Konu: Polo Gti  (Okunma sayısı 9173 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Barış34

  • Ziyaretçi
« : 11 Mayıs 2011, 20:06:58 »
Polosu olan arkadaşlardan araçla ilgili olumlu olumsuz yorumlarını merak ediyorum, malumunuz almayı düşündüğüm araç bu.
Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8847
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #1 : 11 Mayıs 2011, 21:14:09 »
Kullanmadim ama s modda sesi ve gucu degisiyormus alican soylemisti, birde emrah soylemisti cok sert diye... Ama roccodan daha sporcu oldugu kesin ... Yolda ise abt li rocco ile stock gti yi ancak ekarte ediyodum.. Gti dede yazilim olsa rocconun isi zorlasir... Hatta sansi kalmaz :)

Al sen al baris tam bir gunluk spor arac hem 4 kapi secenegide var..

Çevrimdışı CND

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1776
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #2 : 11 Mayıs 2011, 21:19:51 »
Olumsuz:

*Bagaj hacmi normal polodan da küçük.
*Ayna paketi opsiyon olarak bile yok.
*Kol dayama scirocco gibi değil.Tek parça ve küçük.
*Cam motorları ayarsız geliyor genelde.Cam aşağı inerken ses yapıyor.Kronik olabilir garantiden hemen hallediliyor.


Olumlu:

*Şakacıdır.Beklenmeyen şeyler yapabilir.  >:D
*Yakıt sciroccodan alıştığınız gibi olur.
*Stock haldeki egzos sesi ve içeriye gelen motor sesi hoştur.


Barış34

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #3 : 11 Mayıs 2011, 21:23:27 »
tşkler abi bende 4 kapı alıcam inşl. araç gümrükte şu anda. Rocconun havası yok ama napalım idare edicez artık. umarım dsg de sıkıntı yaşamayız malum araç 180Ps :)


Kullanmadim ama s modda sesi ve gucu degisiyormus alican soylemisti, birde emrah soylemisti cok sert diye... Ama roccodan daha sporcu oldugu kesin ... Yolda ise abt li rocco ile stock gti yi ancak ekarte ediyodum.. Gti dede yazilim olsa rocconun isi zorlasir... Hatta sansi kalmaz :)

Al sen al baris tam bir gunluk spor arac hem 4 kapi secenegide var..

Çevrimdışı snigger

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 254
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2011
« Yanıtla #4 : 11 Mayıs 2011, 21:25:05 »
Auto Motor Sport'un mayıs sayısında 160'lık sciroccoyla polo gti karşılaştırılmış duyduğuma göre, bir bak istersen :)

İç mekandan başlarsak, roccoya göre tabi ki daha ufak.. ama direksiyon, vites, el freni ve paspastaki kırmızı çizgiler, ön gövde malzeme kalitesi, çok fonksiyonlu direksiyon, piano black parçalar, GTI koltuklar da iç mekanda son derece tatmin edici ve kaliteli bir görüntü veriyor. Kapı eşiklerindeki gti yazısı da hoşuma gidiyor benim. Eğer cam tavan alacaksan, tamamen açılması süper bi özellik. içerideki ferahlık da eminim süperdir (ben alırken yoktu maalesef)

Dışardan bakınca da ön ızgara, gti jantlar ve tamponlar, arka tampondaki difüzör farklı bir hava katıyor, çift çıkış krom egzozun hafif hırıltısı ve görüntüsü de gayet güzel. Fotolardan da gördüğünü tahmin ediyorum, maalesef biraz yüksek.

Arabaya asıl albenisini katan kullanım ve performansa gelirsek; bu hafiflikte bir arabanın 180 beygir olması inanılmaz bir hızlanma sağlıyor. Fabrika verisi olan 100 km.ye 6,7 sn.de ulaşması zaten bunu kanıtlayan bir örnek. Kalkışlarda çok kişi üzersin :) Vites D'deyken 2000 devirlerde kalmaya çalıştığı için araba nispeten geç tepki veriyormuş gibi gelebilir ama S'teyken hızın ne olursa olsun gaza bastığın anda arabanın gaz tepkisi ve ivmelenmesi mükemmel. Virajlarda sınırları zorlamadım ama yüksekliğine göre yol tutuşu gayet iyi. İlk hedefim olan coil over'ı alınca nası olacak düşünemiyorum zaten.
Şu an 2100 km civarındayım yakıt ortalaması 9,6 lt /100 km. Pek sakin kullandığımı da söyleyemem. Sürekli S'te gidersen 11-12 lt olur ortalama en az. 90 km hızla CC açarsan 4-5 lt de görebiliyorsun, tamamen kullanımınla alakalı yani.
Süspansiyonlar sert, lastik yanakları da ince olunca konfor alt seviyelerde tabi.. Dalgalanıyorum içerde yol bozukken, ha bu arada o klasik bagajdan gelen ses bizde de var :) Bir de ne hikmetse cam açarken cızırtı şeklinde bir ses geliyor, Alican garantiden yaptırmış ben de bu hafta götürüyorum. Ozan'da da aynı sorun varmış, sanırım ufak ama kronik bi sorun

Şimdilik aklıma bunlar geldi, varsa yardımcı olabileceğim birşeyler daha seve seve..
34 BHL 42
Polo GTI

Barış34

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #5 : 11 Mayıs 2011, 21:25:42 »
Tşk ederim Alican umarım pişman olmam :)


Olumsuz:

*Bagaj hacmi normal polodan da küçük.
*Ayna paketi opsiyon olarak bile yok.
*Kol dayama scirocco gibi değil.Tek parça ve küçük.
*Cam motorları ayarsız geliyor genelde.Cam aşağı inerken ses yapıyor.Kronik olabilir garantiden hemen hallediliyor.


Olumlu:

*Şakacıdır.Beklenmeyen şeyler yapabilir.  >:D
*Yakıt sciroccodan alıştığınız gibi olur.
*Stock haldeki egzos sesi ve içeriye gelen motor sesi hoştur.



Barış34

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #6 : 11 Mayıs 2011, 21:30:50 »
Çok tşk ederim ağzına sağlık :) Bende siyah 4 kapı alıyorum inşl sunroof haricinde araçta herşey var bide rcd 510 olsaydı iyi olacaktı. Evet bende farkettim aracın yüksek oluşunu alınca rodaj bitsin HR ları takıcam :) umarım bi sıkıntı yaşamayız araçla ilgili

Auto Motor Sport'un mayıs sayısında 160'lık sciroccoyla polo gti karşılaştırılmış duyduğuma göre, bir bak istersen :)

İç mekandan başlarsak, roccoya göre tabi ki daha ufak.. ama direksiyon, vites, el freni ve paspastaki kırmızı çizgiler, ön gövde malzeme kalitesi, çok fonksiyonlu direksiyon, piano black parçalar, GTI koltuklar da iç mekanda son derece tatmin edici ve kaliteli bir görüntü veriyor. Kapı eşiklerindeki gti yazısı da hoşuma gidiyor benim. Eğer cam tavan alacaksan, tamamen açılması süper bi özellik. içerideki ferahlık da eminim süperdir (ben alırken yoktu maalesef)

Dışardan bakınca da ön ızgara, gti jantlar ve tamponlar, arka tampondaki difüzör farklı bir hava katıyor, çift çıkış krom egzozun hafif hırıltısı ve görüntüsü de gayet güzel. Fotolardan da gördüğünü tahmin ediyorum, maalesef biraz yüksek.

Arabaya asıl albenisini katan kullanım ve performansa gelirsek; bu hafiflikte bir arabanın 180 beygir olması inanılmaz bir hızlanma sağlıyor. Fabrika verisi olan 100 km.ye 6,7 sn.de ulaşması zaten bunu kanıtlayan bir örnek. Kalkışlarda çok kişi üzersin :) Vites D'deyken 2000 devirlerde kalmaya çalıştığı için araba nispeten geç tepki veriyormuş gibi gelebilir ama S'teyken hızın ne olursa olsun gaza bastığın anda arabanın gaz tepkisi ve ivmelenmesi mükemmel. Virajlarda sınırları zorlamadım ama yüksekliğine göre yol tutuşu gayet iyi. İlk hedefim olan coil over'ı alınca nası olacak düşünemiyorum zaten.
Şu an 2100 km civarındayım yakıt ortalaması 9,6 lt /100 km. Pek sakin kullandığımı da söyleyemem. Sürekli S'te gidersen 11-12 lt olur ortalama en az. 90 km hızla CC açarsan 4-5 lt de görebiliyorsun, tamamen kullanımınla alakalı yani.
Süspansiyonlar sert, lastik yanakları da ince olunca konfor alt seviyelerde tabi.. Dalgalanıyorum içerde yol bozukken, ha bu arada o klasik bagajdan gelen ses bizde de var :) Bir de ne hikmetse cam açarken cızırtı şeklinde bir ses geliyor, Alican garantiden yaptırmış ben de bu hafta götürüyorum. Ozan'da da aynı sorun varmış, sanırım ufak ama kronik bi sorun

Şimdilik aklıma bunlar geldi, varsa yardımcı olabileceğim birşeyler daha seve seve..

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8847
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #7 : 11 Mayıs 2011, 22:03:54 »
Motor ve dsg sanziman yeni surum baris bence mekanikten sikinti gelmez... Gelirse trim ve montaj vs den gelir oda malum polo iste ... Ki rocco dahi bir golf kadar degildi ..

Barış34

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #8 : 11 Mayıs 2011, 22:11:28 »
Abi benim eski arabamda poloydu en büyük sıkıntı ön düzen çok zayıftı 6 ayda bi servise giriyordu araç, adamlarla akraba  olmuştuk :) İnşl aynı sıkıntı bunda da yaşamam yoksa işimiz var.
Abi birazda şans işi bu araba benim roccoda mesela o arka bagajdan ses gelmiodu şükür dsgde de sıkıntı yaşamadım tıkırtı haricinde zaten o ses bu dsg nin doğasında olan kronik bi durum :)

Motor ve dsg sanziman yeni surum baris bence mekanikten sikinti gelmez... Gelirse trim ve montaj vs den gelir oda malum polo iste ... Ki rocco dahi bir golf kadar degildi ..

Çevrimdışı Mert

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1539
  • Mert SANCAK
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #9 : 12 Mayıs 2011, 15:37:13 »
Çok tşk ederim ağzına sağlık :) Bende siyah 4 kapı alıyorum inşl sunroof haricinde araçta herşey var bide rcd 510 olsaydı iyi olacaktı. Evet bende farkettim aracın yüksek oluşunu alınca rodaj bitsin HR ları takıcam :) umarım bi sıkıntı yaşamayız araçla ilgili

Auto Motor Sport'un mayıs sayısında 160'lık sciroccoyla polo gti karşılaştırılmış duyduğuma göre, bir bak istersen :)

İç mekandan başlarsak, roccoya göre tabi ki daha ufak.. ama direksiyon, vites, el freni ve paspastaki kırmızı çizgiler, ön gövde malzeme kalitesi, çok fonksiyonlu direksiyon, piano black parçalar, GTI koltuklar da iç mekanda son derece tatmin edici ve kaliteli bir görüntü veriyor. Kapı eşiklerindeki gti yazısı da hoşuma gidiyor benim. Eğer cam tavan alacaksan, tamamen açılması süper bi özellik. içerideki ferahlık da eminim süperdir (ben alırken yoktu maalesef)

Dışardan bakınca da ön ızgara, gti jantlar ve tamponlar, arka tampondaki difüzör farklı bir hava katıyor, çift çıkış krom egzozun hafif hırıltısı ve görüntüsü de gayet güzel. Fotolardan da gördüğünü tahmin ediyorum, maalesef biraz yüksek.

Arabaya asıl albenisini katan kullanım ve performansa gelirsek; bu hafiflikte bir arabanın 180 beygir olması inanılmaz bir hızlanma sağlıyor. Fabrika verisi olan 100 km.ye 6,7 sn.de ulaşması zaten bunu kanıtlayan bir örnek. Kalkışlarda çok kişi üzersin :) Vites D'deyken 2000 devirlerde kalmaya çalıştığı için araba nispeten geç tepki veriyormuş gibi gelebilir ama S'teyken hızın ne olursa olsun gaza bastığın anda arabanın gaz tepkisi ve ivmelenmesi mükemmel. Virajlarda sınırları zorlamadım ama yüksekliğine göre yol tutuşu gayet iyi. İlk hedefim olan coil over'ı alınca nası olacak düşünemiyorum zaten.
Şu an 2100 km civarındayım yakıt ortalaması 9,6 lt /100 km. Pek sakin kullandığımı da söyleyemem. Sürekli S'te gidersen 11-12 lt olur ortalama en az. 90 km hızla CC açarsan 4-5 lt de görebiliyorsun, tamamen kullanımınla alakalı yani.
Süspansiyonlar sert, lastik yanakları da ince olunca konfor alt seviyelerde tabi.. Dalgalanıyorum içerde yol bozukken, ha bu arada o klasik bagajdan gelen ses bizde de var :) Bir de ne hikmetse cam açarken cızırtı şeklinde bir ses geliyor, Alican garantiden yaptırmış ben de bu hafta götürüyorum. Ozan'da da aynı sorun varmış, sanırım ufak ama kronik bi sorun

Şimdilik aklıma bunlar geldi, varsa yardımcı olabileceğim birşeyler daha seve seve..
Abi bence yay takma direk coilover derim ben GTI bu sonucta!!
34 ARD 33

Çevrimdışı snigger

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 254
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2011
« Yanıtla #10 : 12 Mayıs 2011, 18:05:34 »
Çok tşk ederim ağzına sağlık :) Bende siyah 4 kapı alıyorum inşl sunroof haricinde araçta herşey var bide rcd 510 olsaydı iyi olacaktı. Evet bende farkettim aracın yüksek oluşunu alınca rodaj bitsin HR ları takıcam :) umarım bi sıkıntı yaşamayız araçla ilgili

Auto Motor Sport'un mayıs sayısında 160'lık sciroccoyla polo gti karşılaştırılmış duyduğuma göre, bir bak istersen :)

İç mekandan başlarsak, roccoya göre tabi ki daha ufak.. ama direksiyon, vites, el freni ve paspastaki kırmızı çizgiler, ön gövde malzeme kalitesi, çok fonksiyonlu direksiyon, piano black parçalar, GTI koltuklar da iç mekanda son derece tatmin edici ve kaliteli bir görüntü veriyor. Kapı eşiklerindeki gti yazısı da hoşuma gidiyor benim. Eğer cam tavan alacaksan, tamamen açılması süper bi özellik. içerideki ferahlık da eminim süperdir (ben alırken yoktu maalesef)

Dışardan bakınca da ön ızgara, gti jantlar ve tamponlar, arka tampondaki difüzör farklı bir hava katıyor, çift çıkış krom egzozun hafif hırıltısı ve görüntüsü de gayet güzel. Fotolardan da gördüğünü tahmin ediyorum, maalesef biraz yüksek.

Arabaya asıl albenisini katan kullanım ve performansa gelirsek; bu hafiflikte bir arabanın 180 beygir olması inanılmaz bir hızlanma sağlıyor. Fabrika verisi olan 100 km.ye 6,7 sn.de ulaşması zaten bunu kanıtlayan bir örnek. Kalkışlarda çok kişi üzersin :) Vites D'deyken 2000 devirlerde kalmaya çalıştığı için araba nispeten geç tepki veriyormuş gibi gelebilir ama S'teyken hızın ne olursa olsun gaza bastığın anda arabanın gaz tepkisi ve ivmelenmesi mükemmel. Virajlarda sınırları zorlamadım ama yüksekliğine göre yol tutuşu gayet iyi. İlk hedefim olan coil over'ı alınca nası olacak düşünemiyorum zaten.
Şu an 2100 km civarındayım yakıt ortalaması 9,6 lt /100 km. Pek sakin kullandığımı da söyleyemem. Sürekli S'te gidersen 11-12 lt olur ortalama en az. 90 km hızla CC açarsan 4-5 lt de görebiliyorsun, tamamen kullanımınla alakalı yani.
Süspansiyonlar sert, lastik yanakları da ince olunca konfor alt seviyelerde tabi.. Dalgalanıyorum içerde yol bozukken, ha bu arada o klasik bagajdan gelen ses bizde de var :) Bir de ne hikmetse cam açarken cızırtı şeklinde bir ses geliyor, Alican garantiden yaptırmış ben de bu hafta götürüyorum. Ozan'da da aynı sorun varmış, sanırım ufak ama kronik bi sorun

Şimdilik aklıma bunlar geldi, varsa yardımcı olabileceğim birşeyler daha seve seve..
Abi bence yay takma direk coilover derim ben GTI bu sonucta!!

+1
34 BHL 42
Polo GTI

Çevrimdışı Önder

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 309
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #11 : 16 Mayıs 2011, 14:27:34 »
selamlar ben de dun Erel'e gıttım henuz gemıde olan opak Siyah GTI varmıs ve Barısın de dedıgıbı gıbı cam tavan harıc her sey var ama benım baktıgımda RCD510 ıle bırlıkte gelıyor 4 kapı olarak,dun ben de cıddı olarak dusunmeye basladım alsam mı dıye genel kanı rocco.dan sonra Polo'ya bınılmez seklınde ama aracın DSG olması ve 180 hp olması benı ınanılmaz cekıyor .Yanı merak ettıgım rocco.dan sonra Polo tatmın eder mı(motor performansından bahsetmıyorum zaten benımkı 122'lık)(arabanın cekıcılıgı,ıc mekan konforu malzemenın kalıtesı- ne bılım daha neler ıste :)  ) yanı sole de dıyebılırız aslında onumuzdekı sene kendımı cok yormadan bı c180 ya da A4 alma planlarım var temız 2.el onların yerıne bole bır 4 kapı almak ?? pısman eder mı benı ne dersınız? :)

Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #12 : 16 Mayıs 2011, 17:30:50 »
selamlar ben de dun Erel'e gıttım henuz gemıde olan opak Siyah GTI varmıs ve Barısın de dedıgıbı gıbı cam tavan harıc her sey var ama benım baktıgımda RCD510 ıle bırlıkte gelıyor 4 kapı olarak,dun ben de cıddı olarak dusunmeye basladım alsam mı dıye genel kanı rocco.dan sonra Polo'ya bınılmez seklınde ama aracın DSG olması ve 180 hp olması benı ınanılmaz cekıyor .Yanı merak ettıgım rocco.dan sonra Polo tatmın eder mı(motor performansından bahsetmıyorum zaten benımkı 122'lık)(arabanın cekıcılıgı,ıc mekan konforu malzemenın kalıtesı- ne bılım daha neler ıste :)  ) yanı sole de dıyebılırız aslında onumuzdekı sene kendımı cok yormadan bı c180 ya da A4 alma planlarım var temız 2.el onların yerıne bole bır 4 kapı almak ?? pısman eder mı benı ne dersınız? :)


Kendi adıma konusayım egerki rocconun performansından sıkıldıysanız gti cok memnun edecektir sizi fakat rocconun performansından memnunsanız hic dokunmayın roccoyla devam edin derim..Çünki tip model olarak gti da rocconun çekiçiligi ve farklılığını bulamazsınız..
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı Ünal

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1435
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul / Üsküdar
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #13 : 16 Mayıs 2011, 17:50:56 »
Öndercim fazlacana hız performans meraklısı olmadığını bildiğim için polonun performansı, bir müddet sonra iç mekan dış görünüm gibi eksilerini kapatmayacaktır. Roccoyla alışmışsın gözlerin üzerinde olmasına, polo isterse 930 beygir olsun seni bu noktada tatmin etmeyecektir diye düşünüyorum.
Wv Scirocco.

Çevrimdışı Önder

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 309
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #14 : 16 Mayıs 2011, 18:10:38 »
zaten kıme solesem aynı yorumu yapıyor arabayı bı alıcı gozuyle gormek lazım ama dedıgınız gıbı rocco nun cekıcılıgıı bu aracta muhtemelen bulamayacagım