Konu: 1.4 tsi , hybrid turbo konusu  (Okunma sayısı 16390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #15 : 14 Ağustos 2013, 10:16:42 »
Pekii abi arabayı 2.0 tsi alsak mesela bununla uğraşmak yerine :bonuskafa
http://inciswf.com/toprakatsın.swf :bonuskafa

Hadi yakıtı geç. Vergisi çok koyar yaa :)
2000 TL az mı?



O zamanda 2.0' dan 400 hp cikarip nasil porsche avlarimin pesine dusmek gerek :D


2.0 olsa güzel olurda onun ıncığı cıncığı bitmiyor :)

1.4 candır  :taptim
Gerçi hybrit çok zor iş.
Aklıma bir soru takıldı. Hybrit için flanş yapıldı mı yoksa tekrardan manifolt mu yapıldı?
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #16 : 14 Ağustos 2013, 11:57:53 »
Güzel konu olmuş , akşam bende detaylı olarak yazmaya çalışırım. :)

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #17 : 14 Ağustos 2013, 13:59:03 »
Pekii abi arabayı 2.0 tsi alsak mesela bununla uğraşmak yerine :bonuskafa
http://inciswf.com/toprakatsın.swf :bonuskafa

Hadi yakıtı geç. Vergisi çok koyar yaa :)
2000 TL az mı?



O zamanda 2.0' dan 400 hp cikarip nasil porsche avlarimin pesine dusmek gerek :D


2.0 olsa güzel olurda onun ıncığı cıncığı bitmiyor :)

1.4 candır  :taptim
Gerçi hybrit çok zor iş.
Aklıma bir soru takıldı. Hybrit için flanş yapıldı mı yoksa tekrardan manifolt mu yapıldı?


disardan bakinca birebir k03 zaten emme tarafındaki pervane büyük o kadar

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #18 : 14 Ağustos 2013, 14:43:42 »
...
« Son Düzenleme: 14 Ağustos 2013, 23:19:19 Gönderen: Baris »
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #19 : 14 Ağustos 2013, 15:00:37 »
...
« Son Düzenleme: 14 Ağustos 2013, 23:19:42 Gönderen: Baris »
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #20 : 14 Ağustos 2013, 15:10:26 »
Pekii abi arabayı 2.0 tsi alsak mesela bununla uğraşmak yerine :bonuskafa
http://inciswf.com/toprakatsın.swf :bonuskafa

Hadi yakıtı geç. Vergisi çok koyar yaa :)
2000 TL az mı?



O zamanda 2.0' dan 400 hp cikarip nasil porsche avlarimin pesine dusmek gerek :D


2.0 olsa güzel olurda onun ıncığı cıncığı bitmiyor :)

1.4 candır  :taptim
Gerçi hybrit çok zor iş.
Aklıma bir soru takıldı. Hybrit için flanş yapıldı mı yoksa tekrardan manifolt mu yapıldı?


disardan bakinca birebir k03 zaten emme tarafındaki pervane büyük o kadar

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi




Bunun gibidir. Orjinal turbo ile dışardan hiçbir farkı yoktur. Manifoldu vs hepsi aynı. Egzoz tarafındaki palde aynıdır. Sadece emme tarafı buyutulmustur.
-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --

Çevrimdışı Utku

  • RSA
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3460
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • M57D30T2
  • Üyelik Tarihi: Ara 2011
« Yanıtla #21 : 14 Ağustos 2013, 16:47:12 »
ahh ahh benımde ne planlarım vardı konuuy okuyunca hüzünlendim ya la  :lol

Çevrimdışı 34 GE 0485 (Çınar)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1195
  • Yaş: 44
  • Yer: Bahçeşehir/İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2011
« Yanıtla #22 : 14 Ağustos 2013, 21:54:09 »
Arabaya yapacak bişey kalmadı kafayı yiğiyorsun artık galiba :) :bonuskafa

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #23 : 14 Ağustos 2013, 22:25:33 »
fotograftakinin aynısı ben de de :) hatta aynı şekilde gazeteye vs sarılı gelmişti kolide :) aslında bunu takmadan önce egzost portları da biraz büyütülse, yüzey temizlense, güzel olabilir ama ince olmasından dolayı ısı vs.. sorun cıkarır mı diye de düşünmedim degildi..

Bu arada Loba ile yapan cok ama aglayan da cok var forumlarda.. 270+ diye geciyor 270+ gucu loba ile alabilen yok misfire sorunundan .  revo ugrasmadi bununla ugrasmayacak da..   apr kastırdı bayağı..

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #24 : 14 Ağustos 2013, 22:27:41 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #25 : 14 Ağustos 2013, 22:29:11 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...
« Son Düzenleme: 14 Ağustos 2013, 23:18:44 Gönderen: Baris »
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #26 : 14 Ağustos 2013, 23:26:17 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #27 : 14 Ağustos 2013, 23:37:50 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #28 : 14 Ağustos 2013, 23:41:13 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
Çok güzel bir cooler ama fazla büyük gelmez mi yav???
Turboyu doldurma açısından diyorum.
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #29 : 14 Ağustos 2013, 23:42:39 »
Hybrid turbo olayindan bekledigim verimi alamicagima karar verdim o yuzden bu proje yatti, eylul basi gibi td04 olayina giricem. Projeye basliyayim konu acarim veya buraya yazarim detaylari

hybridi 122 için mi uygun olarak dusun muyorsun genel olarak mı fikrin bu ?
...

122liklerde aftercooler var diye biliyorum. İntercooler ne düşünüyorsun?
Gayet güzel turboya karar vermişsin. 160lığa bile bu turbo uygulanabilir.
Bir soru daha aklıma geldi. İlla büyük turbo için hybrit turbo şart mı? Yoksa başka alternatiflerde kullanılabilir mi?
Valla cooler olarak onurun coolerini mishimotoyu kullanicam galiba 14 lt olani kismet olursa. Diger soru hakkinda bir bilgim yok malesef
Çok güzel bir cooler ama fazla büyük gelmez mi yav???
Turboyu doldurma açısından diyorum.
Gelicek biraz ama fiyati uygun yoksa s3 coolerini tercih edicem de fiyati ucmus s3 coolerinin olmadi bir islem yapicaz coolera onlar ayarlanir seyler ya cok sikinti olmaz
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43