Konu: scirocco 1.4 tsi 210 hp (yazılımlı) vs Q7 3.0 tdi quattro  (Okunma sayısı 7416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« : 09 Ağustos 2013, 01:55:20 »
aracım RSA motorsports yazılım 210 hp civarı 315nm.Q7 in teknik verilerini bilmiyorum neyse çankaya çevreyolu sporland halı saha önü ışıklardan kalktık heyecalı abiyle.yaklaşık bi 3 boy farkı yedi oturdu...saygılar..
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #1 : 09 Ağustos 2013, 02:09:43 »
Birisi yarı offroad yarı asfalt için tasarlanmış premium SUV diğeri iste tek kapı orta segment spor araç.... Q7 nin amacı basmak değil zaten asfalttan bahsediyorsak bilmem kaç tonluk aracın amacı yükek hızlarda stabil olarak kalmak. Scirocco ile SUV araç geçmeniz gayet doğal karşılaştırma çok mantıklı gelmedi bana üzgünüm....

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #2 : 09 Ağustos 2013, 02:12:14 »
Birisi yarı offroad yarı asfalt için tasarlanmış premium SUV diğeri iste tek kapı orta segment spor araç.... Q7 nin amacı basmak değil zaten asfalttan bahsediyorsak yükek hızlarda stabil olarak kalmak. Scirocco ile SUV araç geçmeniz gayet doğal karşılaştırma çok mantıklı gelmedi bana üzgünüm....
benim amacım karşılaştırma degil yani karşılaştırma evet ama tesadüf ışıklarda denk geldi ve emin ol yağız bir çok suv kullanıcısı bu anlattıgı özelliklerin 1/4'ni bilmiyordur bile ve altlarında 3.0 tdi quattro olunca aslan kesiliyorlar sonrasında boylarının ölçüsünü alıyorlar.bunu alatmaya çalıştım ben :)
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #3 : 09 Ağustos 2013, 02:13:43 »
Birisi yarı offroad yarı asfalt için tasarlanmış premium SUV diğeri iste tek kapı orta segment spor araç.... Q7 nin amacı basmak değil zaten asfalttan bahsediyorsak yükek hızlarda stabil olarak kalmak. Scirocco ile SUV araç geçmeniz gayet doğal karşılaştırma çok mantıklı gelmedi bana üzgünüm....
benim amacım karşılaştırma degildi ve emin ol yağız bir çok suv kullanıcısı bu anlattıgı özelliklerin 1/4 üü bilmiyordur bile ve altlarıda 3.0 tdi quattro olunca aslan kesiliyorlar ve sonrasında boylarının ölçüsünü alıyorlar.bunu alatmaya çalıştım ben :)

E yani orası ayrı konu o konuda haklısın parayı basıp SUV alan, arabanın A'sından anlamayan godaman çok etrafta.... :D

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #4 : 09 Ağustos 2013, 02:19:19 »
Birisi yarı offroad yarı asfalt için tasarlanmış premium SUV diğeri iste tek kapı orta segment spor araç.... Q7 nin amacı basmak değil zaten asfalttan bahsediyorsak yükek hızlarda stabil olarak kalmak. Scirocco ile SUV araç geçmeniz gayet doğal karşılaştırma çok mantıklı gelmedi bana üzgünüm....
benim amacım karşılaştırma degildi ve emin ol yağız bir çok suv kullanıcısı bu anlattıgı özelliklerin 1/4 üü bilmiyordur bile ve altlarıda 3.0 tdi quattro olunca aslan kesiliyorlar ve sonrasında boylarının ölçüsünü alıyorlar.bunu alatmaya çalıştım ben :)

E yani orası ayrı konu o konuda haklısın parayı basıp SUV alan, arabanın A'sından anlamayan godaman çok etrafta.... :D
aynen öyleleri var piyasada.bu dizelcilerde fazla güveniyor zaten kendilerine (hepsi olmasada 3.0 ve üzeri dizelciler fazla kaşınıyorlar)  :bonuskafa
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #5 : 09 Ağustos 2013, 02:20:01 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #6 : 09 Ağustos 2013, 02:23:07 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
valla aracı satma durumları olmasa düşünmüyo degilim o projeyi...bakalım dizel clio alırsam onda uygularım ozaman bu projeyi  :bonuskafa ozamanda s2000 tokatlarmıyım? :lol :bonuskafa  tamam haberleşelim abi ;)
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #7 : 09 Ağustos 2013, 02:24:32 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #8 : 09 Ağustos 2013, 02:26:23 »
Hay ben o clio yu tasarlayan adamın..
En satacak adam hatta adam bile değil (Kaan) satmıyo ,sen satıp clio alcam diyosun içine silver bulliet mi kaçtı senin noldu anlamadım,sen böyle değildin :)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #9 : 09 Ağustos 2013, 02:29:45 »
Hay ben o clio yu tasarlayan adamın..
En satacak adam hatta adam bile değil (Kaan) satmıyo ,sen satıp clio alcam diyosun içine silver bulliet mi kaçtı senin noldu anlamadım,sen böyle değildin :)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
bakalım abi kısmetse ilk öncelik dizel jetta ikici sırada alev kırmızı dizel clio :D valla ben artık hevesimi aldım gibi arabadan bu saatten sonra bana ekonomik araba lazım abi yoksa ben araçtan gayet memnunum yani sende biliyorsun.belki bakalım ufak bir ihtimal ama satmadan dizel jetta veya clio gelebilir.. :D bakalım kısmet..
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #10 : 09 Ağustos 2013, 02:30:44 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
Evet mümkün,tabiki topspeed den bahsetmiyorum.50 2.vites roll da 180 e kadar s2000 e bir boy çakan roccoyu bizzat gözlerimle gördüm Murat..

S3000 e gelince,yaklaşık 2,5 senedir çıkacak o araba ben çok bekleme derim çünki hala prototype ten öteye gidebilmiş bir makine değil ;)
İnş. Çıkar ama hadi çıksa bile ben alınacak meblaglarda yada değecek fiyatlarda olacağını düşünmüyorum..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 27
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #11 : 09 Ağustos 2013, 02:33:56 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
Evet mümkün,tabiki topspeed den bahsetmiyorum.50 2.vites roll da 180 e kadar s2000 e bir boy çakan roccoyu bizzat gözlerimle gördüm Murat..

S3000 e gelince,yaklaşık 2,5 senedir çıkacak o araba ben çok bekleme derim çünki hala prototype ten öteye gidebilmiş bir makine değil ;)
İnş. Çıkar ama hadi çıksa bile ben alınacak meblaglarda yada değecek fiyatlarda olacağını düşünmüyorum..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
kafamdada yeni bi proje var abi :D dizel bi jetta alıcam onuda rsa licam :D sonra 160 lık sciroccoları kovalicam :D
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı scr

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 333
  • Yaş: 26
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #12 : 09 Ağustos 2013, 02:35:24 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
s2000 240 bg

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #13 : 09 Ağustos 2013, 02:35:30 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
Evet mümkün,tabiki topspeed den bahsetmiyorum.50 2.vites roll da 180 e kadar s2000 e bir boy çakan roccoyu bizzat gözlerimle gördüm Murat..

S3000 e gelince,yaklaşık 2,5 senedir çıkacak o araba ben çok bekleme derim çünki hala prototype ten öteye gidebilmiş bir makine değil ;)
İnş. Çıkar ama hadi çıksa bile ben alınacak meblaglarda yada değecek fiyatlarda olacağını düşünmüyorum..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..

bi döneyim Trye bende baya bişi ekletmeyi düşünüyorum araca ama s2000 tokatlamak hiç aklıma gelmedi valla ya ben fazla büyütmüşüm s2000 ini yada bizim rocco yu küçük görmüşüm :))

valla taylan s3000 de ben öle düşünmüyorum neden dersen honda sonuçta. dediğin gibi 2010 yazında beri ha çıktı ha çıkacak deniyor ama honda emin olmadan piyasa sürmez aracı bence ondan gecikiyor birde fiyatının öle abartı olacağını sanmıyorum 120 150 arasında gider gelir ki bence araç a5 dende m3 dende iyidir tabi hiç deneyimim yok tahmini konuşuyorum sadece

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #14 : 09 Ağustos 2013, 02:36:03 »
Sana kaçan basınçların için bi dv,bi cooler birde orta halli komple egsoz..
S2000 tokatlamak ister misin ?? ;)

Abicim zaten hızlısınız milleti üzmeyin böle,ondan soora gidip arabalarını satıyorlar :)
Yarın buluşalım ayarla kendini de.. ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
1,4 lük rocco ile s2000 tokatlamak mı ? bu gerçekten mümkünmü ? yanlış anlama taylan kardeşim amacım ukalalık etmek değil ama yanlış bilmiyorsam stok s2000 255 beygir bizim 1,4 kastırsan katırsan 235 240 hp yi görüyor ki birde s2000 2000 motor (hayalimdir kendisi kısmetse s 3000 bekliyoruz :D)
s2000 240 bg
ben yanlış hatırlıyorum demekki