Konu: Çok önemli  (Okunma sayısı 20632 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4114
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #30 : 11 Nisan 2013, 01:31:46 »
grup terapisi :D

Heh abi aynen o :)

oralarda mantalite bize göre çok farklı , çok yadırgamamak lazım  :bonuskafa
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı ezz05

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 48
  • Yaş: 31
  • Yer: çankaya
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #31 : 11 Nisan 2013, 04:45:42 »
50 binlik arabam gitse bi o kadar daha masraf ederim.gerekirse.bu arada 2500 tl yanlıs eft den gitti baska sekilde.onu da unutmadım kaç yıl geçse unutmayacagım.
« Son Düzenleme: 11 Nisan 2013, 04:48:11 Gönderen: ezz05 »

Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« Yanıtla #32 : 11 Nisan 2013, 08:21:45 »
Böyle saçmalık var mı yaa  :bonuskafa Hayır dolandırıcı ise bile dünyanın en salağıymış.Para yatmadan kim noterde imza atar..İstisnalar kaideyi bozmaz diye de bir şarkı var Sagopa'dan..  :bonuskafa
Geçmiş olsun bu arada,iyi ders olmuştur kesinlikle çok dikkat etmek lazım böyle konularda
Malesef kardsim para almadan imza atan var
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...

Çevrimdışı Serkan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3454
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34YGZ88
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #33 : 11 Nisan 2013, 11:10:45 »
bi polis abimizi böyle bi çete denk getirms ikna etms arabayı şehir dısına arkadsayla yolluyor arkadası noterde ımzayı atıyo parayı almaya bankaya gidicekler abi durumu cakıyo arıyo arabayı al kaç diye :) araba bunlarda satış onlarda kalıyo sonra o çeteyi tek tek bulup içeri attırmstı adamlar fena taşa vurmslardı baltayı.

kesinlikle satışa tek gitmeyin araç alırkende satarkende. gaspcısı hırsızı arsızı var . dikkat edin

sanada geçms olsn iyi atlatmssn

Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #34 : 11 Nisan 2013, 12:21:01 »
bankadan blokajlı çek en sağlamı ;)
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı 55 EN 168

  • In Production
  • **
  • İleti: 179
  • Yaş: 33
  • Yer: samsun
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #35 : 11 Nisan 2013, 12:55:01 »
kardesım buyuk gecmıs olsun. boyle bı konu ıle bızıde bılgılendırdıgın ıcın tesekkur ederım. 

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #36 : 11 Nisan 2013, 13:03:19 »
Para alinmadan aracin satisi yapilmaz... Kural budur.. Noterde satis hazirlanir, bankada para hazirlanir, virman ve imza ayni anda yapilir... İnternet bankaciligi var notebook var. Var oglu var... En son olarakta aracin anahtari ve ruhsati verilir is biter...

Çevrimdışı B H A 41

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1710
  • Yaş: 27
  • Yer: İzmit
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2011
Derdi dünya olanın,dünya kadar derdi olur.

Çevrimdışı ANLKRL

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 23
  • Yer: Bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #38 : 05 Mayıs 2013, 14:07:25 »
aman dikkat arkadaşlar. bana da aracımı satmaya çalışırken çek kaktırmaya çalışmışlardı. Altın getirecem üzerini sonra tamamlayacam diyenler bile çıktı. Parayı banka hesabından banka hesabına aktarın ondan sonra imzanızı çakın canınız yanmasın. Bu konuyu açan arkadaşa da tebrikler. Hem bizlerle paylaştığı için hem de tongaya düşmediği için.
teşekkürler bilgi paylaştıkça çoğalır :)
sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye

Çevrimdışı ANLKRL

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 23
  • Yer: Bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #39 : 05 Mayıs 2013, 14:10:33 »
kardesım buyuk gecmıs olsun. boyle bı konu ıle bızıde bılgılendırdıgın ıcın tesekkur ederım.
ben teşekkür ederim .
sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye

Çevrimdışı CHAPPULING

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 64
  • Yaş: 24
  • Yer: Say Hello 2 My Little Friend
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: May 2013
« Yanıtla #40 : 07 Mayıs 2013, 23:39:56 »
hortlatmak gibi olmasın ama yaklasık 2 hafta önce aynısı benim basıma geldi telefonda galerici oldugunu ve araca müsterisi oldugunu fiyatta ne olabilecegi vs sordu sansıma benim de canım sıkkındı o ara ve basımdan atarcasına konustum en sonunda aracı maltepeye getirin yarın dükkana orda işlemleri yapalım dediler ben de aracı aralıktan beri cıkarmadıgımı ve alıcı ciddiyse gelip görebilecegini söyleyip kapattım tam sezonu suan aman dikkatli olun ve dediginiz gibi alıcı gelsin görsün arabayı ve yanınızda mutlaka biri degil birileri olsun istanbul'da özellikle ne zaman ne olacagı hiç belli olmuyor

uyarı için tesekkurler tekrar
2012 Ford Focus 1.6 TDCI Titanium X Paket 115 atgücü
2012 Vw Jetta 1.6 TDI Bosline Paket 105 atgücü

E artık bi benzinli coupe şart..

Çevrimdışı ANLKRL

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 23
  • Yer: Bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #41 : 19 Mayıs 2013, 14:24:06 »
aynen dediğiniz gibi bire bir aynı muhabbet yeni seçtikleri dolandırma tekniği bu
sciroccosunu satıp 3.20 cd arayan üye

Galactiko

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #42 : 20 Mayıs 2013, 12:39:02 »
benzeri bişey benimde basıma geldi adam sen gel benim vaktim yok falan dedi. ben arabayı sen alcan sen gel dedim işim var filan diyor sürekli adam aynı senin gibi 60 bin liralık araba almaya vakit mi ayıramıyorsun dedim.En sonda ben gelmiyorum buyur gel istiyorsan aracı veriyim dedim bidaha aramadı.

Çevrimdışı GOKHAN

  • In Production
  • **
  • İleti: 178
  • Yaş: 37
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #43 : 20 Mayıs 2013, 13:06:01 »
Adamlar böyle 100 kişiyi arıyor. 10 kişi tamam dese onlara yetiyor zaten.
2013 BMW Z4 2.8i sDrive Metalik Beyaz , Pure Balance

2012 JETTA 1.4 TSI 160 HP DSG , VW Orjinal Body Kit, Karamel Kahve

Çevrimdışı @li_c@n

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 34
  • Yer: bahçeşehir-bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #44 : 20 Mayıs 2013, 13:14:48 »
galerici böyle bişey yapsa çok zarar eder,
her akşam bi arabasının camını indiririm,