Konu: 1.4 tsi , hybrid turbo konusu  (Okunma sayısı 15393 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« : 13 Ağustos 2013, 04:35:08 »
Arkaşlar forumda ya cok az konuşulmuş ya da başka topic lerin içinde bahsi gecmiş ama bence bunun da bir konusu olması gerekiyordu,

Bazı arkadaşlarım biliyor, ufak bi süre hybrid kullandım sonra da tekrar stock turboya geri dönüş yaptım..
Başlığı açmak istedim şimdiden, uykusuzum biraz ama yarın toparlandığımda, ne yaptığımızı ne olduğunu ne olmadığını kendi sahsi fikirlerimi paylaşacağım, ricam şudur ki bilgisi olan, kullanan diğer arkadaslar da fikirlerini bilgilerini paylaşsınlar isterim.


Çevrimdışı tismo

  • In Production
  • **
  • İleti: 205
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #1 : 13 Ağustos 2013, 08:25:42 »
Güzel konu hocam aydınlatırsanız süper olur.

Çevrimdışı scr

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 333
  • Yaş: 26
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #2 : 13 Ağustos 2013, 12:08:12 »
Tolga abi super konu bu aralar hep aklimda hybrid

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #3 : 13 Ağustos 2013, 12:35:41 »
yalnız tolga abi lütfen ben gibi cahilleride düşünerek açık bir anlatım yaparsan çok sevinirim sonra anlamak için kırk saat google da şu ne bune araştırmaktan canım çıkıo :D

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #4 : 13 Ağustos 2013, 15:06:52 »
ben de süper bilgili degilim zaten,  ama cok okudim ettim,  araştırdım,  simdilik sunu diyebilirim revo nun yazilimi da basin istiyor zatenden yola cikip denedim,  olmadi,  yazilim custom olmadan hybrid olmuo malesef bunu ogrendik O0

revo stg2 olan denediğim araclardan hizliyim ama hybrid denemedim hic ne fark olacak bunu gormem lazim,  o farki gordukden sonra elimdeki hybrid i tekrar custom yazilimla deneyebilirim ama degecek kadar da bir fark yemem lazim deneme de :) 

baska yerlersd duymuşsunuz ya da gormussunuzdur,  okumussunuzdur belki.. 

k03 un emme pervanesi capi 38mm,  bunu 42 olanla degistirtim ben,  nasil yapilacagini filen bilmiyordum penguenhakan arkadaşimizin yaptırdığı yer ile görüştüm bu sekildebyaptirttim ki zaten bir çok hybrid de bu degerler de gordugum,

onceki halime göre aracim dynoda 1 2hp daha yüksek cikti,  alt devirler de ise 30 nm ye kadar tork kaybim oldu ki bu normal,  turbo buyutunce haliyle gec doluyor güç yukari devirlerde var..  ama ust devirlerde de beklediğim kadar diil,  zaten bu denemeyi yaparken 10 hp alsam yeter bile dusuncesindeydim acikcasi hayal kirikligiyla sonuçlandi bu tecrübe benim için :)
ancak soyle bir nokta var maksimum aldigim hava miktarina vag com dan baktigimda stock turbo 170 172 g/s iken hyrbrid ile 192 196 g/s degerler aliyordum ve o daha önce stock turboda aldigim ust devirdeki güçleri,  0.1 -  0.15 bar daha az basarak aldiydik.  wg yayıni sertlestirip biraz basinci arttırdığımizda ki soyle diyim ben profec basinc kontrol kullaniyorum,  dynoda 1.56 dan ust basinclari verdiğimiz de ekstra guc de vermediydi,  bütün bunlar zaten hybridin çalışmadigini degil ancak yazilimin hybrid icin uygun olmadigini isaret ediyor :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #5 : 13 Ağustos 2013, 15:11:06 »
lobanin da turbosu var,  lo270 olarak

emme tarafi buyuk,  egzost da sanki büyük ama egzost da bi tane fazla pervane kanadi var stock turboya gore,  yurtdisindaki uygulamalarda bayagi yogun mikyarda misfire sorunu yaşanmıştı,  aslinda buna bir ara cok niyetlenmistim ama fiyay performans olarak hic hos gözüme gozukmedi :) ve tabi bunda da custom yazılim sart,  lobanin 2.0 motorlara hazırladığı turbolara icin revo yazilim yapiyor ancak 1.4 tsi da ugrasmak istemiyorlar sanırım

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #6 : 13 Ağustos 2013, 15:23:47 »
Tolga abi peki Bayçu falan Revonun paket yazılımıyla oynayamaz mı bu turboya uyumlu hale getirmek için ?

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #7 : 13 Ağustos 2013, 15:37:27 »
Tolga abi peki Bayçu falan Revonun paket yazılımıyla oynayamaz mı bu turboya uyumlu hale getirmek için ?

edemiyorlar malesef 1.4tsi yazilimda sadece timingler değişebiliyor select ile.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #8 : 13 Ağustos 2013, 17:30:15 »
emme tarafi buyuk,

abi emmeli gömmeli konuşmayak ya malum ibre 180 :(
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı MesutYEL

  • Transport
  • ****
  • İleti: 965
  • Yaş: 34
  • Yer: istanbul/BJK
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 YEL 92
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #9 : 13 Ağustos 2013, 19:32:17 »
Barboros usta loba getirtmisti..
Daha once de yazdim.. Bu konuyu detayli bilgi almak icin onunla konusmak gerek.. Lobayi cook merak ediyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk
34 JZ 501 <3
34 YEL 92 <3

Çevrimdışı josefsalvatini

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 3
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul-ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2013
« Yanıtla #10 : 13 Ağustos 2013, 21:07:28 »
Loba ile yapılmış cok Arac var yurtdışında 259 bg dd de güç alıyorlar 286 tek vites güç görmek icin aldılar

Çevrimdışı Cansın

  • In Production
  • **
  • İleti: 135
  • Yaş: 30
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • HD Polo Gti
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #11 : 13 Ağustos 2013, 23:14:58 »
ben de süper bilgili degilim zaten,  ama cok okudim ettim,  araştırdım,  simdilik sunu diyebilirim revo nun yazilimi da basin istiyor zatenden yola cikip denedim,  olmadi,  yazilim custom olmadan hybrid olmuo malesef bunu ogrendik O0

revo stg2 olan denediğim araclardan hizliyim ama hybrid denemedim hic ne fark olacak bunu gormem lazim,  o farki gordukden sonra elimdeki hybrid i tekrar custom yazilimla deneyebilirim ama degecek kadar da bir fark yemem lazim deneme de :) 

baska yerlersd duymuşsunuz ya da gormussunuzdur,  okumussunuzdur belki.. 

k03 un emme pervanesi capi 38mm,  bunu 42 olanla degistirtim ben,  nasil yapilacagini filen bilmiyordum penguenhakan arkadaşimizin yaptırdığı yer ile görüştüm bu sekildebyaptirttim ki zaten bir çok hybrid de bu degerler de gordugum,

onceki halime göre aracim dynoda 1 2hp daha yüksek cikti,  alt devirler de ise 30 nm ye kadar tork kaybim oldu ki bu normal,  turbo buyutunce haliyle gec doluyor güç yukari devirlerde var..  ama ust devirlerde de beklediğim kadar diil,  zaten bu denemeyi yaparken 10 hp alsam yeter bile dusuncesindeydim acikcasi hayal kirikligiyla sonuçlandi bu tecrübe benim için :)
ancak soyle bir nokta var maksimum aldigim hava miktarina vag com dan baktigimda stock turbo 170 172 g/s iken hyrbrid ile 192 196 g/s degerler aliyordum ve o daha önce stock turboda aldigim ust devirdeki güçleri,  0.1 -  0.15 bar daha az basarak aldiydik.  wg yayıni sertlestirip biraz basinci arttırdığımizda ki soyle diyim ben profec basinc kontrol kullaniyorum,  dynoda 1.56 dan ust basinclari verdiğimiz de ekstra guc de vermediydi,  bütün bunlar zaten hybridin çalışmadigini degil ancak yazilimin hybrid icin uygun olmadigini isaret ediyor :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Abi ben o kadar teknik detayını bilemem ama şunu söyleyeyim. Revo ile olmaz ama custom yapmak gerekiyor. Ben bile ecufast yaptım ama ekstra olarak özgün ayarımı yaptı. Ayarımı yaparken dsg yazılımı ilede oynadı ve tork limitörüm yukarı çekildi. Öyle aşırı yüksek güç almadım ama araba deli gibi gidiyor. Benim dsgde tek farkettiğim daha yavaş atıyor. Sebebi ise dsgye fazla yük binmemesi için. Gerçi ben arabayı hiç günlük binmiyorum. Eğer hybrit ile fazla boost geliyor ise dsgden dolayı araç kendini korumaya alıp gidebilir. Birde tek bildiğim hybrit turbolar kısa ömürlü oluyor. Hakan  abi tabiki daha iyi bilir. O'nunkide custom yazılım sonuç itibari ile. Kısacası dsgye müdehale etmeden hybritten verim alınmaz. K04 bu arabaya çok fazla bana göre. K03s candır :)
Remapped by Dr.Ecu :D

Çevrimdışı pashotash

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1758
  • Yaş: 38
  • Yer: Kurtköy - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #12 : 13 Ağustos 2013, 23:39:04 »
konuşcak cok şeyimiz varmis hybrid konusunda ama raki sofrasindayim simdi :)  manuel kullandigim için cok dusunmedim tork vs fazla gelir eder diye denedim olmadi ha yine denersem custom denerim ama kararsizim :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #13 : 14 Ağustos 2013, 00:36:05 »
Pekii abi arabayı 2.0 tsi alsak mesela bununla uğraşmak yerine :bonuskafa
http://inciswf.com/toprakatsın.swf :bonuskafa

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #14 : 14 Ağustos 2013, 09:47:04 »
Pekii abi arabayı 2.0 tsi alsak mesela bununla uğraşmak yerine :bonuskafa
http://inciswf.com/toprakatsın.swf :bonuskafa


O zamanda 2.0' dan 400 hp cikarip nasil porsche avlarimin pesine dusmek gerek :D