Konu: HHO sistemleri  (Okunma sayısı 1435 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Emre_A

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1042
  • Yaş: 41
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« : 12 Ekim 2014, 01:33:02 »
Zaman zaman ortaya çıkan ve enerjinin korunumu yasasına gore sahte oldugunu iddia edilen bir sistem var.

Suyu elektroliz edip cıkan hidrojeni hava filtesinden motora veren bir sistem. Bana hic inandırıcı gelmiyor.

Bu isle sadece Turkiye'de ilgilenenler var sanıyordum. Ancak zaman zaman ortaya cıkıp yok oluyorlardı.

Hindistanda bunun satısı varmıs?

http://hydroxsystems.com/how-hho-works/save-fuel-for-car-and-van.html

Yazmıslar ama ? Ne diyorsunuz?
 
1. Increase mileage up to 40%*
    * fuel saving of 40% is a result of additional ECU management setup
2. Increasing the engine dynamic parameters by 25%*
       *increase Nm's in most  diesel engines up to 25%
3. Reduce emissions of CO2 by 80%
4. Prolongs lifespan of the engine
5. Reduces deposits and soot in engine significantly
 

Çevrimdışı Erkan

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1381
  • Yaş: 34
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Evli Mutlu Çocuklu
  • Üyelik Tarihi: Şub 2014
« Yanıtla #1 : 12 Ekim 2014, 05:02:26 »
Zaman zaman ortaya çıkan ve enerjinin korunumu yasasına gore sahte oldugunu iddia edilen bir sistem var.

Suyu elektroliz edip cıkan hidrojeni hava filtesinden motora veren bir sistem. Bana hic inandırıcı gelmiyor.

Bu isle sadece Turkiye'de ilgilenenler var sanıyordum. Ancak zaman zaman ortaya cıkıp yok oluyorlardı.

Hindistanda bunun satısı varmıs?

http://hydroxsystems.com/how-hho-works/save-fuel-for-car-and-van.html

Yazmıslar ama ? Ne diyorsunuz?
 
1. Increase mileage up to 40%*
    * fuel saving of 40% is a result of additional ECU management setup
2. Increasing the engine dynamic parameters by 25%*
       *increase Nm's in most  diesel engines up to 25%
3. Reduce emissions of CO2 by 80%
4. Prolongs lifespan of the engine
5. Reduces deposits and soot in engine significantly


Yanlış görmediysem , fuarda görmüştüm sanırım böyle bir araç , markasıda hyundaidı sanırım

Çevrimdışı Şemsi Altunbaş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3208
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • SM Spacers
« Yanıtla #2 : 12 Ekim 2014, 10:29:46 »
yalan dolan bence, elektrolizle yeteri miktarda hidrojen açığa çıkarılabilseydi zaten direk suyla çalışan arabalar görürdük diye düşünüyorum
Spacer king 8) SM Spacers

http://www.facebook.com/smspacers

instagram: smspacers

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4137
  • Yaş: 33
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #3 : 12 Ekim 2014, 10:42:26 »
Safi oksijeni motora verirsek o blok erimez mi? Sonucta normal.atmosfer degerlerine gore ayarli butun motorlar. Hidrojen ile calisan arac yapmislardi ancak hidrojen istasyonu olmadigi icin dunyanin pek cok yerinde yalan oldu arac beklemede hala. Bu elektroliz olayi bana pek mantikli gelmiyor. Semsinin dedigi gibi elektrolizden elde edilecek hidrojen cok yetersiz olacaktir. Ayrıca bu sistemin islemesi icin seninki gibi bir tank ve ayri bir pompasi olmasi lazim emre abi. Anca o sekilde yakitla karistirabilir ve motor ici patlamaya yardimci olarak yakit sarfiyati saglayabilir. Ciddi arge gerektiren birsey.
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı Emre_A

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1042
  • Yaş: 41
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« Yanıtla #4 : 12 Ekim 2014, 11:17:25 »
Kaan araba Antalya`dayken daha iyi yuruyor. Daha fazla oksijendenmis? Motora hidrojen ve oksijeni boyle hava filtresinden sonra verebilen bir sistemin sonrasinda yanmanin verimini artirmasi mumkun olabilir mi acaba? Diyelim oluyor, arabanin alternatoru veya aku kullanilarak bu gazlara donusum icin bir enerji harcanmali. Bu gazlar sonra motora verilince acaba net verim daha fazla olur mu :)

Çevrimdışı CND

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1776
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #5 : 12 Ekim 2014, 11:51:47 »
Oksijen kaynağı atölyesi için zamanında elemanın biri gelip bu emsal bir teklif vermişti.İlk ateşleme hariç diğer tüm kaynak işi su ile yapılıyordu.oksijeni sudan ayırıp kaynak işlemi gerçekleşiyordu.

O yıllarda ilgilenmedik ama sistem böyle birşeye dönüşmüş olabilir mi bilemedim.Olsa bile birde su tankına yer bulmak lazım.Agırlıgı ve su temin maliyeti göz önüne alındıgında verimliliği tartışılır.

Son olarak bu tip insanların yaşamasında şart olan kaynakların büyük çaplı üretimlerde kullanılması ve teşvik edilmesine karşı büyük tepkiler geliyor.Misal coca cola dolum yaptığı pet şişeleri açmak için basınçlı su kullanıyordu ancak gelen tepkiler üzerine üretim teknolojisinde değişikliğe gittiler.Belki kitlesel üretimlere konu olmaması bundan dolayıdır.

Çevrimdışı Emre_A

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1042
  • Yaş: 41
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« Yanıtla #6 : 12 Ekim 2014, 12:43:49 »
Baska bir ürün daha buldum. Videosu

Small | Large

Çevrimdışı Erkan

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1381
  • Yaş: 34
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Evli Mutlu Çocuklu
  • Üyelik Tarihi: Şub 2014
« Yanıtla #7 : 12 Ekim 2014, 16:52:19 »
Su hayattır

Çevrimdışı Rd2a

  • In Production
  • **
  • İleti: 171
  • Yaş: 33
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: May 2014
« Yanıtla #8 : 12 Ekim 2014, 19:25:37 »

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4137
  • Yaş: 33
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #9 : 12 Ekim 2014, 20:14:29 »
Tamam da abi ankara ile antalya arasindaki oksijen farki ile araca direk saf oksijen vermek bir mi? Senin ankara antalya arasi % 2 fark var desek senin damardan verecegin oksijenle orani kiyas goturmez karpuz gibi yararsin blogu. Cok dusuk miktarda verilirse belki zarari olmaz motora ama oranin iyi tutturulmasi lazim. Oyle merdivenalti olacak isler degil.
Downloading content... Please wait!