Konu: Blow Off  (Okunma sayısı 12107 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #30 : 10 Ocak 2012, 10:24:50 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
HG 0400 160 Manuel

can3can

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #31 : 10 Ocak 2012, 10:33:50 »
bende bu haftasonu taktırmayı düşünüyorum.montajını ankarada nerde yaptıracagımı bilmiyorum :(

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #32 : 10 Ocak 2012, 10:37:49 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #33 : 10 Ocak 2012, 10:40:39 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
HG 0400 160 Manuel

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #34 : 10 Ocak 2012, 10:44:11 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #35 : 10 Ocak 2012, 10:49:42 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
HG 0400 160 Manuel

Çevrimdışı chagyy

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4530
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Scirocco R(34RHH03)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #36 : 10 Ocak 2012, 10:58:49 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
Montaj 5dk falan sürüyor, fiyat artan euro ve dolar kuruyla eskiye göre aynı..
2010 Scirocco 1.4TSI DSG
2011 Mercedes E250CGI Coupe AMG
2012 Scirocco R 2.0TFSI DSG
2012 Audi TT Roadster 2.0TFSI 365HP
2016 BMW M4 Competition 431 HP

Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #37 : 10 Ocak 2012, 11:08:59 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
Montaj 5dk falan sürüyor, fiyat artan euro ve dolar kuruyla eskiye göre aynı..

o zaman tamirci veya özel servis tarzı yerlerde montajını yaptırabiliriz sanirim?
HG 0400 160 Manuel

Çevrimdışı chagyy

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4530
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Scirocco R(34RHH03)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #38 : 10 Ocak 2012, 11:10:28 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
Montaj 5dk falan sürüyor, fiyat artan euro ve dolar kuruyla eskiye göre aynı..

o zaman tamirci veya özel servis tarzı yerlerde montajını yaptırabiliriz sanirim?
Bu ürünü maslak powershop satıyor ücretsiz olarak montajınıda yapıyor.
2010 Scirocco 1.4TSI DSG
2011 Mercedes E250CGI Coupe AMG
2012 Scirocco R 2.0TFSI DSG
2012 Audi TT Roadster 2.0TFSI 365HP
2016 BMW M4 Competition 431 HP

Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #39 : 10 Ocak 2012, 11:14:43 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?
alıyomuyuz ? :D

alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D
anca beraber kanca beraber :D

tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
Montaj 5dk falan sürüyor, fiyat artan euro ve dolar kuruyla eskiye göre aynı..

o zaman tamirci veya özel servis tarzı yerlerde montajını yaptırabiliriz sanirim?
Bu ürünü maslak powershop satıyor ücretsiz olarak montajınıda yapıyor.

o zaman daha iyi orda alıp yaptırmak en mantıklısı :)
HG 0400 160 Manuel

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #40 : 10 Ocak 2012, 11:15:12 »
Bu fiyata bu parçayı almak hala mantıklımı ve montaj olayı nasıl oluyo ?

alıyomuyuz ? :D


alalım diyorum ya severim ben cuf cuf falan :D

anca beraber kanca beraber :D


tabi montaj kısmını ve ilandaki fiyatın uygun oldugunu ogrenebilirsek bilenlerden iyi olucak :)
Montaj 5dk falan sürüyor, fiyat artan euro ve dolar kuruyla eskiye göre aynı..


o zaman tamirci veya özel servis tarzı yerlerde montajını yaptırabiliriz sanirim?
Bu ürünü maslak powershop satıyor ücretsiz olarak montajınıda yapıyor.

http://www.powershoponline.com/icerik.php?id=72&id2=72 link bu.
peki tavsiye edermisin çağkan ? :D

Çevrimdışı chagyy

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4530
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Scirocco R(34RHH03)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #41 : 10 Ocak 2012, 11:16:41 »
:D ben kendi aracımda kullanıyodum eğlenceli bir parça... apaçide değil hoş bir sesi var.. performansa herhangi bir katkısı yok... ürün sadece ses amaçlı... eğerki performans bekleniyorsa gerek yok ama olay hoş bi ses ise tavsiye ederim abi :)
2010 Scirocco 1.4TSI DSG
2011 Mercedes E250CGI Coupe AMG
2012 Scirocco R 2.0TFSI DSG
2012 Audi TT Roadster 2.0TFSI 365HP
2016 BMW M4 Competition 431 HP

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #42 : 10 Ocak 2012, 11:27:22 »
:D ben kendi aracımda kullanıyodum eğlenceli bir parça... apaçide değil hoş bir sesi var.. performansa herhangi bir katkısı yok... ürün sadece ses amaçlı... eğerki performans bekleniyorsa gerek yok ama olay hoş bi ses ise tavsiye ederim abi :)
eyvallah kardeşim sağolasın :) o zaman hknzky haftasonu maslak mı diyoruz ? :bonuskafa

Çevrimdışı hknzky

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 81
  • Yer: Beylikdüzü/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Hakan Özkaya
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #43 : 10 Ocak 2012, 11:37:10 »
:D ben kendi aracımda kullanıyodum eğlenceli bir parça... apaçide değil hoş bir sesi var.. performansa herhangi bir katkısı yok... ürün sadece ses amaçlı... eğerki performans bekleniyorsa gerek yok ama olay hoş bi ses ise tavsiye ederim abi :)
eyvallah kardeşim sağolasın :) o zaman hknzky haftasonu maslak mı diyoruz ? :bonuskafa

aynen cumartesi gideriz bide orda shoarma yapan yer varmış ne kadar dogru bilmiyorum ordada bi yemek ısmarlarım sana yersen:D
HG 0400 160 Manuel

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #44 : 10 Ocak 2012, 11:39:46 »
:D ben kendi aracımda kullanıyodum eğlenceli bir parça... apaçide değil hoş bir sesi var.. performansa herhangi bir katkısı yok... ürün sadece ses amaçlı... eğerki performans bekleniyorsa gerek yok ama olay hoş bi ses ise tavsiye ederim abi :)
eyvallah kardeşim sağolasın :) o zaman hknzky haftasonu maslak mı diyoruz ? :bonuskafa

aynen cumartesi gideriz bide orda shoarma yapan yer varmış ne kadar dogru bilmiyorum ordada bi yemek ısmarlarım sana yersen:D
tamamdır karşim, haberleşiriz :D