Konu: bmw 520d 184ps(stok) vs scirocco 160ps manuel (stok)  (Okunma sayısı 21874 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı alper1001

  • In Production
  • **
  • İleti: 207
  • Yaş: 31
  • Yer: Kocaeli
  • Cinsiyet: Bay
  • 1.4 tsi white edition(2012)
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #15 : 12 Mayıs 2013, 01:42:01 »
Elinize sağlık, güzel denemeler olmuş, çekiş kontrol kapalıyken, benim araçta çok sarıyor kalkışta ama, gerçekten ciddi fark olmuş, roll videolarını tam çözümleyemedim açıkcası, ama siz zaten sonucu yazmışsınız. Rocco nun 60-180 de bile tutunması bence gayet iyi, fırsat bulursam bende, e92 320d yle deneyeceğim, muhtemel geçecektir beni ama, farkı merak ediyorum.
1.4

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #16 : 12 Mayıs 2013, 01:53:38 »
Elinize sağlık, güzel denemeler olmuş, çekiş kontrol kapalıyken, benim araçta çok sarıyor kalkışta ama, gerçekten ciddi fark olmuş, roll videolarını tam çözümleyemedim açıkcası, ama siz zaten sonucu yazmışsınız. Rocco nun 60-180 de bile tutunması bence gayet iyi, fırsat bulursam bende, e92 320d yle deneyeceğim, muhtemel geçecektir beni ama, farkı merak ediyorum.

184 lük olmasına dikkat edin :)

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #17 : 12 Mayıs 2013, 11:10:09 »
4-5 ay onceydı kızıltoprakta onumde m paket 5.20 f10 kasa fişek gibi gidiyordu daha once hıc yurumemıstım bu kasayla merk ettım bı tkaılım suna dedım ısıklarda yanyana durduk yarım boy onde gıttım 300 mfalan viraja geldık gaz kestım eleman hazmedemedı gecısımı gaz kesmeden grdı spin attı ..F10 kasayı daha sonra otobandada gectım buyuttmeyın bnce

O zaman senin araba fabrikasyon ciğerli kardeşim yada diğer araç sorunlu . 1 kez kalkarak roll'de sonuca varılmaz bu videolar öncesi ve sonrası defalarca denedik sonuç hep aynı 0-100 fark epey açıyorum, 60-180'de rocco alıyor sonrasında yetişiyorum 200+ hızlarda ben alıyorum. Ayrıca m paket standart bulunan lastiklerle spin atmayı başaran arkadaş alkışı haketmiş ben hala başaramadım
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #18 : 12 Mayıs 2013, 11:11:39 »
Elinize sağlık, güzel denemeler olmuş, çekiş kontrol kapalıyken, benim araçta çok sarıyor kalkışta ama, gerçekten ciddi fark olmuş, roll videolarını tam çözümleyemedim açıkcası, ama siz zaten sonucu yazmışsınız. Rocco nun 60-180 de bile tutunması bence gayet iyi, fırsat bulursam bende, e92 320d yle deneyeceğim, muhtemel geçecektir beni ama, farkı merak ediyorum.

320d 184hp benim araçtan daha hızlı eski aracım olduğundan biliyorum 100-200'de daha seri ilerliyor belki alabilir
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı Arda

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • In Production
  • **
  • İleti: 201
  • Yaş: 28
  • Yer: Çankaya/ANKARA
  • 06 AR 062 "Rabbit"
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #19 : 12 Mayıs 2013, 11:54:34 »
Denemeler gzl olms.elinze saglik
RSA motorsports TSI
2012,Candywhite,Keyless Entry,Start&Stop,Bi-Xenon,Mirrorpack,Sunroof,Piano Black Details, Brembo Fren Kaliper Kapağı,H&R 35mm Springs,NGK Iridium Buji,XDS.

Çevrimdışı BUR33

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 380
  • Yaş: 24
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #20 : 12 Mayıs 2013, 14:15:19 »
Ben dün ışıklardan yavaşca kalktım arkamdan bi 5 yardırmış geliyodu geç bastım 520 sandım nası peşimden geliyo dedim bi kafa çıkardı baktım 525 ben 520 sanmıştım ama 520nin roccoyla yürüceğini tahmin etmiyorum 525e bile çok ciddi tutundum geç basmama ragmen arabada çok şişmişti çok basmıştım yağ sıcaklıgım 106'dı

Çevrimdışı alper1001

  • In Production
  • **
  • İleti: 207
  • Yaş: 31
  • Yer: Kocaeli
  • Cinsiyet: Bay
  • 1.4 tsi white edition(2012)
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #21 : 12 Mayıs 2013, 17:41:36 »
Tabi 184lük le diğerleri arasında ciddi performans farkı var, bende özellikle o aracı merak ediyorum. Aracıma daha yeni yeni yüklenmeye başladım, yarında kısmet olursa, rodaj yağı değişecek 2300km gibi, sonrasında ben bir bakınayım, istanbula geçmeye çok vaktim olmuyor. İzmitte de pek araç yok denenebilecek benim çevremde, 18 jant ve sunroof un olumsuz katkısı bulunacağını düşünüyorum. Belki arkadaşın araç kadar yürümeyebilir arabam. 2.vites 4000 civarında oturunca, ilk gaz yemede araç kararsız gidiyor sanki, 3.vitese oturduktan sonra gayet dolu ama.
1.4

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #22 : 13 Mayıs 2013, 01:37:34 »
Ben dün ışıklardan yavaşca kalktım arkamdan bi 5 yardırmış geliyodu geç bastım 520 sandım nası peşimden geliyo dedim bi kafa çıkardı baktım 525 ben 520 sanmıştım ama 520nin roccoyla yürüceğini tahmin etmiyorum 525e bile çok ciddi tutundum geç basmama ragmen arabada çok şişmişti çok basmıştım yağ sıcaklıgım 106'dı

Bu söyleyeceğimde size inandırıcı gelemeyebilir ancak buda bir çok denemeyle sabittir hatta videolarını bulursam eklerim 520d ile 525d kalktığında(ikiside m paktet emsal lastik ve jantla denendi) eğer patinaja birakmadan 520 kalkarsa arada 100km hıza kadar yarım boy fark oluyor ancak sonrasında 120km üstü hızlarda bariz bir fark olmuyor hatta kafa kafaya diyebilirim bunda en büyük etken 4x4 ve aradaki ağırlık farkı olmasından kaynaklandığını düşünüyoruz. Yoksa viraj performansı ve yol tutuşunu karşılaştırmıyorum 25d çok daha stabilize bir araç  ;)

Tabi 184lük le diğerleri arasında ciddi performans farkı var, bende özellikle o aracı merak ediyorum. Aracıma daha yeni yeni yüklenmeye başladım, yarında kısmet olursa, rodaj yağı değişecek 2300km gibi, sonrasında ben bir bakınayım, istanbula geçmeye çok vaktim olmuyor. İzmitte de pek araç yok denenebilecek benim çevremde, 18 jant ve sunroof un olumsuz katkısı bulunacağını düşünüyorum. Belki arkadaşın araç kadar yürümeyebilir arabam. 2.vites 4000 civarında oturunca, ilk gaz yemede araç kararsız gidiyor sanki, 3.vitese oturduktan sonra gayet dolu ama.

Ben yazları izmitte kalıyorum o zamana kadar aracınız stock kalırsa bol bol deneriz rahat olun :) Ama adressde bir redbullunuzu içerim. Bu arada videodaki araçta sizin aracınız gibi 18 jant ve White edition   :bonuskafa
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #23 : 13 Mayıs 2013, 01:51:49 »
Elinize sağlık, güzel denemeler olmuş, çekiş kontrol kapalıyken, benim araçta çok sarıyor kalkışta ama, gerçekten ciddi fark olmuş, roll videolarını tam çözümleyemedim açıkcası, ama siz zaten sonucu yazmışsınız. Rocco nun 60-180 de bile tutunması bence gayet iyi, fırsat bulursam bende, e92 320d yle deneyeceğim, muhtemel geçecektir beni ama, farkı merak ediyorum.

320d 184hp benim araçtan daha hızlı eski aracım olduğundan biliyorum 100-200'de daha seri ilerliyor belki alabilir

F30 320D = 1505 kg ağırlık.    0-100 = 7,4
F10 520D = 1700 kg ağırlık     0-100 = 8.1

Aynen bu verilere de baktığımızda f10 ile f30 arasında bariz fark var. F10 da stock rokko ile kafa kafaya yürür (her iki aracın da hatasız kalkış yaptığını varsayarsak) F10 uzun menzilde her türlü kapatır geçer. Şunu unutmayın bu değerler fabrika verileri bmw için dezavantaj olarak runflat lastik var. Performans lastiği değil bunlar rokkodaki lastik gibi olmaz pati ihtimali daha yüksek kullanıcıya çok iş düşüyor....

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı alper1001

  • In Production
  • **
  • İleti: 207
  • Yaş: 31
  • Yer: Kocaeli
  • Cinsiyet: Bay
  • 1.4 tsi white edition(2012)
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #24 : 13 Mayıs 2013, 02:52:01 »
Ben dün ışıklardan yavaşca kalktım arkamdan bi 5 yardırmış geliyodu geç bastım 520 sandım nası peşimden geliyo dedim bi kafa çıkardı baktım 525 ben 520 sanmıştım ama 520nin roccoyla yürüceğini tahmin etmiyorum 525e bile çok ciddi tutundum geç basmama ragmen arabada çok şişmişti çok basmıştım yağ sıcaklıgım 106'dı

Bu söyleyeceğimde size inandırıcı gelemeyebilir ancak buda bir çok denemeyle sabittir hatta videolarını bulursam eklerim 520d ile 525d kalktığında(ikiside m paktet emsal lastik ve jantla denendi) eğer patinaja birakmadan 520 kalkarsa arada 100km hıza kadar yarım boy fark oluyor ancak sonrasında 120km üstü hızlarda bariz bir fark olmuyor hatta kafa kafaya diyebilirim bunda en büyük etken 4x4 ve aradaki ağırlık farkı olmasından kaynaklandığını düşünüyoruz. Yoksa viraj performansı ve yol tutuşunu karşılaştırmıyorum 25d çok daha stabilize bir araç  ;)

Tabi 184lük le diğerleri arasında ciddi performans farkı var, bende özellikle o aracı merak ediyorum. Aracıma daha yeni yeni yüklenmeye başladım, yarında kısmet olursa, rodaj yağı değişecek 2300km gibi, sonrasında ben bir bakınayım, istanbula geçmeye çok vaktim olmuyor. İzmitte de pek araç yok denenebilecek benim çevremde, 18 jant ve sunroof un olumsuz katkısı bulunacağını düşünüyorum. Belki arkadaşın araç kadar yürümeyebilir arabam. 2.vites 4000 civarında oturunca, ilk gaz yemede araç kararsız gidiyor sanki, 3.vitese oturduktan sonra gayet dolu ama.

Ben yazları izmitte kalıyorum o zamana kadar aracınız stock kalırsa bol bol deneriz rahat olun :) Ama adressde bir redbullunuzu içerim. Bu arada videodaki araçta sizin aracınız gibi 18 jant ve White edition   :bonuskafa

Her zaman beklerim, redbull un lafı olmaz, hem aracım ne kadar sağlıklı onu görmüş olurum. 1 aya yakın daha karadayım, bir Alo demeniz yeter.
1.4

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #25 : 13 Mayıs 2013, 03:41:13 »
4-5 ay onceydı kızıltoprakta onumde m paket 5.20 f10 kasa fişek gibi gidiyordu daha once hıc yurumemıstım bu kasayla merk ettım bı tkaılım suna dedım ısıklarda yanyana durduk yarım boy onde gıttım 300 mfalan viraja geldık gaz kestım eleman hazmedemedı gecısımı gaz kesmeden grdı spin attı ..F10 kasayı daha sonra otobandada gectım buyuttmeyın bnce

O zaman senin araba fabrikasyon ciğerli kardeşim yada diğer araç sorunlu . 1 kez kalkarak roll'de sonuca varılmaz bu videolar öncesi ve sonrası defalarca denedik sonuç hep aynı 0-100 fark epey açıyorum, 60-180'de rocco alıyor sonrasında yetişiyorum 200+ hızlarda ben alıyorum. Ayrıca m paket standart bulunan lastiklerle spin atmayı başaran arkadaş alkışı haketmiş ben hala başaramadım

Abi marka sempatizanlığı yapmayacağım  burda. Arkadaşın dediği muhtemelen doğrudur. F10 kasalar viraj konusunda çok iyi sayılmazlar (Sciroccoyu çıta olarak belirlersek) ki F10'un ilk üretim yılı 2010. Düzlükte stock vs stock bir f10 alabilir ama rokko virajda f10 kasayı ağlatır bunu çok net söylüyorum. Kimse yoğurdum ekşi demez moduna girmişsin diyebilirsiniz içinizden ama arkadaş virajda F30 kasayı ağlattım dese ihtimal vermezdim. Ben zaten kullanıcısıyım artı dünya çapında bir çok araç test eden kişiler F30 kasanın sedan bir araca göre ne kadar iyi yol tuttuğunu üstüne basa basa söyler .... Ben aracımı haybeye almadım çok çok araştırarak aldım. 320d tartışmaları farklı. F10 ile ben hala spin attıramadım demişsiniz. Ben bizzat zorladım dsc off ta araç ağır oluşundan mütevellit araç arkayı çok ta güzel bırakıyor bıraktıktan sonra toparlamak mesele.... Sonuç olarak 1.4 160 lık scirocco F10 kasayı virajda ağlatır.... Boyut büyüdükçe odak nokta az da olsa konfora kayıyor ister istemez ki bu forumda 320d ile rokko karşılaştırmaları bir çok eleştiriye maruz kaldı buna bakarak F10 kasa rokkonun hiç dengi değil...
« Son Düzenleme: 13 Mayıs 2013, 04:42:13 Gönderen: Yağız CNK »

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #26 : 13 Mayıs 2013, 10:39:28 »
4-5 ay onceydı kızıltoprakta onumde m paket 5.20 f10 kasa fişek gibi gidiyordu daha once hıc yurumemıstım bu kasayla merk ettım bı tkaılım suna dedım ısıklarda yanyana durduk yarım boy onde gıttım 300 mfalan viraja geldık gaz kestım eleman hazmedemedı gecısımı gaz kesmeden grdı spin attı ..F10 kasayı daha sonra otobandada gectım buyuttmeyın bnce

O zaman senin araba fabrikasyon ciğerli kardeşim yada diğer araç sorunlu . 1 kez kalkarak roll'de sonuca varılmaz bu videolar öncesi ve sonrası defalarca denedik sonuç hep aynı 0-100 fark epey açıyorum, 60-180'de rocco alıyor sonrasında yetişiyorum 200+ hızlarda ben alıyorum. Ayrıca m paket standart bulunan lastiklerle spin atmayı başaran arkadaş alkışı haketmiş ben hala başaramadım

Abi marka sempatizanlığı yapmayacağım  burda. Arkadaşın dediği muhtemelen doğrudur. F10 kasalar viraj konusunda çok iyi sayılmazlar (Sciroccoyu çıta olarak belirlersek) ki F10'un ilk üretim yılı 2010. Düzlükte stock vs stock bir f10 alabilir ama rokko virajda f10 kasayı ağlatır bunu çok net söylüyorum. Kimse yoğurdum ekşi demez moduna girmişsin diyebilirsiniz içinizden ama arkadaş virajda F30 kasayı ağlattım dese ihtimal vermezdim. Ben zaten kullanıcısıyım artı dünya çapında bir çok araç test eden kişiler F30 kasanın sedan bir araca göre ne kadar iyi yol tuttuğunu üstüne basa basa söyler .... Ben aracımı haybeye almadım çok çok araştırarak aldım. 320d tartışmaları farklı. F10 ile ben hala spin attıramadım demişsiniz. Ben bizzat zorladım dsc off ta araç ağır oluşundan mütevellit araç arkayı çok ta güzel bırakıyor bıraktıktan sonra toparlamak mesele.... Sonuç olarak 1.4 160 lık scirocco F10 kasayı virajda ağlatır.... Boyut büyüdükçe odak nokta az da olsa konfora kayıyor ister istemez ki bu forumda 320d ile rokko karşılaştırmaları bir çok eleştiriye maruz kaldı buna bakarak F10 kasa rokkonun hiç dengi değil...

Yok abi zaten rocconun virajda daha iyi olduğunu bende söylüyorum bunu soylemesem şuan temiz rocco arıyor olmazdım :) Dsc off veya dtc off modda hertürlü yaramazlik yapilabilir % 100 katılıyorum ama sistemler devredeyken spin artırmak cidden mesele atmamistir demiyorum büyük başarı diyorum çünkü sistemler aracı çok güzel topluyor
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4115
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #27 : 13 Mayıs 2013, 11:38:56 »


 1 aya yakın daha karadayım,

Denizci misin Alper ?
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı alper1001

  • In Production
  • **
  • İleti: 207
  • Yaş: 31
  • Yer: Kocaeli
  • Cinsiyet: Bay
  • 1.4 tsi white edition(2012)
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #28 : 13 Mayıs 2013, 19:03:36 »


 1 aya yakın daha karadayım,

Denizci misin Alper ?
Doğrudur, uzakyol vardiya zabiti olarak çalışıyorum, sizinle meslektaşız galiba bugün tolga bahsetmişti.
1.4

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4115
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #29 : 13 Mayıs 2013, 20:03:57 »


 1 aya yakın daha karadayım,

Denizci misin Alper ?
Doğrudur, uzakyol vardiya zabiti olarak çalışıyorum, sizinle meslektaşız galiba bugün tolga bahsetmişti.

doğrudur ben de uzakyol 1. zabitim şuan. memnun oldum. umarım bir gün tanışma fırsatımız da olur.
Downloading content... Please wait!