Konu: Mazda rx8 hakkında tecrübe ve görüşleriniz ?  (Okunma sayısı 48049 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı 55 EN 168

  • In Production
  • **
  • İleti: 179
  • Yaş: 33
  • Yer: samsun
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #15 : 05 Ağustos 2013, 12:38:59 »
benım arkadasımda hatasız ve cok temız. araca kefıl olabılırm. kırmızı renkte makyajsız. dusunursenız yardımcı olabılırım.

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #16 : 05 Ağustos 2013, 12:41:38 »
Bu yazdıklarınızı Revivo abi görmesin,12 sayfa açıklama yazar okuyayım derken kör olursunuz vallahi.Allah çarpar adamı,akıllı olun.. ;)
Hahahahaha abi tam aklimdan geciyordu allah seni napmasin ya :D :D
Rx8 e laf atarken dikkat edelim uyanık olalım,uyaralım lütfen!!

Ömer abi seni sevdiğimizden bunların hepsi,yoksa yanlış anlama sakın.Arabana olan aşkına hayranız bilesin ;)


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı structure(VaLi5202)

  • In Production
  • **
  • İleti: 222
  • Yaş: 31
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« Yanıtla #17 : 05 Ağustos 2013, 12:43:56 »
bir nevi incir ağacı
sciroccoya gelene kadar aldığım yol : 2001 opel vectra cdx 2.0, 2005 fiat stilo dyn coupe, 2007 seat leon, 2009 volvo s40, 2011 bmw 320d, 2011 astra j 1.4T, 2011 bmw 1.16i premium snrf, 2012 golf 1.4tsi highline,2012 scirocco ve 2013 audi a4 2.0 tdi 177 PI

Çevrimdışı YasinPercin

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 267
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #18 : 05 Ağustos 2013, 13:55:31 »
   Ben 11 ay kullandım.Yakıtı hakkaten büyük problem,ama dizayndan,kaliteye,sürüş keyfinden,dikkat çekmesine kadar çok özel bir araba...


2011 model mazda rx8 hakkında görüşleriniz nelerdir bu sıralar inanılmaz hoşuma gitmeye başladı daha önceden tecrübe eden varmıdır nasıl bir araçtır olumsuz yönleri nelerdir paylaşırsanız sevinirim ?
99' Chrysler 300M
09' Mazda RX-8 40TH Anniversary
10' Renault Megane Coupe 1.4T
12' Vw Scirocco White Edition 160 ps
14'BMW 320i ED sportline

Çevrimdışı Umutcan YILMAZ(Hype)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1555
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara // Batıkent
  • Cinsiyet: Bay
  • Golf GTI ( mkV )
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #19 : 05 Ağustos 2013, 14:04:17 »
bir arkadas da niyetlenmişti hatta gitti aldı bu siteden onada cok dedim alma diye sonra sattı mı çöpe mi attı arabayı tam hatırlamıyorum :)

çok yakıyor 231 hp gibi gitmiyor yağı pahalı ve yağ yakıyor kızmayın ama zar zor yanlıyormus hissi yaşatıyor bakımlısı bile gitmiyor bakımsızı 100 hp gibi davranıyor son kasası eyw güzel duruyor fakat bi duruşu için araç alınmaz...
Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa Bile Birini Seçeceksin..Kestirdiğin Küçücük Bi Ara Bile Olsa Makas Atıp Geçeceksin.

Çevrimdışı YasinPercin

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 267
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #20 : 05 Ağustos 2013, 14:16:05 »
   Aracım hala bende olsaydı zar zor yanlıyor dediğine pişman etmiştim seni  :D :D  M3 gibi yakıyor ama kendisi gibi gidiyor... Tork yok arabada o güçsüzlük hissiyatı o yuzden,7000-9500 rpm bandında 231 hp yi tam hissedebiliyorsunuz... Forumdan alan arkadaş mehmetterazi idi sanırım ve benim aracımı almıştı

bir arkadas da niyetlenmişti hatta gitti aldı bu siteden onada cok dedim alma diye sonra sattı mı çöpe mi attı arabayı tam hatırlamıyorum :)

çok yakıyor 231 hp gibi gitmiyor yağı pahalı ve yağ yakıyor kızmayın ama zar zor yanlıyormus hissi yaşatıyor bakımlısı bile gitmiyor bakımsızı 100 hp gibi davranıyor son kasası eyw güzel duruyor fakat bi duruşu için araç alınmaz...
99' Chrysler 300M
09' Mazda RX-8 40TH Anniversary
10' Renault Megane Coupe 1.4T
12' Vw Scirocco White Edition 160 ps
14'BMW 320i ED sportline

Çevrimdışı Umutcan YILMAZ(Hype)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1555
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara // Batıkent
  • Cinsiyet: Bay
  • Golf GTI ( mkV )
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #21 : 05 Ağustos 2013, 16:53:34 »
yahu 231 beygir aracın ağırlık merkezininde iyi ayarlandığını düşünürsek fırıldak gibi dönmesi lazım :D ben 2008 2009 ve 2011 olmak üzere bir cok rx-8 e bindim zamanında cok araştırdım çünkü arkadan itiş benim için cok ayrı bir dünya. fakat o kadar kullandığınıza göre artık itiraf etmelisiniz ki malesef hakkını veremiyor.. yanlamıyor yada gitmiyor demiyorum zaten. heleki lastikler yeni ise tofaşcı style suya girip cıkmak lazım :P şaka bi yane benimde beklentilerim cok yüksekti bu araçtan hayal kırıklığı yaşayınca düşman etti beni kendine :)

nerede o rx-7 ler... :/
Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa Bile Birini Seçeceksin..Kestirdiğin Küçücük Bi Ara Bile Olsa Makas Atıp Geçeceksin.

Çevrimdışı Serkan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3454
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34YGZ88
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #22 : 05 Ağustos 2013, 17:09:34 »
araba bence cok güzel tek sorunu var 2.el alınırken bilincisz kişilerden alırsanız adama uzun hava cektirir. bilincli güzel bakılmıs bir rx8 alırsanz ankaranın bağlarını söler eğlenirsiniz.

yanlama v.s. konusunda stabil araclardan biridir bi cok videosunda görebilirsiniz araştırdıgınızda.

ve arkadaki 2 koltuk olayı bi cok arkadan itiş spor arabalara göre avantajdır cok hard şeyler istemeyen kişiler için.


Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

Çevrimdışı Ardila_06

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 213
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #23 : 05 Ağustos 2013, 18:12:33 »
bir nevi incir ağacı
En açıklayıcı yorum bu olsa gerek :D

Çevrimdışı mehmetterazi

  • Transport
  • ****
  • İleti: 998
  • Yaş: 25
  • Yer: bahcelıevler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2011
« Yanıtla #24 : 05 Ağustos 2013, 19:27:27 »
Bir kullanıcısı olarak yorum yazıyım sanırım kulaktan duyma bılgılerle hareket edıyosundur ve aracı nekadar cok almak ıstesende o sacma ve yanlıs bılgıler senı hep caydırıyodur..

Sırasıyla baslıyım

1-Yag yakması  Arac duzenlık olarak sıkıstırmayla dogru orantı bı sekılde yag yakar aracın sanıldıgı gıbı yagı cok pahalı densede PIYASADAKI EN UCUZ YAGDIR VW SERVISINDE BIR YAG LT FIYAT 35 TL DEXALIA YAG 23 TL

2-Motor kırması  Aracın 2008den once Dexalıa ne demek bılen 3-5 kısı falandı cunku mazda orj servısı dahı castrol yag kullanıyordu Bılındıgı uzerı yagı hatalı kullanımdan dolayı aracın motorunda tortu gıbı bırıkıntıler olur ve bu da aracın urettıgı gucun azalmasına ve zamanla motorun bıtmesıne neden olur.Aractakı Renesis motor uretılırken muhendıslerı tarafından dunyanın en saglam motoru dusuncesıyle uretılmıstır ve dogru kullanımda 1 mılyon km garantı vermektedırler..Kısası motora Dexaliadan baska yag kullanılmıssa ve bu uzun bır km ıse o motor zarar gormustur bunuda basınc degerlerını olcturerek ogrenıyosunuz 100 tl ye..

3-Cok yakması: YORUMSUZ mınnumum 65 krs yakıyo ama emın ol yaktıgı kadar gıtmesede bana gore 1 lırada yaksa o zevkı fazlasıyla vermektedır..

4-Servis Aracın servısı standart bır vw daha ucuzdur

5-bakım surelerı   Ben sahsen 5000 km de bır yag degıstırme taraftarıyımdır o aracta cunku aracın tek bakımı yag ıse nazlı oldugunu bıle bıle yagını zorlayıp motor kırmaya aracı zorlamanındamantıgı yok

6-Zevk Kesınlıkle s2000 dahıl m3 dahıl tum arabalardan çok çok farklı bır alet tadılması gereklıdır..

7-Yanlama  kesınlıkle suan fabrıka cıkıslı bu ıs ıcın uretılmıs en ıyı aractır...

DEDİĞİM GIBI BILINCSIZ VE ARASTIRMADAN KONUSAN EDEN VE RX8 E LAF ATAN INSANLARDAN COK BINICILERINE VE GERCEKTEN KULLANICI YORUMLARINA DIKKAT CEKEREK ALIRSANIZ ZEVKINI MAKSIMUMDA YASARAK 50-60 K TL ARASI DAHA IYI BIR ALET OLMADIGINI ANLICAKSINIZ...



www.markaburasi.net

İnstagram:butikmarkaburasi

Bmw 3.16i F30 Siyah

Çevrimdışı Ömer Şayan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2157
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 US 4348 Semper Fidelis
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #25 : 05 Ağustos 2013, 19:29:12 »
gençler rx-8 pergel gibi yanlar bunu bilin  8)
Sold
2012 Salsa Red 160hp manuel-HR yay-Varex Exhaust-Custom Spacer-BMC Air Filter-18''Interlagos-r stil boyama-Difüzör-HKS Turbo Timer-Defi Turbo Gauge

Çevrimdışı mehmetterazi

  • Transport
  • ****
  • İleti: 998
  • Yaş: 25
  • Yer: bahcelıevler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2011
« Yanıtla #26 : 05 Ağustos 2013, 19:31:03 »
   Aracım hala bende olsaydı zar zor yanlıyor dediğine pişman etmiştim seni  :D :D  M3 gibi yakıyor ama kendisi gibi gidiyor... Tork yok arabada o güçsüzlük hissiyatı o yuzden,7000-9500 rpm bandında 231 hp yi tam hissedebiliyorsunuz... Forumdan alan arkadaş mehmetterazi idi sanırım ve benim aracımı almıştı

bir arkadas da niyetlenmişti hatta gitti aldı bu siteden onada cok dedim alma diye sonra sattı mı çöpe mi attı arabayı tam hatırlamıyorum :)

çok yakıyor 231 hp gibi gitmiyor yağı pahalı ve yağ yakıyor kızmayın ama zar zor yanlıyormus hissi yaşatıyor bakımlısı bile gitmiyor bakımsızı 100 hp gibi davranıyor son kasası eyw güzel duruyor fakat bi duruşu için araç alınmaz...

Ben almıstım arac tamda dedıgın gıbı kusursuz bı yan makınası :) Dengelı ve bol açılı...
www.markaburasi.net

İnstagram:butikmarkaburasi

Bmw 3.16i F30 Siyah

Çevrimdışı mehmetterazi

  • Transport
  • ****
  • İleti: 998
  • Yaş: 25
  • Yer: bahcelıevler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2011
« Yanıtla #27 : 05 Ağustos 2013, 19:31:37 »
gençler rx-8 pergel gibi yanlar bunu bilin  8)

Aynen öyle işini bilen fırıldakta yapar :D topaçta
www.markaburasi.net

İnstagram:butikmarkaburasi

Bmw 3.16i F30 Siyah

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #28 : 11 Ağustos 2013, 22:23:04 »
Hah hah, Scirocco dünyasında RX-8 konusu başka bir ilginç duruyor :) TAY.. Baris benden yorum istemiş, tabi ki...

Öncelikle belirteyim, yorumların hepsi az çok doğru. Hiçbiri tamamen yanlış olmadığı gibi ancak hiçbirisi tamamen doğru da değil yorumların. Ve önemli birşey daha: Ben (tesadüfler sonucunda) Mazda RX-8 almamış olsaydım ne bu forumda ne forımda olmazdım. RX-8 ile otomobillere ilgim arttı yani.

Rx-8 özellikleri anlatmakla bitirilemeyecek türde bir araç. Bir kere motoru dünyada tek. wankel motora sahip ve piston yerine üçgen şeklinde 2 rotorun dönmesi ile çalışıyor. rotorun her biri 654cc 'den 1308cc ve ön aksın arkasında kabinin hemen önünde, kaputun aşağısında. O sayede çok üstün bir yol tutuşa sahip. Şöyle diyeyim, 180'le giderken bile aniden 3 şerit değiştirseniz aracın arkası neredeyse hiç atmıyor (ancak dikkat! bunun için uygun lastikler haricinde DCS/TCS denilen 2 ayrı elektronik kontrol sisteminin tam kalibre edilmiş olması da gerekiyor. Sözkonusu kalibrasyonu kullanıcının kendisi yapabiliyor)

Motorun bakımı pistonlu araçlara göre çok daha önemli ancak zor ve pahalı değil. Motor bakımında herşeyi Yetkili Servisin insiyatifine de bırakmamak gerekiyor. Kendi takip etmenizin iyi olacağı birkaç konu var. Örneğin, benim 2006 RX-8 Kullanım Kitapçığında yağ değişimi her 12bin 'de 1 yazar. Y. Servis prosedüründe ise o daha "güvenli" aralığa çekilmiş olarak her 10bin'de 1'dir. İnsiyatifi tamamen Y.Servise bırakan kullanıcılardan bazısı (hepsi değil) her 10bin'de 1 bakım yaptırır. Yanlış mıdır? Hayır. İyi midir? Değildir. Bu araçta asıl bakım aralığı 5bin km'dir. Motorun yağını 5bin km'den fazla eskitmeyeceksin cunku motorun iç yapısı gereği yağın her zaman en kaliteli durumda olması gerekli.

1- Kullanılacak yağ konusunda şu prensip dikkate alınmalı: Motor tasarımı gereği, çalışırken yanma odasına sprey şeklinde yağ püskürtür. Cunku ancak o sayede motorun içi etkili yağlanmayı sağlar. Fakat o şekilde püskürtülen yağ işini gördükten sonra benzinle birlikte yanıp egzostan dışarı atılmalı, motorun içinde birikmemelidir. RX-8'in her 1500 km'de ~1lt yağ tüketmesinin sebebi de zaten bu şekilde püskürtülüp egzostan atılması sonucudur.

Bu ayrıntıları rx-8 kullanıcılarının birçoğu bilmiyordu. Ve piyasada reklamı yapılan sentetik yağlar en iyi yağdır varsayımıyla birçok RX-8 kullanıcısı Castrol, Mobil, vs. çeşitli markaların sentetik veya yarı sentetik yağlarını kullandılar. O yağlardaki sorun, yağın yanması gereken anda yanmaması ve kolaylıkla egzostan dışarı atılamaması sonucu motorun içinde sorun çıkartacak türde birikmeye yol açmasıydı.

Bu şekilde birkaç onbin km kullanılan motorun rotorlarındaki 3 segmanlardan ("Apex Seal") herhangi birisi er ya da geç havlu atar vesadece birinin dahi havlu atması diğer 2'sinin de atması demektir. O durumda kalan rotor kullanılmaz hale gelir ve 231 HP bir anda yarı yarıya iner. "En iyi yağı kullandım, servis prosedürüne uydum" diye düşünen kullanıcı da doğal olarak aracından soğur. O duruma hiçbir zaman düşmemek lazım işte. O duruma düşmüş kullanıcı hikayesini anlattı mı, herkes o hikayeyi dikkate alır.

Mineral yağ, sentetik yağa göre çok daha yanıcıdır. dolayısı ile RX-8'de mineral yağ kullanmak güvenlidir. Mazda kendi markasıyla RX-8'de kullanılmak üzere ürettiği 5W30 kalınlığındaki yağ, sentetiktir ancak mineral kadar yanıcıdır ve o sayede motoru oldukça iyi korur. En iyi koruyan yağ ise (bence) 10 veya 15W40 kalınlığında 100% mineral yağdır, bu konuda asıl bilgiyi dünyanın en büyük Rx-8 sitesi olan RX-8Club.com'da bulabilirsiniz, ben ordan buldum.

2- Bir diğer önemli konu, ateşleme tertibatıdır, yani ateşleme bobinleri, buji kabloları ve bujiler. Bunların 3'ünü de aracın yaşı,km'sine göre belirleyeceğiniz aralıklarla bakımını yapmalı, gerekirse muhakkak değiştirmelisiniz. Bu 3 aksamdan ateşleme bobinleri RX-8'in en pahalı parçalarından olup Türkiye'de tanesi ~350TL'dir ve 4 tane gerekiği için (rotor başına 2 bobin ve 2 buji vardır) sadece bobinler 1400TL tutmaktadır. O yüzden çoğu kullanıcı, motoru sandık değiştirirken bile onları değişmemektedir. Ancak iyi ateşleme yapmayan bobinler bujileri bozar ve bozuk bujinin iyi yakamadığı benzin karışımı da motor yağlanmasını bozar. O da motoru hızlıca eskitir ve uzun vadede bozar. O yüzden 2.el alacağınız bir RX-8'de bobinlerin ne durumda olduğuna ayrıca dikkat etmelisiniz. ve o noktada bambaşka bir sorun daha devreye girmektedir: Orj. parçası pahalı old için, Internette güvenilir sitelerde dahi sahte RX-8 bobinleri orjinalmiş gibi satılmaktadır. O şekilde sahte kullanıldığında (tahminen) çok daha kısa sürede yukardaki bu sorunlara yol açacaktır. Orjinal RX-8 bobini ~7 yıl ömre sahipken, sahte bobinlerin ömrü belli değil. Tahminime göre onlar en çok 1-2 sene dayanabilir. Bu sorun Japon dışında Alman otomobillerini de ilgilendiriyor, sahtecilik çok genel bir sorun.

Bunları anlatmamın sebebi, bobin değişimi için Internetten (hem de AB üyesi bir ülkeden) RX-8 bobini alırken sahte bobin almış olmam. Bobinin sahte olduğundan şüphelendim ancak yine de aldığım için takıp bir denemek istedim. Montajı zorluk çıkarttı. Kısa bir deneme turu yaptım, performansı iyiydi. Ancak deneme sonrası hemen söküp iade ettim ve Amerika'dan gerçek orjinal bobin aldım, Türkiye'deki 1400TL'ye karşılık kargo dahil sadece 610TL'ye mal ettim. Bu konuda mazdacubtr.com'da çok ayrıntılı bir gönderim var: Internette Sahte Mazda Parçaları

3- Bunların dışında motorun çalıştırma ve kapatma prosedürleri var. Motor soğukken çalıştırıldığında normal ısısına yaklaşmadan motoru kapatmamak gerekli. Bilhassa motor otomatik jigle anındayken hiç kapatılmamalı cunku zengin benzin karışımı içinde hapsoluyor, motor için iyi değil. Motor tam ısınmamışken 4-5bin devri aşmamalı. Bu motorda sadece 7bin devir üstünde devreye giren bir yağlama kanalı var, o yüzden her kullanımda en az bir kere bu 7bin rpm'i geçmeli. Ancak 10bin devir kadranına sahip araçla bunu zaten doğal olarak yapıyorsunuz. Motoru kapatma prosedürü de var ancak ben pek uygulamıyorum cunku motorum zaten sorunsuz. Kapatma prosedürü eski ve benzin birikme sorunu motorlar için tavsiye ediliyor.

Burada bahsettiğim bu 3 konu ve RX8Club.com'daki New and Potential Owners START HERE! gönderisinde bahsedilen diğer konular dahil olmak üzere ana konulara dikkat ettiğin süre aracın yakıt tüketimi ve çekişi en iyi durumda olur ve en az sorunla karşılaşırsın. Araçtan sadece keyif alırsın.

Unutma bu aracın Wankel motoru dünyada başka hiçbir araç kullanmıyor. Ve Mazda dışında dünyada hiçbir üretici Wankel üretmeye veya satmaya cesaret edemiyor.

Yukardaki yorumlardan birinde "kullandığım hiç 231 HP gibi gelmedi" gibi bir ifade dikkatimi çekti. O büyük ihtimalle bazı bakımları yapılmamış RX-8'dir. Bakımı iyi yapılmayan RX-8'in beygiri 10'ar 10'ar düşer ve daha kötüsü motorun ömrü de 10bin'er km düşer. Bakımı doğru yapılan RX-8'in motorun en az 400-500bin km ilk günkü gibi performans verir cunku motoru çok karmaşık değildir. Süpap tertibatı,  gergi kayışı , turbo gibi aksamları yoktur.

Bakımları tam yapılmış RX-8 'le yoğun trafik saatlerinde çıkmadığın taktirde ş.içi sakin kullanarak 10lt/100 km 'yi geçmeden kullanman mümkün. Yani 50 kuruş/ km. Biraz daha devirli kullanımda 60kuruş/km gerçekçidir. Yarış kullanımında ne kadar yaktığını kendim hesaplamadım, çünkü o anda hesabı değil, sana kafa tutmaya çalışan kişiyi radara kazaya belaya bulaşmadan nasıl alt edeceğini düşünüyorsun sadece.

--------------------------------

2.el satın alma konusu: Bu konu çok geniş. Ve diğer tüm araçlardaki kurallar geçerli. Satıcının kendisi başta olmak üzere, birçok şey üstüne RX-8'e özel olarak bir kompresyon testi yaptırmak şart. Komp. testi iyi çıkan RX-8 genelde sağlıklı demektir. Fazla oynanmamış, örneğin helezon yayı düşürülmemiş, tuhaf hava filtreleri takılmamış araçlar daha makbuldür. RX-8 zaten alçak bir araç bir de helezondan düşürülünce fazla bastırılmış sandviç gibi duruyor. Hava filtresinin orjinali zaten o kadar iyi ki, daha iyisi nasıl olabilir.
--------------------------------

Tüm bunların dışında RX-8'in bir özelliği daha var: Görünümü. Ancak dikkat: Türkiye'de artık çoğu kişi 2010-2012 arası RX-8 (Series II veya makyajlı kasa da deniyor) almaya çalışıyor. 2010 öncesi (Series I) bakımı daha az biliniyordur, daha kötü bakılmıştır veya sadece daha eski modeldir gibi çeşitli sebeplerden dolayı Series II kadar çok tercih eidlmiyor. Fakat Series I, bence II'ye göre daha güzel görünüyor. Zevk meselesidir ancak benim 2006 Series I'in kendi çektiğim resimleri aşağıda. En altta sağ farı söktükten sonraki hali. Far bakımını bile kendim yapıyorum :)




Bursa

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #29 : 11 Ağustos 2013, 22:27:16 »
Bir dakika abi cayimi alip geliyorum :)
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43