Konu: Keyless kullananlar dikkat!  (Okunma sayısı 6657 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı radiodecoder

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1592
  • Yaş: 43
  • Yer: DiyarıBekir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #60 : 16 Ocak 2015, 00:18:10 »
bende 1990 model opel omega var.
Kontak anahtarı bozuldu geçen yıl. Bende anahtarcı kıvır zıvırla uğraşacağıma ebay den Keyless kiti getirdim. Onu monte ettim sorunsuz kullanıyorum. Tek sıkıntım benim küçük kızda düğmeye basma hastalık. Arka koltuktan uzanıp çaktırmadan düğmeye basıp stop ettirdiği oldu yani. Ama onada çözüm buldum. Fren müşurundan kablo çektim keyles kitine. Frenle aynı anda start tuşuna basmayınca stop etmiyo artık.  :metal  :metal
2006 iNFiNiTi FX35 290Hp  -  Fiat Stilo 2004 1.6 100Hp -  VW Passat 2001  B5.5 / 1.9TDI 130Hp

Çevrimdışı RoCoCo

  • In Production
  • **
  • İleti: 151
  • Yaş: 30
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2014
« Yanıtla #61 : 16 Ocak 2015, 00:35:11 »
bende 1990 model opel omega var.
Kontak anahtarı bozuldu geçen yıl. Bende anahtarcı kıvır zıvırla uğraşacağıma ebay den Keyless kiti getirdim. Onu monte ettim sorunsuz kullanıyorum. Tek sıkıntım benim küçük kızda düğmeye basma hastalık. Arka koltuktan uzanıp çaktırmadan düğmeye basıp stop ettirdiği oldu yani. Ama onada çözüm buldum. Fren müşurundan kablo çektim keyles kitine. Frenle aynı anda start tuşuna basmayınca stop etmiyo artık.  :metal  :metal

çok iyi yaa..

elektrik tesisatından anlayınca tabi böyle güzel işler çıkıyor.  :alkis :alkis :alkis

Çevrimdışı shotgun

  • Transport
  • ****
  • İleti: 910
  • Yaş: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #62 : 16 Ocak 2015, 01:44:20 »
bende 1990 model opel omega var.
Kontak anahtarı bozuldu geçen yıl. Bende anahtarcı kıvır zıvırla uğraşacağıma ebay den Keyless kiti getirdim. Onu monte ettim sorunsuz kullanıyorum. Tek sıkıntım benim küçük kızda düğmeye basma hastalık. Arka koltuktan uzanıp çaktırmadan düğmeye basıp stop ettirdiği oldu yani. Ama onada çözüm buldum. Fren müşurundan kablo çektim keyles kitine. Frenle aynı anda start tuşuna basmayınca stop etmiyo artık.  :metal  :metal
Abi senin kiz arkadan oraya nasil uzaniyor ya :D baya yaramazmis valla allah korusun  tehlikeli bi yerde basa tusa iyi yapmissin elektirikten anlamak baska bisey tabi :)

Çevrimdışı radiodecoder

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1592
  • Yaş: 43
  • Yer: DiyarıBekir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #63 : 16 Ocak 2015, 11:45:44 »
Abi senin kiz arkadan oraya nasil uzaniyor ya :D baya yaramazmis valla allah korusun  tehlikeli bi yerde basa tusa iyi yapmissin elektirikten anlamak baska bisey tabi :)

Bu bişi değilki, eli kolu acaip uzun, hani şu AVM lerde ahtapot var, oyuncağın üstüne getirip düğmeye basıyon, 1 milyon tuzağı diyom ben ona. O zaman yeni ayağa düşmüştü zaten çok küçüktü,
Çocuğun biri kazanıp alttaki oyuncağın düştüğü yerden alınca kapakçıktan bizimkide görmüş. O ara kaşla göz arasında sen git oraya gir. :D Ulan çocuk kayıp diye ortalığa düştük biz, sen gir oranın içine sıkış, ağlama sesine fark ettik  :bonuskafa :bonuskafa Zaten ufak tefek bişeydi, yani ordan nasıl uzanmış deme, zamane çocukları herşey yapıyo  :bonuskafa
2006 iNFiNiTi FX35 290Hp  -  Fiat Stilo 2004 1.6 100Hp -  VW Passat 2001  B5.5 / 1.9TDI 130Hp