Konu: POLO GTI için Bazı Planlar  (Okunma sayısı 6148 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Onurrocco

  • In Production
  • **
  • İleti: 238
  • Yer: Bahcesehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: May 2013
« Yanıtla #15 : 05 Kasım 2013, 18:43:49 »
Yazılım icin bir süre beklemek zorundayız. Ben kat iptaline karşıyim yerine spor kat takmak daha mantıklı geliyor. Onun dışında dum valve+yazılım (mümkün olduğunda)+intercooler+buji ve cda filtre öneririm
kesinlikle
White Edition,RPaint,TG Diffuser H&R,CustomExhaust,Forgedv.


Uploaded with ImageShack.us

Çevrimdışı Alper Burgac

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 50
  • Yaş: 28
  • Yer: Adana
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #16 : 05 Kasım 2013, 19:06:18 »
ITG+milltek catback +milltek sport cat şeklinde bir reçete anlattığınızın çözümü gibi.

Yazılım konusunda da RSA'lı bir 160lık dsg sahibi olarak, içim rahat, ruhum huzurlu.

Çevrimdışı oguz

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 423
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #17 : 05 Kasım 2013, 19:06:30 »
yazılım olarak daha önce 2 firma denedikten sonra (ismini vermiyorum) rsa motorsportsa geçiş yaptım kesinlikle tavsiye ederim

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #18 : 06 Kasım 2013, 00:57:13 »
Yazılım için bekliyorum zaten ama ben ilk olarak ya coil yada egzos yaptıracaktım. Egzosa karar verdim gibi. Sadece bizim araçlarda 63mm ve 70mm catback için neler değişiyor. Ses, güç vs. Bunu milltek 70 mm catback için konuşabiliriz :)
70mm ile performansa yazık edersiniz bence kw  v1 coil ve orta iptali yapın sonra keyfinize bakın :)
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı Yavuz

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 275
  • Yer: BURSA-İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • YAVUZ SELİM
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #19 : 06 Kasım 2013, 01:36:17 »
Yazılım için bekliyorum zaten ama ben ilk olarak ya coil yada egzos yaptıracaktım. Egzosa karar verdim gibi. Sadece bizim araçlarda 63mm ve 70mm catback için neler değişiyor. Ses, güç vs. Bunu milltek 70 mm catback için konuşabiliriz :)
70mm de bol bol ses alırsın performansın biter... 60'a 3lük boru kullanırsan ideal olucaktır 60'a 3lükle bile yazılıma kadar alt devirlerde biraz düşüklük olucaktır down pipe yazılım zamanı yaptır ozaman kadar orjinal katı kullan. dump valvede yine aynı şekil yazılım zamanı takarsan daha iyi olur standart valve mevcut turbo barı için yeterli yazılımdan snra bar artıkcak stok valve kaçrmaya başlıcak ozamanda dump valvei takarsın coil kw v1 egsoz orta son iptal ortaya 63lük varex filtre bmc ota şimdilik aracın tadını yerine getirir
ecuboost
Performans software upgrades
info@ecuboostsoftware.com

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #20 : 06 Kasım 2013, 02:10:05 »
Yazilim rsa olabilir, komple egzost a o kadar para bayilmaniza gerek yok, komple egzostun pek ise yaradgni zaten dusunmuorm 1.4 tsi larda kutuici filtre yeterli olur dumpvalve şart billstein da en pahali coil olmali zaten

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

dyno da 192 cikan rocco,  miltek catback ile 199 cikti haberiniz ola :)  gördüm ben de ölçümü duyum degil yani bizzat gördüm.. 


büyük konusmim de ne dp ne de egzostun gerisini sanayi isi olarak yaptırmam,  hele dp yi asla,  dp piyango zaten azicik akışkanlar mekanigo görmüş olan varsa anlar dediğimi bilmeyene de kizamam evet cok fiyat fatki var,  custom dp den cektigimi ben biliom....  milltek pahali ama ses vs olarak ben tek geciyorum, 


İlacini yaziyorum abi . Milltek falan sakin alma parani kaptrma custom bi downpipe ve orta iptal isini gorur seside gayet guzel benim arabayi bilenler soyluyor. Spacer 1 cm kullanyrm onler yay amoryisor veya coil yaparsan surtuyo ama hr yay orj amortisor surtmuyor yazilimi rasit abi yapar filtrede itg pahaliysa yerine bmc de alabilrsn

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #21 : 06 Kasım 2013, 02:12:46 »
Yazılım için bekliyorum zaten ama ben ilk olarak ya coil yada egzos yaptıracaktım. Egzosa karar verdim gibi. Sadece bizim araçlarda 63mm ve 70mm catback için neler değişiyor. Ses, güç vs. Bunu milltek 70 mm catback için konuşabiliriz :)
70mm de bol bol ses alırsın performansın biter... 60'a 3lük boru kullanırsan ideal olucaktır 60'a 3lükle bile yazılıma kadar alt devirlerde biraz düşüklük olucaktır down pipe yazılım zamanı yaptır ozaman kadar orjinal katı kullan. dump valvede yine aynı şekil yazılım zamanı takarsan daha iyi olur standart valve mevcut turbo barı için yeterli yazılımdan snra bar artıkcak stok valve kaçrmaya başlıcak ozamanda dump valvei takarsın coil kw v1 egsoz orta son iptal ortaya 63lük varex filtre bmc ota şimdilik aracın tadını yerine getirir

ya bi cap olayi da tuhaf bisi bence de 1.4 e 70 cok ama soyle enteresan bisi var.  rocco ve polo da 63.5 kullaniyor milltek golf de ise 70ve alt devir vs kaybi yok 70 lik kullanan golfte hatta ilk tepkiso de daha iyiydi roccodan :)

hadi ateisler bunu da aciklasin,  hic kafam basmadiydi bu ise,


Yazılım için bekliyorum zaten ama ben ilk olarak ya coil yada egzos yaptıracaktım. Egzosa karar verdim gibi. Sadece bizim araçlarda 63mm ve 70mm catback için neler değişiyor. Ses, güç vs. Bunu milltek 70 mm catback için konuşabiliriz :)
70mm ile performansa yazık edersiniz bence kw  v1 coil ve orta iptali yapın sonra keyfinize bakın :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı εrgünülker (ßuz)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1497
  • Yaş: 34
  • Yer: Libadiye
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #22 : 06 Kasım 2013, 08:33:52 »
Kafam karıştı. Şimdi komple egzos alacam diyelim spor katalizörlü turboback. Bu sefer stage 2 yazılım gerekecek. Stage 2 yazılımla intercooler gerekecek vs. vs.  70 mm'de performans düşer diyosunuz. 63 mm alıp ilerde orjinal DP 'de almak istersem uymayacak bu sefer.
Miltek'in sitesinde sadece bir model var 63 mm olan oda catback. DP 'li olanların hepsi 70 mm olarak görünüyor.

Çevrimdışı εrgünülker (ßuz)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1497
  • Yaş: 34
  • Yer: Libadiye
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #23 : 08 Aralık 2013, 23:32:51 »
Arkadaşlar komple Supersprint egzos alıyorum, Turboback. Downpipe, düz boru (60 mm), son susturucu. Yorumlarınızı alabilir miyim? Işık yakmadığını iddia ediyolar. Yakacak olursa yazılım yaptırana kadar sadece Catback olarak kullanacam. Fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim :)

Çevrimdışı YasinPercin

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 267
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #24 : 08 Aralık 2013, 23:56:41 »
Stage 2 yazılım atmazsanız downpipe yuzunden CEL yakar.Hemen yakmaz belli bir süre kesinlikle yakar.

Arkadaşlar komple Supersprint egzos alıyorum, Turboback. Downpipe, düz boru (60 mm), son susturucu. Yorumlarınızı alabilir miyim? Işık yakmadığını iddia ediyolar. Yakacak olursa yazılım yaptırana kadar sadece Catback olarak kullanacam. Fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim :)
99' Chrysler 300M
09' Mazda RX-8 40TH Anniversary
10' Renault Megane Coupe 1.4T
12' Vw Scirocco White Edition 160 ps
14'BMW 320i ED sportline

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #25 : 09 Aralık 2013, 02:26:17 »
Arkadaşlar komple Supersprint egzos alıyorum, Turboback. Downpipe, düz boru (60 mm), son susturucu. Yorumlarınızı alabilir miyim? Işık yakmadığını iddia ediyolar. Yakacak olursa yazılım yaptırana kadar sadece Catback olarak kullanacam. Fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim :)
70lik iskenderin dpsini kullaniyorum. Cat back olarakta supersprint orta ve son susturucu kullaniyorum. Gecen sene komple milltek vardi. Baslangic ve sonu 70lik oldugundan hic verim alamadim. Suanki sistem ile memnunum. Isik yakabilir.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı individual

  • In Production
  • **
  • İleti: 245
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul / Şişli
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #26 : 09 Aralık 2013, 15:41:14 »
Arkadaşlar komple Supersprint egzos alıyorum, Turboback. Downpipe, düz boru (60 mm), son susturucu. Yorumlarınızı alabilir miyim? Işık yakmadığını iddia ediyolar. Yakacak olursa yazılım yaptırana kadar sadece Catback olarak kullanacam. Fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim :)

2013 Cuprası olan bir arkadaşımız'da komple supersprint vardı.Hiç ağrıza ışığı yakmıyordu cupra.Tavsiye ederim.

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #27 : 09 Aralık 2013, 15:54:58 »
Dp bence gereksiz olur alt devirler ölür tüketim artar :) Sizi cok iyi anlıyorum bir yerden baslamak istiyorsunuz ama yazılım yapilamamasi önemli bir etken bende aynı durumdayim :)
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #28 : 09 Aralık 2013, 16:00:44 »
Dp nin alt devir öldürmesi GTI a özel bir durum falan mı ? Eğer öyleyse birşey diyemem tabi ama bendede aynı endişe scirocco için vardı milltek dp takıldı bi sıkıntı yaşamadım ne altdevirle alakalı ne de yakıt tüketiminin artmasıyla alakalı.

Çevrimdışı εrgünülker (ßuz)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1497
  • Yaş: 34
  • Yer: Libadiye
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #29 : 09 Aralık 2013, 23:01:45 »
Bugün dinleme şansı buldum alacağım Supersprint'i. Ses düşük devirde homurdama olarak geliyor içeriye ama yüksek devirde ve vites geçişlerinde başarılı. Düşük devirde dışardan çok az ses duyuluyor. Polis sorunu yaşamam heralde.

Ben bu hafta kısmetse taktıracam. Öncelikli olarak catback tarafını taktırmayı planlıyorum (düz boru+son susturucu). Yazılım kararı verirsem DP'ı ozaman takarım. Tabi yazılımda yapılabiliyor olması lazım öncelikle :)

Güç olarak değişirmi bilmem ama ses iyi olur diye düşünüyorum, gücü düşmesinde. Bu arada arıza ışığı yakıyor sanırım yanıltıcı takmış arkadaş. Ben kesinlikle yazılım yapmadan taktırmam DP'ı.