Konu: Audi tt 2.0 quatro cabrio vs 1.4 TSİ + revo scirocco  (Okunma sayısı 6823 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Ardila_06

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 213
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #30 : 01 Ağustos 2013, 23:14:49 »
tt nın arastırmasını yaptım 0 -100 u rocco dan daha az yazıyoo yanıltıcımı acaba?
o araştırdığın stock rocconun 0-100ü olmasın


Sent from my iPhone using Tapatalk

evet stock rocco zaten de 2.0 quatro 211 hp  yazlımsız sonuç??bence tt derımm
Arkadaşlarında dediği gibi tt nin cabrio olması ağırlık bakımından dezavantaj

Çevrimdışı pL58

  • In Production
  • **
  • İleti: 181
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« Yanıtla #31 : 02 Ağustos 2013, 06:10:30 »
TT vs rocco video bekleniyooooo

Çevrimdışı @li_c@n

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 34
  • Yer: bahçeşehir-bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #32 : 02 Ağustos 2013, 10:13:35 »
dün youtube dan bir kaç video ya baktım da,
yazılımlı scirocco kafa/kol geçiyor
ama ikisi de yazılımlı olunca tt affetmiyo

Çevrimdışı Ardila_06

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 213
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #33 : 02 Ağustos 2013, 12:28:18 »
TT vs rocco video bekleniyooooo
Şu an bende yok ama Youtube da videolar mevcut

Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #34 : 02 Ağustos 2013, 15:05:53 »
2.0 TFSI 211hp lik A5 leri benle denedikleri zaman köy kasaba oluyor o kadar diyim yani ;)

A5 2.0tfsi in yazılımlisi gelsin :)

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --

Çevrimdışı Baris

  • Transport
  • ****
  • İleti: 693
  • Yaş: 27
  • Yer: Bursa-Istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Yan yan yan ISYAN
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #35 : 02 Ağustos 2013, 15:09:32 »
2.0 TFSI 211hp lik A5 leri benle denedikleri zaman köy kasaba oluyor o kadar diyim yani ;)

A5 2.0tfsi in yazılımlisi gelsin :)

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bildigin hardcore olur o :)
S2000- 34 EEZ 03
-Mugen Headers, Buddyclup Testpipe, Greddy Exhaust, Mugen Oil Lid, H&R Springs, Aem V2 Air Filter
Kırmızı Scirocco -16 BGN 43

Çevrimdışı Erhan Özkan 26VP333

  • In Production
  • **
  • İleti: 189
  • Yaş: 25
  • Yer: İstanbul Yeditepe
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2012
« Yanıtla #36 : 02 Ağustos 2013, 15:23:12 »
ben yukarda benim rocconun ve arkadasmim tt sinin videosunu paylastim ,izleyebilirsiniz (arabalarin ozellkleri yazio videoda)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı Özgür Kaya

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1676
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara-Adana
  • Cinsiyet: Bay
  • An humble perfectionist.
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #37 : 02 Ağustos 2013, 15:33:07 »
bahsi geçen audilerin cabrio olması cok büyük dezavantaj ağırlık bakımından bütün olanlar 4x4 oluşları ve ağırlık fazlalıklarındandır cabrio ve 4x4 sistem olmasa işler değişir rüzgar direncinin audi lehine olduğunu düşünüyorum dizaynı yüzünden ama yazılımlı rocconu geçmesine bende sevindim :)

Bende merak edip baktım, rüzgar direnci (drag coefficient) TT lerde 0.32, Roccolarda 0.34 imiş, 0,02 çok büyük bir fark değil gibi :) , ama 4x4 0 dan kalkılmıyorsa dezavantaj tabiii :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
2011 1.4 160 hp. DSG, Rising Blue,
Mirror pack, Interlagos, Cruise Control, Bi-Xenon, Titanium Upholstery, Original R Led DRL. Llumar tints & hud protection film. Led plate ligths.

2012 1.6 Polo TDI DSG Comfortline, deep black pearl.

Çevrimdışı Ardila_06

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 213
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #38 : 02 Ağustos 2013, 20:46:48 »
bahsi geçen audilerin cabrio olması cok büyük dezavantaj ağırlık bakımından bütün olanlar 4x4 oluşları ve ağırlık fazlalıklarındandır cabrio ve 4x4 sistem olmasa işler değişir rüzgar direncinin audi lehine olduğunu düşünüyorum dizaynı yüzünden ama yazılımlı rocconu geçmesine bende sevindim :)

Bende merak edip baktım, rüzgar direnci (drag coefficient) TT lerde 0.32, Roccolarda 0.34 imiş, 0,02 çok büyük bir fark değil gibi :) , ama 4x4 0 dan kalkılmıyorsa dezavantaj tabiii :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Abi yalnız 0 dan başlamadık. 2. Vitesden başladık

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #39 : 03 Ağustos 2013, 00:54:58 »
Olaya farklı bir boyut getırıyorum  :bonuskafa
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #40 : 03 Ağustos 2013, 02:17:57 »
vay arkadaş içim yanıyor bu dsg nin icadı barutun icadına benzedi resmen ya asla düz vitesten vazgeçemeyeceğimden dolayı sanırm asla benzer bir deneyimim olamaycak :(

Çevrimdışı Ardila_06

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 213
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #41 : 03 Ağustos 2013, 13:27:38 »
http://www.youtube.com/watch?v=0Af22pJONI0#ws Olaya farklı bir boyut getırıyorum  :bonuskafa

Bu video çağ kapatır , yeni çağ açar :bonuskafa

Çevrimdışı c!H@T

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 300
  • Yaş: 26
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: May 2012
« Yanıtla #42 : 03 Ağustos 2013, 13:36:29 »

Çevrimdışı TAY..

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1849
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #43 : 03 Ağustos 2013, 17:26:51 »
http://www.youtube.com/watch?v=0Af22pJONI0#ws Olaya farklı bir boyut getırıyorum  :bonuskafa

Çok kaydedeğer bir görüntü olduğunu düşünmüyorum,sonuçta bu ne roll nede bir deneme bence spontane yolda it dalaşı gibi bişi olmuş.Polo GTI cıların gururunu okşamak için yapılmış bir viral reklam olabilir..


Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk ile ritim eşliğinde yazılmıştır..
Kim olduğun,ne yaptığının yanında önemsizdir..


Çevrimdışı mrtsnr

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 94
  • Yaş: 27
  • Yer: Bahçeşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #44 : 04 Ağustos 2013, 05:14:17 »
2.0 TFSI 211hp lik A5 leri benle denedikleri zaman köy kasaba oluyor o kadar diyim yani ;)

A5 2.0tfsi in yazılımlisi gelsin :)

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bildigin hardcore olur o :)

Stock 2.0 tfsi a5 ciddi anlamda kötü o güce göre(kötüden kastım, bizim araçların sınıfındaki araçlarla kıyasladığımızda). Yazılımlısı ile şu anki halimiz arasında 200-220ye kadar pek fark olacağını sanmıyorum(400kg daha ağır benim aracımdan). Yazılımlı DSG a5 2.0 tfsi ın gidişini görmüş biri olarak söylüyorum. Üst hızlar için konuşamam orada güç devreye giriyor işte, hafiflik filan etki etmiyor.


Ayrıca şu Mustang GT V8 videosuna aranızda inanan var mı? V8 4.6litrelik 304hp üreten bir makineyi ara hızlanmalarda tutunursunuz geçersiniz eyvallah derim de, 1.4 motor olup stock turbo ile maksimum 225-230hp güç alınacak bir makineyle, top speedde yarışamazsınız. 4500dd'de 427newton-metre tork üreten bir makineyi geçmeniz imkansız. Mustang GT değil derseniz eyvallah (yine geçer demem de ihtimal veririm az çok)
« Son Düzenleme: 04 Ağustos 2013, 05:28:39 Gönderen: mrtsnr »
-- RSA Motorsports, ITG Maxogen, Forge Shortshifter, Golf R Intercooler - R-line Speedometer - K-Sport Coilover, O.Z. Superturismo LM 18", Bi-xenon Headlights --