Konu: Audi A5 2.0T Coupe vs Scirocco 160BG manuel  (Okunma sayısı 6819 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Tunç

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 352
  • Yaş: 26
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #45 : 19 Kasım 2013, 00:16:34 »



122 lik rocco kullaniorum otobanda ogs cikisinda 2.0 tdi bir a5 le roll yaptik. Hizimizi tam hatirlamiyorum fakat gidim gidim da olsa a5i gectim. Tabi tdi 143 psti ama benzinlide durm ne olur bilemem..

143 ps lik A5 mi varya? benm ilidğim tdı 177 hp ama


Bahsettigim olay 3 sene once falandi o zaman cikanlar 143 ps'di diye biliyorum. Yoksa 122lik roccoyla 177 ps'lik A5i gecemen :D

3 sene 122 kullandım c180 i alamadım sizdeki de ne şöförlükmüş be


A5 sportbackle c180 arasında baya bi ağırlık farkı var a5 1700 kg civarı c180 ise 1480..
Yalan borcum yok kimseye  ;)

Öyledir ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


bemeveyle geçiosunuzdur artık moderatör bey sıkıntı yapmayın  :D
« Son Düzenleme: 19 Kasım 2013, 00:18:13 Gönderen: Tunç »

Çevrimdışı halil ayhan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8865
  • Yaş: 28
  • Yer: istanbul/ş.urfa
  • Cinsiyet: Bay
  • araba almaya satmaya tövbeli genç :)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #46 : 19 Kasım 2013, 00:28:04 »
Volkan sinirlenince cok hasin bir erkek oluyor pazar gunu denk geldim inip adam dovcektik az daha okadar hircin yagiz bir delikanlidir kendileri aman dikkat :bonuskafa

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #47 : 19 Kasım 2013, 00:51:29 »

Volkan sinirlenince cok hasin bir erkek oluyor pazar gunu denk geldim inip adam dovcektik az daha okadar hircin yagiz bir delikanlidir kendileri aman dikkat :bonuskafa

Harbiden lan inip camını çervesini kırmak istedim de araba öyle bir obje yoktu amk !!!! Karar verdim arabaya ben de haydar,biber gazı,vibratör falan koyacam


Sent from my iPhone using Tapatalk
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı halil ayhan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8865
  • Yaş: 28
  • Yer: istanbul/ş.urfa
  • Cinsiyet: Bay
  • araba almaya satmaya tövbeli genç :)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #48 : 19 Kasım 2013, 00:58:08 »


Volkan sinirlenince cok hasin bir erkek oluyor pazar gunu denk geldim inip adam dovcektik az daha okadar hircin yagiz bir delikanlidir kendileri aman dikkat :bonuskafa

Harbiden lan inip camını çervesini kırmak istedim de araba öyle bir obje yoktu amk !!!! Karar verdim arabaya ben de haydar,biber gazı,vibratör falan koyacam


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hahahah volki unutuyorsun o aksiyon dolu sahnelerde ben vardim yaninda :D şöyle bir beyin firtinasi yap ve dusun motorcu kavgamiz,temdeki makasimiz hali elinin ayaginin bosaldigi zaman :D birde pazar gunki memati modun olum nezaman yaninda yakininda ben olsam bi aksiyon yasatiyorum sana ilacin benim hahahahah

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #49 : 19 Kasım 2013, 09:25:38 »
yahu arkadaşlar yapmayın Allah aşkına 180 ps olsa ne olur 2.0 litrelik bir aracın 180 hp üretmesi nekadar zor olabilirde ağırlık farkından dolayı 160 hplik 1400 cc lik bir aracı geçemesi yapmayın heleki birinde 2,0da dsg şanzıman var muhtemelen
1. kasa uzun ağırlık dağılımı hızlanmada arkaya kayınca ön teker iyicek çekişsiz kalır
2. fazla ağırlık hep - dir
3. o multironicler dsg gibi verimliliğinin zirvesinde değil
4. 2.0 180hp o A5, güç/tork çizgileri 160lık tsı lar gibi düzgün değil eğimi çok
scinin geçememesi için bi neden yok

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #50 : 19 Kasım 2013, 10:49:00 »
Benim kuzenimde var a5 1.8tfsi yazılımlı ağırlık olarak ruhsatta 1395 kg yazıyor roccoda 1345 kg benim araçda yazılım yok sadece milltek cat back var kalkışta 3-4 boy önde gidiyorum 130 a kadar.60 la denedigimizde sadece 2 boy önümde gidiyor bilginize..
oldukça enteresan a5 te yazılım var sizinkinde yok kalkış 3-4 boy açıyorsunuz 1800cc 170 hp (veya üstü)+yazılım arada sadece 50 kg ve 3-4 boy bence kuzenınız yazılımını bir kontrol ettirsin eksi yönde etki etmiş

Kalkışta supercharger dan dolayı önde olabilirim.ayrıca yazılımlı rocco yazılımlı a5 e göre az daha önde  :)

Model   Stock (PS)   Stock (Nm)   Tuned (PS)   Tuned (Nm)

1.8 TFSI      170                250                    210                  315


Model          Stock (PS)         Stock (Nm)         Tuned (PS)            Tuned (Nm)

1.4 TSI 160        160                  240                  220                     320

Rsa da öyle yazıyor :D
verileri doğru kabul edersek dediğiniz doğru ağırlık farkından dolayı rocconun önde olması lazım değerler baya düşükmüş tek fark 1800 cc ama oda bir işe yaramamış verilere göre

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #51 : 19 Kasım 2013, 10:51:23 »
ben bu olayın aynısı geçen sene yazmıştım gazlayarak geldi yanıma çocuğun teki 2.0 tfsı bu altından girer üstünden çıkar dedi bana camı açıp bende iyi öyleyse hadi bakalım dedim kalktık sıfırdan a5'i 1,2,3 viteste 2 boy ayırmıştım sonra kırmızı yandı frene bastım geçti yanımdan yanaştım camı aç dedim hiç oralı olmadı utancından  :elsalla ağırlık önemli bir faktör
bence bu 2.0ların hepsi 1.8 dir yoksa fabrika verilerine göre 2000cc lik benzinli 225 hp li bir aracı bizim rocconun geçmesi (mod. yok ise) zor biraz bu arada sırf lastik faktöründen dün arkadaşın polo gtı ını geçemedim :( benm araç neredeyse tam dolu adamın aracın da havafilitresi ile egzoz var canım çok sıkıldı

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #52 : 19 Kasım 2013, 10:53:02 »
şöyle bi durum var aracım 2.0 200 beygir 0 dan kalkısta sciroccodan 1 boy yiyorum 120-130 a anca toparlayıp geçiyorum. lastik gaza önce basma bu durumlar malesef 0 dan kalkışta cok farkettiriyor.
aracınız a5 mi ? bu arada bakın tekrar söylüyorum normal şartlar altında(2 aracında lastiklerive gaza baslamaları eşitken) a5 tfsı 170 hp benzinliyi dahi geçemez rocco arada sadece 50 kg fark var ise rocco ancak tdı ile kapışır bakın sadece lastik faktörü en az 1-2 sn demek 2-3 boy yapar. sizin aracınız hava filitresini bile ne zmn değiştirdiğiniz önemli eğer havafilitresinz kirli ise o bile buyuk etkı yapar

Rocco'nun 0-100'ü 7.8/8.0; A5'in 1.8tfsi 0-100'ü 8.2'i
bnm en son hatırladığım rocco 8 sn idi 0-100 ama fark etmiyor a5 8,2 ise rocco yine önde olur

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #53 : 19 Kasım 2013, 10:57:30 »
yahu arkadaşlar yapmayın Allah aşkına 180 ps olsa ne olur 2.0 litrelik bir aracın 180 hp üretmesi nekadar zor olabilirde ağırlık farkından dolayı 160 hplik 1400 cc lik bir aracı geçemesi yapmayın heleki birinde 2,0da dsg şanzıman var muhtemelen
1. kasa uzun ağırlık dağılımı hızlanmada arkaya kayınca ön teker iyicek çekişsiz kalır
2. fazla ağırlık hep - dir
3. o multironicler dsg gibi verimliliğinin zirvesinde değil
4. 2.0 180hp o A5, güç/tork çizgileri 160lık tsı lar gibi düzgün değil eğimi çok
scinin geçememesi için bi neden yok
ilk fırstta a5 2.0 180 hp ile denicem tecrübe edinmek lazım