Konu: izmirde cam filmi ?  (Okunma sayısı 8109 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #15 : 23 Ocak 2012, 21:06:08 »
hocam ben sonax da yaptırdım 3M.alsancak tren garının arka tarafından dönüp stadyumdan manisa yoluna doğru giderken arada kalıyor.vosmere 100mt kala bmw özel servisinin yanında.

Google earth gibisiniz masaallah:bonuskafa
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #16 : 23 Ocak 2012, 21:21:03 »
İzmirde cinarlida ziebart var... 2007 de jetta ma yaptirmistim.. Cok basariliydi...

Çevrimdışı onurozkılınc

  • In Production
  • **
  • İleti: 233
  • Yaş: 24
  • Yer: İzmir-Alsancak-Karşıyaka
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2012
« Yanıtla #17 : 23 Ocak 2012, 21:27:41 »
hocam ben sonax da yaptırdım 3M.alsancak tren garının arka tarafından dönüp stadyumdan manisa yoluna doğru giderken arada kalıyor.vosmere 100mt kala bmw özel servisinin yanında.sahibi oldukça ilgili biri.250 tl fiyat.kaput korumayıda oraya yaptırdım hepsi garantili.ben oldukça memnun kaldım.saygılar
abi çok saol. vittoria civarındamı :D

evimin önü :D gelecek olursanız mutlaka haber verin
loujain i geç misckha var onun orası yolun üstünde görürsün zaten :D

Çevrimdışı scknkaya

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3006
  • Yaş: 29
  • Yer: Uşak-Manisa-İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • DOWN & OUT
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #18 : 23 Ocak 2012, 21:40:49 »
hocam ben sonax da yaptırdım 3M.alsancak tren garının arka tarafından dönüp stadyumdan manisa yoluna doğru giderken arada kalıyor.vosmere 100mt kala bmw özel servisinin yanında.sahibi oldukça ilgili biri.250 tl fiyat.kaput korumayıda oraya yaptırdım hepsi garantili.ben oldukça memnun kaldım.saygılar
abi çok saol. vittoria civarındamı :D

evimin önü :D gelecek olursanız mutlaka haber verin
loujain i geç misckha var onun orası yolun üstünde görürsün zaten :D
kiralık mı :D :D pm attım bu arada hocam :)
Evotech - ITG - Custom 63mm & Downpipe & Dual Exhaust System - NGK - Sprintbooster - Prosport boost - Tomason 19' Wheels - KW variant 2 Coilover - R Style Bumper - TG Diffuser - R Led - İnteror Led Package - Piano Black Details - 3M Tint
-Forge DV - Custom Intercooler - Varex - Turbo Timer Loading-

fztbalkan

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #19 : 23 Ocak 2012, 22:07:54 »
sizin neden cam filmi yaptırdığınız belli oldu abicim :))

fztbalkan

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #20 : 23 Ocak 2012, 22:08:31 »
hocam ben sonax da yaptırdım 3M.alsancak tren garının arka tarafından dönüp stadyumdan manisa yoluna doğru giderken arada kalıyor.vosmere 100mt kala bmw özel servisinin yanında.

Google earth gibisiniz masaallah:bonuskafa

ilk buluşmamız zor oldu :) yara var ondan yani :))

Çevrimdışı M E R T

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Transport
  • ****
  • İleti: 871
  • Yaş: 25
  • Yer: AFYON
  • Cinsiyet: Bay
  • BAKMA GÜZELİM, ATLA GEZELİM !
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #21 : 24 Ocak 2012, 00:42:30 »
seçkin yaptırdınmı en koyusunu yap

nasıl olsa birgün polis 1 numarada olsa çizecek 4 numarada olsa çizecek

en iyisi naamın yürüsün !
Mert

03 VB 402

GOLF 6  TDI

Dünya Kadar Malın Olacağına 1 Tane Teyze Oğlun Olsun...

Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« Yanıtla #22 : 24 Ocak 2012, 01:25:08 »
Lummarin bayii listesinden goreblrsn kardesim
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...

Çevrimdışı scknkaya

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3006
  • Yaş: 29
  • Yer: Uşak-Manisa-İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • DOWN & OUT
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #23 : 24 Ocak 2012, 02:28:45 »
seçkin yaptırdınmı en koyusunu yap

nasıl olsa birgün polis 1 numarada olsa çizecek 4 numarada olsa çizecek

en iyisi naamın yürüsün !
yok kanka ben arka cam koyuluğunda yaptırıcam.çok koyu sevemedim bi.

Lummarin bayii listesinden goreblrsn kardesim
aydınım işçilikleri nasılmış bilionmu ?
Evotech - ITG - Custom 63mm & Downpipe & Dual Exhaust System - NGK - Sprintbooster - Prosport boost - Tomason 19' Wheels - KW variant 2 Coilover - R Style Bumper - TG Diffuser - R Led - İnteror Led Package - Piano Black Details - 3M Tint
-Forge DV - Custom Intercooler - Varex - Turbo Timer Loading-

Çevrimdışı barisy

  • Transport
  • ****
  • İleti: 772
  • Yaş: 38
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #24 : 24 Ocak 2012, 12:23:32 »
seçkinim ben çınarlı ziebartta yaptırmıştım eskiden.  müdürü bora. gereken kolaylığı sağlar. Ama fiyatı nedir bilemem. bir de ne zaman buluşuyoruz vicdansız :)
320d sportplus

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #25 : 24 Ocak 2012, 12:25:16 »
seçkinim ben çınarlı ziebartta yaptırmıştım eskiden.  müdürü bora. gereken kolaylığı sağlar. Ama fiyatı nedir bilemem. bir de ne zaman buluşuyoruz vicdansız :)

ben yazdım barış ama tınlayan olmadı... bence çınarlı ziebart izmirin sayılı car care işletmelerinden, hemde en önde geleni..

Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« Yanıtla #26 : 24 Ocak 2012, 12:31:39 »
Valla seco bilmiom ama iyi diye duymustum bi arkadastan
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...

Çevrimdışı M E R T

  • YASAKLI ÜYE ( Süresiz )
  • Transport
  • ****
  • İleti: 871
  • Yaş: 25
  • Yer: AFYON
  • Cinsiyet: Bay
  • BAKMA GÜZELİM, ATLA GEZELİM !
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2011
« Yanıtla #27 : 24 Ocak 2012, 12:34:36 »
ben camları piano black kaplattırdım o derece koyu
Mert

03 VB 402

GOLF 6  TDI

Dünya Kadar Malın Olacağına 1 Tane Teyze Oğlun Olsun...

latent_zb

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #28 : 24 Ocak 2012, 14:18:42 »
seçkin yaptırdınmı en koyusunu yap

nasıl olsa birgün polis 1 numarada olsa çizecek 4 numarada olsa çizecek

en iyisi naamın yürüsün !
yok kanka ben arka cam koyuluğunda yaptırıcam.çok koyu sevemedim bi.

Lummarin bayii listesinden goreblrsn kardesim
aydınım işçilikleri nasılmış bilionmu ?


kardeşim filime 200 300 verip ugraşacagına lazer yap daha mantıklı ben yaptırdım daha arabamı göremedim ama kardeşimin söylediğine göre gayet başarılı uygulama olmuş

Çevrimdışı Ömer

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1694
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #29 : 24 Ocak 2012, 14:35:11 »
abi lazer için adana'ya mı göndermek gerekiyo aracı illa ? :D