Konu: peugeot rcz r vs. scirocco r  (Okunma sayısı 11457 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı FurkanUstaoğlu

  • Transport
  • ****
  • İleti: 709
  • Yaş: 2013
  • Yer: KOCAELİ/BAŞİSKELE
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 HB 5222
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2013
« Yanıtla #30 : 14 Şubat 2014, 10:25:25 »
ve huzurlarınızda vw nin yeni modeli  :lol :bonuskafa :bonuskafa :bonuskafa :bonuskafa :bonuskafa

uhh 2. vites 180 basıyormus bu :hihi

Çevrimdışı Bora

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1016
  • Yaş: 37
  • Yer: çorlu
  • Cinsiyet: Bay
  • eto bitmiş
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #31 : 14 Şubat 2014, 10:41:38 »
peugeot buzdolabı üretmiyormuydu ya? arabadamı yapıyormuş? 8)
2012 scirocco(sold)
2014 scirocco  mapped by RSA motorsports /greddy evc /wagner cooler / milltek sport cat dp & exhaust /forge dv /forge wg/R8 ignition coils/vw racing cai/ H&R V2 coilover / vw r cup spoiler / matte fume wrapped /

Çevrimdışı individual

  • In Production
  • **
  • İleti: 245
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul / Şişli
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #32 : 14 Şubat 2014, 10:49:12 »
RCZ bence dışardan görsellik olarak bir tık üstte.Ama gider konusunda VW sciroccoR daha iyidir bence.

Çevrimdışı utkualcin

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 89
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #33 : 09 Mart 2014, 21:12:12 »
İki video'yu da aynı anda başlatmaya çalıştım hatta RCZ in videoyu 1 saniye önce başlatmış bile olabilirim Rocco resmen içinden geçiyo valla :bonuskafa

Çevrimdışı brkkcn

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 12
  • Yaş: 32
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #34 : 19 Mart 2014, 16:38:52 »
önceden roccom vardı şimdi rcz var 200 luk manuel gidiş olarak scirocco 160 lıkla karsılastrmak mantıksız olur iç dizayn olarak bı alman kalıtesi yok ama ön panlin komple deri kaplı olması farklı bi hava vermiş açıkçası bnm hosuma gitti tabi sonucta herkes rocco kullanıcısı olduu ıcın yerden yere wurmus rcz yı ama bnce ii arkadaslar bı test etme olanaınız varsa edin ayrıca yazılımlı egsozlu bi rcz yazılımlı egsozlu bi roccoyuda rahat bi şekilde gecıyo bunun orneklerı var kemallere sorabılırsınız tabıkı bu yazılımın stage durumuna gre değişir herhangı bi iddam yok ama bnce gsell bı araba zewk ve renk tartısamayız herkese ıı forumlar..

Çevrimdışı Kemengen

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 409
  • Yaş: 25
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #35 : 19 Mart 2014, 17:09:25 »
önceden roccom vardı şimdi rcz var 200 luk manuel gidiş olarak scirocco 160 lıkla karsılastrmak mantıksız olur iç dizayn olarak bı alman kalıtesi yok ama ön panlin komple deri kaplı olması farklı bi hava vermiş açıkçası bnm hosuma gitti tabi sonucta herkes rocco kullanıcısı olduu ıcın yerden yere wurmus rcz yı ama bnce ii arkadaslar bı test etme olanaınız varsa edin ayrıca yazılımlı egsozlu bi rcz yazılımlı egsozlu bi roccoyuda rahat bi şekilde gecıyo bunun orneklerı var kemallere sorabılırsınız tabıkı bu yazılımın stage durumuna gre değişir herhangı bi iddam yok ama bnce gsell bı araba zewk ve renk tartısamayız herkese ıı forumlar..

Burak abi kemal olarak benden bahsetmis galib :) zevk meselesi tabi abi ama rocconun yazilimina ve rcz nin yazilimana gore degisir seninde dedigin gibi arabanin gidişatı
RSA MOTORSPORTS.

Çevrimdışı brkkcn

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 12
  • Yaş: 32
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #36 : 19 Mart 2014, 19:29:23 »
 :metal :metal

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #37 : 19 Mart 2014, 23:24:15 »
önceden roccom vardı şimdi rcz var 200 luk manuel gidiş olarak scirocco 160 lıkla karsılastrmak mantıksız olur iç dizayn olarak bı alman kalıtesi yok ama ön panlin komple deri kaplı olması farklı bi hava vermiş açıkçası bnm hosuma gitti tabi sonucta herkes rocco kullanıcısı olduu ıcın yerden yere wurmus rcz yı ama bnce ii arkadaslar bı test etme olanaınız varsa edin ayrıca yazılımlı egsozlu bi rcz yazılımlı egsozlu bi roccoyuda rahat bi şekilde gecıyo bunun orneklerı var kemallere sorabılırsınız tabıkı bu yazılımın stage durumuna gre değişir herhangı bi iddam yok ama bnce gsell bı araba zewk ve renk tartısamayız herkese ıı forumlar..
bence eşit şartlarda bile olsa ben rczın alabıleceği pek dusunmuyorum eksi bir 307 kullanıcısı olarak ama tabi test etmek en doğrusu olur burada ister istemez bende dahil olmak üzere özelikkle en çok ben biraz marka fanatikliği yapıyoruz gerç bu gun bir citröen c1 eski kasa gtr mı ne yazıodu arkasında benı baya şaşırttı açıkcası bir süre kapıştım yaklaşmaya başladığımda saçma hareketler yapıcan bıraktım en doğru test etmek olur hem stok hem dolu

Tergeryan

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #38 : 19 Mart 2014, 23:29:18 »
Alsın almasın goruntudede rcz tabut gbi hele 2011 lrrın farları ıgrenc ıcıde ıgrenc. Bı arkası guzel.

Çevrimdışı TYN

  • In Production
  • **
  • İleti: 111
  • Yaş: 30
  • Yer: Erzurum
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 UZ 8956
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #39 : 20 Mart 2014, 11:38:43 »
Bende şöle bi açıklama yapıyım bende hem RCZ 200 hp hemde scirocco 1.4 tsi 160 hp DSG aynı anda vardı.donanimda Peugeot tek model cikariyodu oldukça doluydu bu bi artiydi şimdi scirocco gibi donanım alıyorsun ve gereksiz pahalı oluyor aynısı RCZ r içinde geçerli olacak bence büyük bi eksi. Güç bakımından stock halde RCZ 200 hp nin büyük bi avantajı var bunu söyliyim.rcz r da 1.6 oluşundan scirocco r çok avantajlı.  Her iki araçta da yazılım olduğunda RCZ 200 hp 1-1,5 boy önde gidiyor.sciroccoda ufak dokunuşla bu fark kapatabilir. Fakat 200 hp aracı yüklendiğinde bu kadar az değer vermesi güzel birsey değil.rcz r da bole modifiyeye tepkisiz olacaktır.scirocco daha net ve fazla sonuçlar veriyor.ayrica DSG nin artısı çok fazla.bu açıdan modifiye yatkın değil RCZ .ic mekan olarak klasik peugeot olsada deri kaplama v.s. şık gösteriyor. Fakat scirocco nun ergonomisi daha önde. Güvenlik ve yol tutuş açısından kesinlikle scirocco fakat RCZ sinde  ESP programı çok çabuk tepki veriyor bu güzel ama büyük bi fayda sağlayamıyor. Kısaca scirocco r mı RCZ r mı diyince bi düşünüyor insan verecekleri haz bakımından fakat scirocco r  bi tık üste bence tamamen şahsi fikrim.ayrica modifiye ye scirocco r çok iyi cevap verecekken RCZ r emin olun istenilen hp leri veremeyecek ve çabuk şisecek.1.6 Thp fazla sıkıştırılmış bi motor.ikisinide kullanan biri olarak yorumum budur.....
« Son Düzenleme: 20 Mart 2014, 11:55:38 Gönderen: TYN »

Çevrimdışı brkkcn

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 12
  • Yaş: 32
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #40 : 20 Mart 2014, 14:33:26 »
Bende şöle bi açıklama yapıyım bende hem RCZ 200 hp hemde scirocco 1.4 tsi 160 hp DSG aynı anda vardı.donanimda Peugeot tek model cikariyodu oldukça doluydu bu bi artiydi şimdi scirocco gibi donanım alıyorsun ve gereksiz pahalı oluyor aynısı RCZ r içinde geçerli olacak bence büyük bi eksi. Güç bakımından stock halde RCZ 200 hp nin büyük bi avantajı var bunu söyliyim.rcz r da 1.6 oluşundan scirocco r çok avantajlı.  Her iki araçta da yazılım olduğunda RCZ 200 hp 1-1,5 boy önde gidiyor.sciroccoda ufak dokunuşla bu fark kapatabilir. Fakat 200 hp aracı yüklendiğinde bu kadar az değer vermesi güzel birsey değil.rcz r da bole modifiyeye tepkisiz olacaktır.scirocco daha net ve fazla sonuçlar veriyor.ayrica DSG nin artısı çok fazla.bu açıdan modifiye yatkın değil RCZ .ic mekan olarak klasik peugeot olsada deri kaplama v.s. şık gösteriyor. Fakat scirocco nun ergonomisi daha önde. Güvenlik ve yol tutuş açısından kesinlikle scirocco fakat RCZ sinde  ESP programı çok çabuk tepki veriyor bu güzel ama büyük bi fayda sağlayamıyor. Kısaca scirocco r mı RCZ r mı diyince bi düşünüyor insan verecekleri haz bakımından fakat scirocco r  bi tık üste bence tamamen şahsi fikrim.ayrica modifiye ye scirocco r çok iyi cevap verecekken RCZ r emin olun istenilen hp leri veremeyecek ve çabuk şisecek.1.6 Thp fazla sıkıştırılmış bi motor.ikisinide kullanan biri olarak yorumum budur.....

kesinlikle soledıklerının bı kısmına katılıyorum yol tutuş olayına gelirsek eğer rcz nın dıngıl mesafesini dıştan dışa ölçmustum 1.87 gbi bı rakam cıktı karsıma bnm roccoda hr yay koni turuncu amortısor vardı aynı yyolu gidip gelıyorum hala rcz nın yol tutusu mukemmel roccodan cok daha ii apexi yakaladıın anda viraj yapmak aşırı zewklı oluo roccodada yapıodum ama bukadar keyifli deildi acıkcası ikiside kendıne gre gusell arabalar rcz roadster bı araba olduu ıcın karsılastrılmasıda mantıklı deıl saten 8)

Çevrimdışı TYN

  • In Production
  • **
  • İleti: 111
  • Yaş: 30
  • Yer: Erzurum
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 UZ 8956
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #41 : 20 Mart 2014, 15:11:39 »
Bende şöle bi açıklama yapıyım bende hem RCZ 200 hp hemde scirocco 1.4 tsi 160 hp DSG aynı anda vardı.donanimda Peugeot tek model cikariyodu oldukça doluydu bu bi artiydi şimdi scirocco gibi donanım alıyorsun ve gereksiz pahalı oluyor aynısı RCZ r içinde geçerli olacak bence büyük bi eksi. Güç bakımından stock halde RCZ 200 hp nin büyük bi avantajı var bunu söyliyim.rcz r da 1.6 oluşundan scirocco r çok avantajlı.  Her iki araçta da yazılım olduğunda RCZ 200 hp 1-1,5 boy önde gidiyor.sciroccoda ufak dokunuşla bu fark kapatabilir. Fakat 200 hp aracı yüklendiğinde bu kadar az değer vermesi güzel birsey değil.rcz r da bole modifiyeye tepkisiz olacaktır.scirocco daha net ve fazla sonuçlar veriyor.ayrica DSG nin artısı çok fazla.bu açıdan modifiye yatkın değil RCZ .ic mekan olarak klasik peugeot olsada deri kaplama v.s. şık gösteriyor. Fakat scirocco nun ergonomisi daha önde. Güvenlik ve yol tutuş açısından kesinlikle scirocco fakat RCZ sinde  ESP programı çok çabuk tepki veriyor bu güzel ama büyük bi fayda sağlayamıyor. Kısaca scirocco r mı RCZ r mı diyince bi düşünüyor insan verecekleri haz bakımından fakat scirocco r  bi tık üste bence tamamen şahsi fikrim.ayrica modifiye ye scirocco r çok iyi cevap verecekken RCZ r emin olun istenilen hp leri veremeyecek ve çabuk şisecek.1.6 Thp fazla sıkıştırılmış bi motor.ikisinide kullanan biri olarak yorumum budur.....

kesinlikle soledıklerının bı kısmına katılıyorum yol tutuş olayına gelirsek eğer rcz nın dıngıl mesafesini dıştan dışa ölçmustum 1.87 gbi bı rakam cıktı karsıma bnm roccoda hr yay koni turuncu amortısor vardı aynı yyolu gidip gelıyorum hala rcz nın yol tutusu mukemmel roccodan cok daha ii apexi yakaladıın anda viraj yapmak aşırı zewklı oluo roccodada yapıodum ama bukadar keyifli deildi acıkcası ikiside kendıne gre gusell arabalar rcz roadster bı araba olduu ıcın karsılastrılmasıda mantıklı deıl saten 8)

Bende RCZ de eibach pro kit yay vardı biraz iyileştirdi fakat scirocco h&r yaylı hali gibi olmadı yol tutuşu. ..

Çevrimdışı brkkcn

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 12
  • Yaş: 32
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #42 : 20 Mart 2014, 15:16:47 »
Bende şöle bi açıklama yapıyım bende hem RCZ 200 hp hemde scirocco 1.4 tsi 160 hp DSG aynı anda vardı.donanimda Peugeot tek model cikariyodu oldukça doluydu bu bi artiydi şimdi scirocco gibi donanım alıyorsun ve gereksiz pahalı oluyor aynısı RCZ r içinde geçerli olacak bence büyük bi eksi. Güç bakımından stock halde RCZ 200 hp nin büyük bi avantajı var bunu söyliyim.rcz r da 1.6 oluşundan scirocco r çok avantajlı.  Her iki araçta da yazılım olduğunda RCZ 200 hp 1-1,5 boy önde gidiyor.sciroccoda ufak dokunuşla bu fark kapatabilir. Fakat 200 hp aracı yüklendiğinde bu kadar az değer vermesi güzel birsey değil.rcz r da bole modifiyeye tepkisiz olacaktır.scirocco daha net ve fazla sonuçlar veriyor.ayrica DSG nin artısı çok fazla.bu açıdan modifiye yatkın değil RCZ .ic mekan olarak klasik peugeot olsada deri kaplama v.s. şık gösteriyor. Fakat scirocco nun ergonomisi daha önde. Güvenlik ve yol tutuş açısından kesinlikle scirocco fakat RCZ sinde  ESP programı çok çabuk tepki veriyor bu güzel ama büyük bi fayda sağlayamıyor. Kısaca scirocco r mı RCZ r mı diyince bi düşünüyor insan verecekleri haz bakımından fakat scirocco r  bi tık üste bence tamamen şahsi fikrim.ayrica modifiye ye scirocco r çok iyi cevap verecekken RCZ r emin olun istenilen hp leri veremeyecek ve çabuk şisecek.1.6 Thp fazla sıkıştırılmış bi motor.ikisinide kullanan biri olarak yorumum budur.....

kesinlikle soledıklerının bı kısmına katılıyorum yol tutuş olayına gelirsek eğer rcz nın dıngıl mesafesini dıştan dışa ölçmustum 1.87 gbi bı rakam cıktı karsıma bnm roccoda hr yay koni turuncu amortısor vardı aynı yyolu gidip gelıyorum hala rcz nın yol tutusu mukemmel roccodan cok daha ii apexi yakaladıın anda viraj yapmak aşırı zewklı oluo roccodada yapıodum ama bukadar keyifli deildi acıkcası ikiside kendıne gre gusell arabalar rcz roadster bı araba olduu ıcın karsılastrılmasıda mantıklı deıl saten 8)

Bende RCZ de eibach pro kit yay vardı biraz iyileştirdi fakat scirocco h&r yaylı hali gibi olmadı yol tutuşu. ..

sana öle gelmiştir bence yada tam anlamıyla deneyememişindir saten sadece viraj olarak dusunmemek gerek yol tutusu ıslak zemın kuru zemın değişir ben cok memnunum arabamdan kısaca bunu soleyebılırım  :) :) :)

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #43 : 20 Mart 2014, 15:33:57 »
Understeer ustasıdır rcz hiç övmeyin :D

Çevrimdışı TYN

  • In Production
  • **
  • İleti: 111
  • Yaş: 30
  • Yer: Erzurum
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 UZ 8956
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #44 : 20 Mart 2014, 15:35:45 »
Bende şöle bi açıklama yapıyım bende hem RCZ 200 hp hemde scirocco 1.4 tsi 160 hp DSG aynı anda vardı.donanimda Peugeot tek model cikariyodu oldukça doluydu bu bi artiydi şimdi scirocco gibi donanım alıyorsun ve gereksiz pahalı oluyor aynısı RCZ r içinde geçerli olacak bence büyük bi eksi. Güç bakımından stock halde RCZ 200 hp nin büyük bi avantajı var bunu söyliyim.rcz r da 1.6 oluşundan scirocco r çok avantajlı.  Her iki araçta da yazılım olduğunda RCZ 200 hp 1-1,5 boy önde gidiyor.sciroccoda ufak dokunuşla bu fark kapatabilir. Fakat 200 hp aracı yüklendiğinde bu kadar az değer vermesi güzel birsey değil.rcz r da bole modifiyeye tepkisiz olacaktır.scirocco daha net ve fazla sonuçlar veriyor.ayrica DSG nin artısı çok fazla.bu açıdan modifiye yatkın değil RCZ .ic mekan olarak klasik peugeot olsada deri kaplama v.s. şık gösteriyor. Fakat scirocco nun ergonomisi daha önde. Güvenlik ve yol tutuş açısından kesinlikle scirocco fakat RCZ sinde  ESP programı çok çabuk tepki veriyor bu güzel ama büyük bi fayda sağlayamıyor. Kısaca scirocco r mı RCZ r mı diyince bi düşünüyor insan verecekleri haz bakımından fakat scirocco r  bi tık üste bence tamamen şahsi fikrim.ayrica modifiye ye scirocco r çok iyi cevap verecekken RCZ r emin olun istenilen hp leri veremeyecek ve çabuk şisecek.1.6 Thp fazla sıkıştırılmış bi motor.ikisinide kullanan biri olarak yorumum budur.....

kesinlikle soledıklerının bı kısmına katılıyorum yol tutuş olayına gelirsek eğer rcz nın dıngıl mesafesini dıştan dışa ölçmustum 1.87 gbi bı rakam cıktı karsıma bnm roccoda hr yay koni turuncu amortısor vardı aynı yyolu gidip gelıyorum hala rcz nın yol tutusu mukemmel roccodan cok daha ii apexi yakaladıın anda viraj yapmak aşırı zewklı oluo roccodada yapıodum ama bukadar keyifli deildi acıkcası ikiside kendıne gre gusell arabalar rcz roadster bı araba olduu ıcın karsılastrılmasıda mantıklı deıl saten 8)

Bende RCZ de eibach pro kit yay vardı biraz iyileştirdi fakat scirocco h&r yaylı hali gibi olmadı yol tutuşu. ..

sana öle gelmiştir bence yada tam anlamıyla deneyememişindir saten sadece viraj olarak dusunmemek gerek yol tutusu ıslak zemın kuru zemın değişir ben cok memnunum arabamdan kısaca bunu soleyebılırım  :) :) :)

Bende genelden memnundum söylediklerim yanlış anlaşılmasın fakat yol tutuş bende scirocco ya göre daha kötüydü ben viraj olarak konuştum bide yüksek hızlarda güven vermiyordu...modifiyeye de yatkin degildi tekrarliyorum...benim sahsi fikirlerim bu...yoksa çok haz verici bi otomobil...Dış görünüşü gidişi stock hali itibariyle bi tık önde. .. :D
« Son Düzenleme: 20 Mart 2014, 15:39:00 Gönderen: TYN »