Konu: 1.4 TSİ BMT 150 HP SCİROCCO  (Okunma sayısı 9952 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı individual

  • In Production
  • **
  • İleti: 246
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul / Şişli
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #75 : 29 Aralık 2015, 15:13:16 »
highline golfte zaten standart olarak bi xenon ve ledli stoplar gelmiyor mu ön arka park sensörü de geliyor diye biliyorum ben fr ile kiyaslama yapmadim dizel leonla kiyasladim aslinda kiyaslamadim o fiyatin o araca sacma olmasindan bahsettim ha kimseye niye aldin demiyorum ama golf kadar içi kaliteli değil leonun  bide araci fr cevirmiş sanirim o arkadaş

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İşte dizel golf'de pahalı.Golf ucuz bir araba değil.

Golf 1.6 TDI BMT 110 PS   Highline   90.000 TL

Dizel Golf 90.000TL

Bi-Xenon 'Basic' ön farlar ile geliyormuş.Cam tavan falan yok.

Yeni Scirocco 1.4 TSI BMT 150 PS DSG   Sportline   34.100 €   93.053

Scirocco'da ucuz bir araba değil.

93.000TL

3.000TL Cam tavan
3.000TL Bixenon Led Far

99.000TL'ye geliyor.

Şunu belirteyim yeni leon SC 1.4 tsi 150 ACT S&S DSG sport coupe ye özel siparişle geliyordu bana verdikleri rakam 90.000TL falan dediler.Dedim scirocco 93.000TL ona o parayı kimse vermez dedim :)

Çevrimdışı BB.

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4230
  • Cinsiyet: Bay
« Yanıtla #76 : 29 Aralık 2015, 16:06:28 »
100.000 TL, hala 2003 yılından kalma MK5 Golf altyapısı kullanan bir araç için aşırı uçuk bir rakam bence :)

Çevrimdışı marcellion

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 286
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2014
« Yanıtla #77 : 31 Aralık 2015, 10:50:58 »
100.000 TL, hala 2003 yılından kalma MK5 Golf altyapısı kullanan bir araç için aşırı uçuk bir rakam bence :)


Haklı tarafı da var fakat bu eleştiriye çok katılmıyorum çünkü PQ35 bence VW tarihindeki en başarılı platformlardan biri ve TT bile halen bu platformu kullanıyor.

Piyasada sportif olarak geçinen birçok araçtan çok daha başarılı bir altyapıya sahip. Tabiki bu geliştirilemez anlamına gelmiyor ama elzem bir ihtiyaç olarak görmüyorum çünkü MQB ile ağırlık azalımı sağlanırken bir taraftan da elektro-hidrolik direksyon, tabandan gaz pedalı gibi güzel ayrıntıları da malesef yitireceğiz.

100bin e halihazırda çok başarılı olan mk5 GTI altyapısını bu kadar başarılı şekilde harmanlayan bir araçtan daha iyi bir çözüm olsaydı bu söylediklerimi geri alırdım ama bence yok.
160 DSG // Once you go led you never go back

Çevrimdışı BB.

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4230
  • Cinsiyet: Bay
« Yanıtla #78 : 31 Aralık 2015, 16:13:33 »

Haklı tarafı da var fakat bu eleştiriye çok katılmıyorum çünkü PQ35 bence VW tarihindeki en başarılı platformlardan biri ve TT bile halen bu platformu kullanıyor.

Piyasada sportif olarak geçinen birçok araçtan çok daha başarılı bir altyapıya sahip. Tabiki bu geliştirilemez anlamına gelmiyor ama elzem bir ihtiyaç olarak görmüyorum çünkü MQB ile ağırlık azalımı sağlanırken bir taraftan da elektro-hidrolik direksyon, tabandan gaz pedalı gibi güzel ayrıntıları da malesef yitireceğiz.

100bin e halihazırda çok başarılı olan mk5 GTI altyapısını bu kadar başarılı şekilde harmanlayan bir araçtan daha iyi bir çözüm olsaydı bu söylediklerimi geri alırdım ama bence yok.

Öncelikle güncel (3. jenerasyon) TT yanılmıyorsam MQB platformunu kullanıyor, bir önceki (2. jenerasyon) PQ35 kullanıyordu. Yanılıyorsam düzeltin lütfen.

Bunun yanı sıra PQ35 ciddi anlamda başarılı bir platform, bunun aksini iddia etmek mümkün değil. Ancak fazlasıyla eskidiğini düşünüyorum. Bunun yanı sıra orta konsolun atında ve arka koltuklarda camların çevresinde tahtadan hallice plastik kullanan bir araç benim gözümde 100.000 TL etmiyor malesef. Sürüş keyfi açısından 118i gerek sürüş pozisyonu, gerekse arkadaş itiş keyfi, gerekse direksiyon hissiyatı konusunda Scirocco'dan oldukça önde. Tek eksiği performansı.

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #79 : 02 Mart 2016, 11:37:52 »
Öncelikle güncel (3. jenerasyon) TT yanılmıyorsam MQB platformunu kullanıyor, bir önceki (2. jenerasyon) PQ35 kullanıyordu. Yanılıyorsam düzeltin lütfen.

Bunun yanı sıra PQ35 ciddi anlamda başarılı bir platform, bunun aksini iddia etmek mümkün değil. Ancak fazlasıyla eskidiğini düşünüyorum. Bunun yanı sıra orta konsolun atında ve arka koltuklarda camların çevresinde tahtadan hallice plastik kullanan bir araç benim gözümde 100.000 TL etmiyor malesef. Sürüş keyfi açısından 118i gerek sürüş pozisyonu, gerekse arkadaş itiş keyfi, gerekse direksiyon hissiyatı konusunda Scirocco'dan oldukça önde. Tek eksiği performansı.
sürüş pozisyonu kesinlikle öyle.
O saydığın plastikleri ellemiyorum :D kalani ise; zaten tüm üreticiler artık aynı tedarikçilerden mal alıyo üstüne biri dayıyo DSG biri diyo DCT diğeri alıyo ÜBERARSCHLOCH klima sistemi öbürü diyo überdick...

itiş kakış keyfini geç hız bile yapmadan sürüş keyfi sadece motosiklette var :D ayılın beyler AYILIN, hayat 2 tekerde ;)