Konu: 1.4 tsi , hybrid turbo konusu  (Okunma sayısı 15432 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #30 : 14 Ağustos 2013, 23:46:22 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
Çok güzel bir cooler ama fazla büyük gelmez mi yav???
Turboyu doldurma açısından diyorum.
Gelicek biraz ama fiyati uygun yoksa s3 coolerini tercih edicem de fiyati ucmus s3 coolerinin olmadi bir islem yapicaz coolera onlar ayarlanir seyler ya cok sikinti olmaz
İnş. istediğin gibi olur :)
Olursada deli gider bee :D
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #31 : 15 Ağustos 2013, 00:06:39 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #32 : 15 Ağustos 2013, 00:07:36 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
Çok güzel bir cooler ama fazla büyük gelmez mi yav???
Turboyu doldurma açısından diyorum.
Gelicek biraz ama fiyati uygun yoksa s3 coolerini tercih edicem de fiyati ucmus s3 coolerinin olmadi bir islem yapicaz coolera onlar ayarlanir seyler ya cok sikinti olmaz
İnş. istediğin gibi olur :)
Olursada deli gider bee :D
Ins cansin sagol, hersey hayalle basliyor :)
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #33 : 15 Ağustos 2013, 00:22:39 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #34 : 15 Ağustos 2013, 00:23:16 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
Çok güzel bir cooler ama fazla büyük gelmez mi yav???
Turboyu doldurma açısından diyorum.
Gelicek biraz ama fiyati uygun yoksa s3 coolerini tercih edicem de fiyati ucmus s3 coolerinin olmadi bir islem yapicaz coolera onlar ayarlanir seyler ya cok sikinti olmaz
İnş. istediğin gibi olur :)
Olursada deli gider bee :D
Ins cansin sagol, hersey hayalle basliyor :)
Başlamak başarmanın yarısıdır :)
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #35 : 15 Ağustos 2013, 00:28:22 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.

ne zaman konustunuz bilmiyorum baycularla ama t2 de getireceklerdir yolda bir miktar benim sipariş ettiğim t2 yayı var 1 2 haftaya gelir,

beklemedim sonradan ben ebay den almıstım yayları ama powershopda da bulunacak sanırım bundan sonra t2 ve t3 yayları

yesil yayı ben bozmustum cont. yüksek tutmaya calısmaktan :) bir süre sonra deforme oluyor

su anda mavi yayı kullanıyorum, sarıyı da deneyeceğim ..
mavi ile cektiğim bir video var izleyebilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152555217156393&set=vb.594701392&type=2&theater

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #36 : 15 Ağustos 2013, 00:37:04 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.

ne zaman konustunuz bilmiyorum baycularla ama t2 de getireceklerdir yolda bir miktar benim sipariş ettiğim t2 yayı var 1 2 haftaya gelir,

beklemedim sonradan ben ebay den almıstım yayları ama powershopda da bulunacak sanırım bundan sonra t2 ve t3 yayları

yesil yayı ben bozmustum cont. yüksek tutmaya calısmaktan :) bir süre sonra deforme oluyor

su anda mavi yayı kullanıyorum, sarıyı da deneyeceğim ..
mavi ile cektiğim bir video var izleyebilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152555217156393&set=vb.594701392&type=2&theater

Ben önceden orayla polemik yaşadığım için arkadaşımı yolladım ona sordurdum. Sadece external dedi ama kendim sorsaydım iyi olacaktı
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #37 : 15 Ağustos 2013, 00:39:51 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.

ne zaman konustunuz bilmiyorum baycularla ama t2 de getireceklerdir yolda bir miktar benim sipariş ettiğim t2 yayı var 1 2 haftaya gelir,

beklemedim sonradan ben ebay den almıstım yayları ama powershopda da bulunacak sanırım bundan sonra t2 ve t3 yayları

yesil yayı ben bozmustum cont. yüksek tutmaya calısmaktan :) bir süre sonra deforme oluyor

su anda mavi yayı kullanıyorum, sarıyı da deneyeceğim ..
mavi ile cektiğim bir video var izleyebilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152555217156393&set=vb.594701392&type=2&theater

Ben önceden orayla polemik yaşadığım için arkadaşımı yolladım ona sordurdum. Sadece external dedi ama kendim sorsaydım iyi olacaktı

benim gelecek olan yaylardan yesiller haricinde size satabilirim eğer isterseniz :)

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #38 : 15 Ağustos 2013, 00:47:17 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.

ne zaman konustunuz bilmiyorum baycularla ama t2 de getireceklerdir yolda bir miktar benim sipariş ettiğim t2 yayı var 1 2 haftaya gelir,

beklemedim sonradan ben ebay den almıstım yayları ama powershopda da bulunacak sanırım bundan sonra t2 ve t3 yayları

yesil yayı ben bozmustum cont. yüksek tutmaya calısmaktan :) bir süre sonra deforme oluyor

su anda mavi yayı kullanıyorum, sarıyı da deneyeceğim ..
mavi ile cektiğim bir video var izleyebilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152555217156393&set=vb.594701392&type=2&theater

Ben önceden orayla polemik yaşadığım için arkadaşımı yolladım ona sordurdum. Sadece external dedi ama kendim sorsaydım iyi olacaktı

benim gelecek olan yaylardan yesiller haricinde size satabilirim eğer isterseniz :)
Galiba en serti kırmızı diye hatırlıyorum.
Asıl o lazım :)
Detayları tabiki konuşuruz :)
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #39 : 15 Ağustos 2013, 00:55:29 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?

Cansın, hybrid şart değil, araca uygun bir turbo bulduğun sürece o şekilde yapabilirsin.

Hybrid Turbonun anlamı, 2 turbonun birleşimi gibi birşeydir. Yani örneğin k03 ün egzoz tarafı ile k04 ün emme tarafını alıp tek bir turbo yaparsanız bu hybrid turbo olur. Günümüzde çok düşük kullanım alanına sahiptir. Eskiden çok kullanılırmış, nedeni ise, şuan turbo yelpazesi bayağı geniş bu nedenle hybrid turboya ihtiyaç duymuyorlar.

2. olarak turboyu aldınız taktınız iş bitmiyor. wg ayarı ciddi önem taşıyor. Yazılım en büyük önemi taşıyor. Ve amaç nedir ona göre bir turbo yapılır.

Tolga abi, egzoz tarafı çok büyük ısıya mağruz kaldığı için, ben orayı değiştirmeyi güvenemedim. Yapabilirler mi yapamazlar mı bilemedim. O yüzden sadece emme pali büyütüldü.
Hmm anladım :)
O iş beni çok aşar :)
Bilgilendirme için çok sağol yeni bişi öğrenmiş oldum :)
Buarada forge wgde hangi tip yay kullanıldığını öğrendim. Bizdeki internal wgler T2 tip diye geçiyor.
External wglerde T3 diye geçiyor. Bayçu external wg yaylarını getirecekmiş. Ulan keşke T2yide getirseler ya. Hayret bişi.
Galiba bu forge wgler fason üretiyorlar.

ne zaman konustunuz bilmiyorum baycularla ama t2 de getireceklerdir yolda bir miktar benim sipariş ettiğim t2 yayı var 1 2 haftaya gelir,

beklemedim sonradan ben ebay den almıstım yayları ama powershopda da bulunacak sanırım bundan sonra t2 ve t3 yayları

yesil yayı ben bozmustum cont. yüksek tutmaya calısmaktan :) bir süre sonra deforme oluyor

su anda mavi yayı kullanıyorum, sarıyı da deneyeceğim ..
mavi ile cektiğim bir video var izleyebilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152555217156393&set=vb.594701392&type=2&theater

Ben önceden orayla polemik yaşadığım için arkadaşımı yolladım ona sordurdum. Sadece external dedi ama kendim sorsaydım iyi olacaktı

benim gelecek olan yaylardan yesiller haricinde size satabilirim eğer isterseniz :)
Galiba en serti kırmızı diye hatırlıyorum.
Asıl o lazım :)
Detayları tabiki konuşuruz :)

o da var elimde :) lazım olursa söyle yeter :)

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #40 : 15 Ağustos 2013, 09:02:04 »
bana beyaz lazım o da var mı acaba elinizde ?

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #41 : 15 Ağustos 2013, 09:32:59 »
bana beyaz lazım o da var mı acaba elinizde ?
Bende var düşünürsen pm at


Sent from my iPhone using Tapatalk
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #42 : 15 Ağustos 2013, 09:45:05 »
bana beyaz lazım o da var mı acaba elinizde ?
Bende var düşünürsen pm at


Sent from my iPhone using Tapatalk

Olmaz önce sen at :/

Çevrimdışı Derviş Coşkun

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3363
  • Yaş: 31
  • Yer: Üsküdar / İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2011
« Yanıtla #43 : 15 Ağustos 2013, 16:15:32 »
Çok güzel konu olmuş tebrikler Tolga abi. Akşam eve geçince bu konuya sizi oldukça bilgilendirecek roccoya uyguladığım modifikasyonları yazacağım.
2012 160 BG DSG Şeker Beyazı - Ayna paketi - 18'' İnterlagos  - Sunroof

Çevrimdışı R@M@Z@N B@TT@L

  • Transport
  • ****
  • İleti: 840
  • Yaş: 24
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 GJK 34
  • Üyelik Tarihi: Ara 2011
« Yanıtla #44 : 15 Ağustos 2013, 16:56:57 »
bana beyaz lazım o da var mı acaba elinizde ?
Bende var düşünürsen pm at


Sent from my iPhone using Tapatalk

Olmaz önce sen at :/
Ooo forumda beyaz alış-verişi he ikinizi de tutukluyorum  :bonuskafa
2013 118i M Pack  34 GJK 34  18 M jant - M Sport Fren Diskleri - Bi Xenon - Sunroof - Geri Görüş -Bluetooth - Carbon Aynalar - Carbon Böbrekler - Carbon Difizör