Konu: scirocco 1.4 tsi 210 hp (yazılımlı) vs Q7 3.0 tdi quattro  (Okunma sayısı 7432 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #30 : 09 Ağustos 2013, 03:11:34 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
Evet mümkün,tabiki topspeed den bahsetmiyorum.50 2.vites roll da 180 e kadar s2000 e bir boy çakan roccoyu bizzat gözlerimle gördüm Murat..

S3000 e gelince,yaklaşık 2,5 senedir çıkacak o araba ben çok bekleme derim çünki hala prototype ten öteye gidebilmiş bir makine değil ;)
İnş. Çıkar ama hadi çıksa bile ben alınacak meblaglarda yada değecek fiyatlarda olacağını düşünmüyorum..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..

bi döneyim Trye bende baya bişi ekletmeyi düşünüyorum araca ama s2000 tokatlamak hiç aklıma gelmedi valla ya ben fazla büyütmüşüm s2000 ini yada bizim rocco yu küçük görmüşüm :))

valla taylan s3000 de ben öle düşünmüyorum neden dersen honda sonuçta. dediğin gibi 2010 yazında beri ha çıktı ha çıkacak deniyor ama honda emin olmadan piyasa sürmez aracı bence ondan gecikiyor birde fiyatının öle abartı olacağını sanmıyorum 120 150 arasında gider gelir ki bence araç a5 dende m3 dende iyidir tabi hiç deneyimim yok tahmini konuşuyorum sadece

M3 ten iyi olmadığı kesin pistte m3 kadar stabil kalabileceğini hiç sanmıyorum :) S3000 bekleyene kadar subaru brz ya da ekürisi olan toyota gt86 alıp chipletip gazlayabilirsiniz. Gt86 gerçekten boru bir araç değil viraj dinamikleri manyak sağlam bir makine test ettiğim için söylüyorum :)
yağız kardeş ben m3 daha iyi derken şahsi görüşümü sölemek istedim yoksa daha önce m3 kullanmışlığım yok sadece ben bmw sevmiyorum ondan yoksa tabikide iyi olabilir bişi diyemem s3000 beklememin sebebi s2000 hayranı olmak hani herkesin bir araç hayali vardırya benimkide s3000 ve rs5 (şimdi dicen rs5 nere s3000 nere ama tabi basamakları bir bir çıkmak lazım :D) gt86 dış görünüş olarak çok iyi değil bence tt ve 350 z ye andırıo sanki

Anladım s2000 çok ayrı bir tat gerçekten orası ayrı. Hele ki o aracı VSA kapalıyken kullanmak her baba yiğidin harcı değil :D VSA açıkken sağ sol gççt attırmak show yapmak basit fakat VSA kapalıyken makine harbi çok tehlikeli bir hal alıyor... Ben emanet kullandığım bir s2000 hatırlarım direksiyonuma güvenirim fakat alet öyle bi çıldırıyo ki direksiyonu nasıl çevirdiğimi hatırlamıyorum kollarım kopmuştu :D :D
bende benzer bi deneyim yaşamıştım 2010 arkadaşımın abisinde vardı yalvar yakar bir tur vermişti adam araç ama standart değil di yalan olmasın 350 - 400 hp arası bişidi galiba 1 viteste gaza köklememle o panikle direksiyonu bi çevirişim var Allah Allah :D bu arada s2000 hayranlırını yarısı undergraoun 1 den dir :D

Abi olay şurda yatıyo zaten s2000 gerçekten bir viraj arabası değil tamamen yan verme aracı olarak tasarlanmış bana göre... VSA olmadan kullan hafif yağmur atıştırdıysa bir de var ya bitti olay o direksiyonu virajlarda feleğin çemberi gibi çevirmek zorunda kalıyosun hafif p...çlik yapayım dediğinde... Satılık koskoca ülkede adam gibi s2000 yok hepsi acemi adamların elinde turşuya dönmüş... Ben de heveslenmiştim bi ara turşuya dönmüş araçlarla uğraşamam sağlam olanları da fiyatları uçurmuş...

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #31 : 09 Ağustos 2013, 03:15:25 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
Evet mümkün,tabiki topspeed den bahsetmiyorum.50 2.vites roll da 180 e kadar s2000 e bir boy çakan roccoyu bizzat gözlerimle gördüm Murat..

S3000 e gelince,yaklaşık 2,5 senedir çıkacak o araba ben çok bekleme derim çünki hala prototype ten öteye gidebilmiş bir makine değil ;)
İnş. Çıkar ama hadi çıksa bile ben alınacak meblaglarda yada değecek fiyatlarda olacağını düşünmüyorum..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..

bi döneyim Trye bende baya bişi ekletmeyi düşünüyorum araca ama s2000 tokatlamak hiç aklıma gelmedi valla ya ben fazla büyütmüşüm s2000 ini yada bizim rocco yu küçük görmüşüm :))

valla taylan s3000 de ben öle düşünmüyorum neden dersen honda sonuçta. dediğin gibi 2010 yazında beri ha çıktı ha çıkacak deniyor ama honda emin olmadan piyasa sürmez aracı bence ondan gecikiyor birde fiyatının öle abartı olacağını sanmıyorum 120 150 arasında gider gelir ki bence araç a5 dende m3 dende iyidir tabi hiç deneyimim yok tahmini konuşuyorum sadece

M3 ten iyi olmadığı kesin pistte m3 kadar stabil kalabileceğini hiç sanmıyorum :) S3000 bekleyene kadar subaru brz ya da ekürisi olan toyota gt86 alıp chipletip gazlayabilirsiniz. Gt86 gerçekten boru bir araç değil viraj dinamikleri manyak sağlam bir makine test ettiğim için söylüyorum :)
yağız kardeş ben m3 daha iyi derken şahsi görüşümü sölemek istedim yoksa daha önce m3 kullanmışlığım yok sadece ben bmw sevmiyorum ondan yoksa tabikide iyi olabilir bişi diyemem s3000 beklememin sebebi s2000 hayranı olmak hani herkesin bir araç hayali vardırya benimkide s3000 ve rs5 (şimdi dicen rs5 nere s3000 nere ama tabi basamakları bir bir çıkmak lazım :D) gt86 dış görünüş olarak çok iyi değil bence tt ve 350 z ye andırıo sanki

Anladım s2000 çok ayrı bir tat gerçekten orası ayrı. Hele ki o aracı VSA kapalıyken kullanmak her baba yiğidin harcı değil :D VSA açıkken sağ sol gççt attırmak show yapmak basit fakat VSA kapalıyken makine harbi çok tehlikeli bir hal alıyor... Ben emanet kullandığım bir s2000 hatırlarım direksiyonuma güvenirim fakat alet öyle bi çıldırıyo ki direksiyonu nasıl çevirdiğimi hatırlamıyorum kollarım kopmuştu :D :D
bende benzer bi deneyim yaşamıştım 2010 arkadaşımın abisinde vardı yalvar yakar bir tur vermişti adam araç ama standart değil di yalan olmasın 350 - 400 hp arası bişidi galiba 1 viteste gaza köklememle o panikle direksiyonu bi çevirişim var Allah Allah :D bu arada s2000 hayranlırını yarısı undergraoun 1 den dir :D

Abi olay şurda yatıyo zaten s2000 gerçekten bir viraj arabası değil tamamen yan verme aracı olarak tasarlanmış bana göre... VSA olmadan kullan hafif yağmur atıştırdıysa bir de var ya bitti olay o direksiyonu virajlarda feleğin çemberi gibi çevirmek zorunda kalıyosun hafif p...çlik yapayım dediğinde... Satılık koskoca ülkede adam gibi s2000 yok hepsi acemi adamların elinde turşuya dönmüş... Ben de heveslenmiştim bi ara turşuya dönmüş araçlarla uğraşamam sağlam olanları da fiyatları uçurmuş...
tam ben diyecektim sen dedin koskoca ülkede vuruğu olmayan bir tane s2000 yok zaten :D o araç tamamiyle tokyonun yolları için tasarlanmış bir araç tokyada yollar geneler olarak 3 şeritli olduğundan sıkıntı olmuyor :D

Çevrimdışı kuRSAd

  • RSA
  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 456
  • Yaş: 38
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #32 : 12 Ağustos 2013, 12:45:22 »
Bayram tatilinde olduğumdan bu konuyu görmemişim. Arda SUV'larla uğraşma benzinine yazık kardeşim. :)

Dizel jetta ile Taylan geçmek bak bunun keyfi paha biçilemez. :) Bunun için çalışılır Ardacım :) Ya Taylan sat kardeşim şu arabayı al az km. de bir 2012 gel yeter artık :)

S2000 konusuna gelirsek; aslında s2000 driftten çok pist için yapılmış bir araba yani sizinle aynı görüşte değilim. :) S2000 240 ps stock... Taylan S2k nın devri 2.vites 80km/h'dir. Sen onunla DSG ile 2.de 50km/h de basarsan canını tabiki de yakarsın. Ama senin 2. vites 80 de bittiği için o 2 de sen 3. vites basarsan ve bu olay Ankara değil İstanbul'da olursa seni üzer. :) Ankara da zaten 1000 rakımda atmo araba ile yürürken %10 defect var. Hatta Ankara'da vaktiyle denemiştik. stock FN2 type-r stock 207RC ile yanyana yürüyordu.

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #33 : 12 Ağustos 2013, 13:10:48 »
Bayram tatilinde olduğumdan bu konuyu görmemişim. Arda SUV'larla uğraşma benzinine yazık kardeşim. :)

Dizel jetta ile Taylan geçmek bak bunun keyfi paha biçilemez. :) Bunun için çalışılır Ardacım :) Ya Taylan sat kardeşim şu arabayı al az km. de bir 2012 gel yeter artık :)

S2000 konusuna gelirsek; aslında s2000 driftten çok pist için yapılmış bir araba yani sizinle aynı görüşte değilim. :) S2000 240 ps stock... Taylan S2k nın devri 2.vites 80km/h'dir. Sen onunla DSG ile 2.de 50km/h de basarsan canını tabiki de yakarsın. Ama senin 2. vites 80 de bittiği için o 2 de sen 3. vites basarsan ve bu olay Ankara değil İstanbul'da olursa seni üzer. :) Ankara da zaten 1000 rakımda atmo araba ile yürürken %10 defect var. Hatta Ankara'da vaktiyle denemiştik. stock FN2 type-r stock 207RC ile yanyana yürüyordu.
sanırım siz tokyo benzetmeme katılmıyorsunuz ancak tokyoda da yollar pist gibi şahsen orada bulundum ve gördüm yani bence de s2000 pist aracı benim tokyo benzetmem şundan dolayıydı 2008 yada 2009 tarihinden önce üretilen s2000lerde yoltutuşunu artıran (ASR,ASC tam olarak hangisidir bilmiyorum) bir şey yok bildiğiniz gibi s2000de vitesi 3den 2 ye atıp köklerseniz araç arkasını savuruyor Trde gelenelde yollar dar ve trafik var dolayısı ile bu araç ile makas atarsanız ist de vurursunuz o yuzden Trde vuruğu olmayan s2000 yok tokyo benzetmemde bundan dolayı yollar geniş ve trafik yok ( tabi aynı yarış pistlerinde olduğu gibi virajlar hafif mailli ) bundan dolayı tokyo arabası dedim :) zaten s2000 ilk çıktığında da tanıtımını pistlerde yollara fırladı diye yapmışlardı

Çevrimdışı Umutcan YILMAZ(Hype)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1555
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara // Batıkent
  • Cinsiyet: Bay
  • Golf GTI ( mkV )
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #34 : 12 Ağustos 2013, 14:25:46 »
x6 lar fenaa :D
Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa Bile Birini Seçeceksin..Kestirdiğin Küçücük Bi Ara Bile Olsa Makas Atıp Geçeceksin.

Çevrimdışı krscan

  • In Production
  • **
  • İleti: 196
  • Yaş: 31
  • Yer: Antalya
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #35 : 12 Ağustos 2013, 15:23:40 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..

Yanlış anlamayın ama s2000 tokatlamak biraz zor. f-e'li bi s2k'yı gecmesi cok zor. Antalya'da dolu rocco yok gidişi ne kadar tatminkardır bilemem ama s2k'ya bindim biliyorum gidişini + denedigim araçlarının dolu polo gti'lar ile denedigini baz alırsak biraz zor gecmesi rocconun.
'13 160 DSG Rocco (Stage2)

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #36 : 12 Ağustos 2013, 15:44:22 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..

Yanlış anlamayın ama s2000 tokatlamak biraz zor. f-e'li bi s2k'yı gecmesi cok zor. Antalya'da dolu rocco yok gidişi ne kadar tatminkardır bilemem ama s2k'ya bindim biliyorum gidişini + denedigim araçlarının dolu polo gti'lar ile denedigini baz alırsak biraz zor gecmesi rocconun.
Est neden yanlış anlıyayım,ankarada dolu rocco var geçiyor.,


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #37 : 12 Ağustos 2013, 15:48:51 »
Ben stock haldeyken arkasından selektor yaptım ve yol vermeyip gaza yüklenmisti. 210 gibi arkasından çıkıp 225 gibi sağından önüne geçmiştim. Sonrada mehmetçik vakfinda gelip bu araç kaç motor? gti mi demişti :)

Yazilimli iken denemek bence benzin israfı. :)
HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --

Çevrimdışı kuRSAd

  • RSA
  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 456
  • Yaş: 38
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #38 : 12 Ağustos 2013, 17:54:19 »
o hızlarda zaten o ön rüzgar alanıyla size stocken meydan okuyamazlar :) Murat çok acımasızzın ya :)

muratdmrblk@ yani benim demek istediğim özetle şu aslında; s2k drift yapmak adına seçilecek bir seçenek değil. Daha time trial tarzı bir araç demek istedim yoksa elbette ki VSA kapalı ve kilitli dif. olmadığı için tehlikeli bir araç o konuda mutabıkız. Ama kim ne derse desin harika bir araç ve yeri s3000 gelmediği için boş kaldı. :(

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #39 : 12 Ağustos 2013, 18:24:44 »
o hızlarda zaten o ön rüzgar alanıyla size stocken meydan okuyamazlar :) Murat çok acımasızzın ya :)

muratdmrblk@ yani benim demek istediğim özetle şu aslında; s2k drift yapmak adına seçilecek bir seçenek değil. Daha time trial tarzı bir araç demek istedim yoksa elbette ki VSA kapalı ve kilitli dif. olmadığı için tehlikeli bir araç o konuda mutabıkız. Ama kim ne derse desin harika bir araç ve yeri s3000 gelmediği için boş kaldı. :(

Bence s2000 pist aracı olabilir fakat drift yapmak için bence çok ideal bir araç... Bir sierra, toyota supra, nissan 200sx s13-14 kadar olmasa da drifte gerçekten çok elverişli.... (Üzerinde çalışıldığı takdirde tabii ki )
« Son Düzenleme: 12 Ağustos 2013, 18:28:12 Gönderen: Yağız (Club Headshot) »

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı Umut fg 3295

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1057
  • İn boost we trust!
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #40 : 12 Ağustos 2013, 19:20:38 »
Bazı yanlış bilgiler gördüm. S2000 kesinlikle drift aracı değildir. 1. viteste çok güzel yanlar 2. viteste kendini yırtar yanlamak için. Ya çok kaygan asfalt ister, ya debriyaj tokatlamak gerekir ya da direksiyon hareketi ile aracın dengesini bozmak gerekir. Rx-8 çok daha elverişlidir bu iş için. Ayrıca 255 hp de değil 240 hp dir. Bahsettiğiniz aracın 350- 400 hp lerde olması için ya supercharger yada turbo olması gerekmektedir aksi takdirde bu güçler mümkün değildir. Vsa sistemi 2008 değil 2006 2.yarıdan dan sonra konulmuştur. Ayrıca ne a5 ne m3 le kıyaslamam demişiniz ancak A5 le M3 rakip değildir. RS5 ile M3 rakiptir ( benim gözümde RS5 te M3 e rakip olamaz o ayrı). Heleki s2000 yanına dahi yaklaşamaz E92 M3 ün ikisinide kullandığım için bunu rahatça söyleyebiliyorum. M3 gerçekten benzersiz bir sürüş hissine sahip. Kendi aracım E92 M3 ten hızlı olmasına rağmen M3 teki keyif asla benim arabamda yok. Cumartesi ve pazar günü bir arkadaşımın M3 ü bendeydi ve sürdüğüm her an sırıtarak geçti.
BMW Z4 35İ Sdrive

34BB8253

STRAİGHTS ARE FOR FAST CARS, TURNS ARE FOR FAST DRİVERS

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #41 : 12 Ağustos 2013, 20:25:35 »
o hızlarda zaten o ön rüzgar alanıyla size stocken meydan okuyamazlar :) Murat çok acımasızzın ya :)

muratdmrblk@ yani benim demek istediğim özetle şu aslında; s2k drift yapmak adına seçilecek bir seçenek değil. Daha time trial tarzı bir araç demek istedim yoksa elbette ki VSA kapalı ve kilitli dif. olmadığı için tehlikeli bir araç o konuda mutabıkız. Ama kim ne derse desin harika bir araç ve yeri s3000 gelmediği için boş kaldı. :(
estafurullah abi özür dilerim yanlış anlaşıldıysam bir saygısızlık etmek istemdim :) bende sana katılıyorum araç drift aracı değil ama ne yazıkki bir çok ülkede bu amaçlı kullanılıyor inanılmaz bir güç üretiyor s2000 ve ne yazıkki bu gücü kontrol edemeyenler driftte yapıo :D ve kesinlikle yeri boş kaldı aracın sabırsızlıkla bekliyorum bende

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #42 : 12 Ağustos 2013, 20:31:26 »
Bazı yanlış bilgiler gördüm. S2000 kesinlikle drift aracı değildir. 1. viteste çok güzel yanlar 2. viteste kendini yırtar yanlamak için. Ya çok kaygan asfalt ister, ya debriyaj tokatlamak gerekir ya da direksiyon hareketi ile aracın dengesini bozmak gerekir. Rx-8 çok daha elverişlidir bu iş için. Ayrıca 255 hp de değil 240 hp dir. Bahsettiğiniz aracın 350- 400 hp lerde olması için ya supercharger yada turbo olması gerekmektedir aksi takdirde bu güçler mümkün değildir. Vsa sistemi 2008 değil 2006 2.yarıdan dan sonra konulmuştur. Ayrıca ne a5 ne m3 le kıyaslamam demişiniz ancak A5 le M3 rakip değildir. RS5 ile M3 rakiptir ( benim gözümde RS5 te M3 e rakip olamaz o ayrı). Heleki s2000 yanına dahi yaklaşamaz E92 M3 ün ikisinide kullandığım için bunu rahatça söyleyebiliyorum. M3 gerçekten benzersiz bir sürüş hissine sahip. Kendi aracım E92 M3 ten hızlı olmasına rağmen M3 teki keyif asla benim arabamda yok. Cumartesi ve pazar günü bir arkadaşımın M3 ü bendeydi ve sürdüğüm her an sırıtarak geçti.
olabilir ben yanlış hatırlıyorumdur stok çıkışını benim kullandığım s2000 doluydu ama şu şu var diyeme sahibine sorduğumda o söylemişti belki beni kandırmıştır bilmiyorum . bu arada ben yanlış yazmışım s5 yani 3000 cc olan araçtan bahsediyoumki bence m3 rakiptir yoksa a5 abartılacak araç değil. s2000 m3 olayına gelince belki motor olarak hızlanma olrak yaklaşamayabilir bir fikrim yok sadece s2000 nin tarzı için kıyaslamam dedim bence s2000 deki tarz a5 tende iyi m3 tende sadece dış görünüş olarak ama teknik anlamda nedir ne değildir bilmiyorum bu konuda kimseyle yarışamam :) bu arada ekleyim s5 tende m3 tende iyi olacağını düşündüğüm araç s3000..
« Son Düzenleme: 12 Ağustos 2013, 20:36:07 Gönderen: muratdmrblk »

Çevrimdışı CND

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1776
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #43 : 12 Ağustos 2013, 21:02:48 »
Ortada olmayan hatta cikmasi bile uzak ihtimal olan s3000 i 6-7 yasindaki araclarla kiyaslamak hatta daha iyi olacak demek icin kahin olmak lazim.

Hem Honda da emisyon kurallari yuzunden turboya geciyor.Gecti atmosferigin pazari kaldik salyangoza yani :)

Gt86 veya Brz test edin surus dinamigi ve stabil yanlamasi enfes bir arac.Cok pahali ama kazasiz s2000 fiyatlari yaninda normaldir.

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #44 : 12 Ağustos 2013, 21:13:41 »
Ortada olmayan hatta cikmasi bile uzak ihtimal olan s3000 i 6-7 yasindaki araclarla kiyaslamak hatta daha iyi olacak demek icin kahin olmak lazim.

Hem Honda da emisyon kurallari yuzunden turboya geciyor.Gecti atmosferigin pazari kaldik salyangoza yani :)

Gt86 veya Brz test edin surus dinamigi ve stabil yanlamasi enfes bir arac.Cok pahali ama kazasiz s2000 fiyatlari yaninda normaldir.

s2000 nin düşünüp birde bunun 3000 cc lik bir modelini çıkarıcaz dediklerinde ve fiyatına bakarak bir tahminde bulunmak bence kahinlik değildir ki bugun bi s5 fiyatı m3 fiyatı uçuk rakamlar sadece a5 150 bin tl nin üzerinde belki m3 kadar iyi olmaya bilir ama bugüm bmw m3 fiyat listesine baktığınızda fiyatı 400 binin üstünde hadi ben yanılayım s3000 150 bin değil de 200 bim tl olsun aradaki fiyat farkıyla bi s3000 daha yaparsın yok sa amacım hiç bir şekilde şu araç sundan üstündür diye bilmişlik taslamak değil sadece bildiklerimden yola çıkarak mantık yürütüyorum yanlışta olabilir