Konu: sciroccom.com modifikasyon standartları :)  (Okunma sayısı 11919 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #15 : 27 Mart 2011, 22:31:58 »
görsel modifikasyon olarak ortak ekseriyetle yaptırılan modifikasyonları ekledik arkadaşlar... chip tuning, intercooler, dumpvalve vs gibi teknik ve dışarıdan başkası tarafından ilk bakışta fark edilmeyecek olanlar liste dışında kaldı... yoksa revo chip tuning bizim forumun en iyi tedarikçisi konumunda :)

Çevrimdışı Ertuğ

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 464
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #16 : 27 Mart 2011, 23:10:35 »
stop karartma olayını ben daha hiç görmedim diyebilirim... onun dışındakilerin hepsi doğru bence..

bu arada bu yeşilköyde ne kadar çok scirocco var inanamadım.. dün arkadaşlarla hepberaber saydık artık.. dün gece tam 19 tane scirocco gördüm sadece yeşilköyde :)

Revo Chip Tuning - Eibach Coilover - AEM Cai - 3m Carbon Folio - Lumar Film - Sonar Headlights - CV Xenon - Diffuser - ........

Çevrimdışı EMH10

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 328
  • Yaş: 34
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2011
« Yanıtla #17 : 27 Mart 2011, 23:26:10 »
siyah ayna kaplama ve R tipi boyama yapamıyorum, rengi izin vermiyo aracın   :bonuskafa


Uploaded with ImageShack.us

Çevrimdışı VIPER YAŞAR

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 475
  • Yaş: 34
  • Yer: ANKARA
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #18 : 01 Nisan 2011, 23:26:40 »
arka stop karatma bende var cok cekıcı duruyo ben en son modıfıyeyı kendıme yaptım sac ektırdım hahahaha aman kızıcaksınız konu dehıstı arda abı ve ben gunduz farlarını cok koyu turuncu yaptık

Çevrimdışı KaanAkkartal

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 488
  • Yaş: 24
  • Yer: Mars
  • Cinsiyet: Bay
  • 34EG0601
  • Üyelik Tarihi: Ara 2011
« Yanıtla #19 : 09 Aralık 2011, 01:10:52 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
2011 1.4 Tsi RevoRocco Stage 1
Pipercross Cai
Coil-ex
+ Son iptali.

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #20 : 09 Aralık 2011, 01:15:20 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
maslak sanayi protac ta :)
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı Derviş Coşkun

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3363
  • Yaş: 31
  • Yer: Üsküdar / İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2011
« Yanıtla #21 : 09 Aralık 2011, 01:40:28 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
maslak sanayi protac ta :)
Protac boyadami yapiyorr. ???
2012 160 BG DSG Şeker Beyazı - Ayna paketi - 18'' İnterlagos  - Sunroof

Çevrimdışı KaanBora

  • Transport
  • ****
  • İleti: 978
  • Yaş: 32
  • Yer: İstanbul-Ataköy
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 DV 1608
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #22 : 09 Aralık 2011, 02:29:54 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
Senin aynalar piano black kaplı değilmiydi ya benmi yanlış hatırlıyorum :) Değilsede söyleyim Protac için taa Maslaklara gitmene gerek yok Bahçelievlerdede Protac açıldı geçen ay evimiz aynı yerde zaten burdan 5dk sürüyo...Volkancım bu arada Protacla işin olursa taaa Maslaklara gitme Bahçelievlerde mevcut haberin olsun bilmiyorsan eğer :)
Revo-Itg cai-Kw coilover-Hr Spacer

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #23 : 09 Aralık 2011, 08:56:22 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
maslak sanayi protac ta :)
Protac boyadami yapiyorr. ???
özür dilerim :( kaplama anlamisim ...
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı Utku

  • RSA
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3460
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • M57D30T2
  • Üyelik Tarihi: Ara 2011
« Yanıtla #24 : 12 Aralık 2011, 20:46:48 »
kaplama daha sağlıklı değilmi ? satarken isteeyen kişi isterse söker  :bonuskafa

Çevrimdışı KaanAkkartal

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 488
  • Yaş: 24
  • Yer: Mars
  • Cinsiyet: Bay
  • 34EG0601
  • Üyelik Tarihi: Ara 2011
« Yanıtla #25 : 12 Ocak 2012, 12:31:00 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
Senin aynalar piano black kaplı değilmiydi ya benmi yanlış hatırlıyorum :) Değilsede söyleyim Protac için taa Maslaklara gitmene gerek yok Bahçelievlerdede Protac açıldı geçen ay evimiz aynı yerde zaten burdan 5dk sürüyo...Volkancım bu arada Protacla işin olursa taaa Maslaklara gitme Bahçelievlerde mevcut haberin olsun bilmiyorsan eğer :)


Hayir Kaan abi benimkiler beyaz normal :)) ama acaba karbon kaplama yapiyorlarmis aynalari ve arka ufak spoileri karbon mu kaplatsam diye seytan durtuyor beni
2011 1.4 Tsi RevoRocco Stage 1
Pipercross Cai
Coil-ex
+ Son iptali.

Çevrimdışı mustafaersin

  • In Production
  • **
  • İleti: 197
  • Yaş: 26
  • Yer: Bursa - İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 16ER225
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #26 : 13 Ocak 2012, 00:31:04 »
Aynalari bende piani black boyatmak istiyorum nerde yaptirabilirim acaba ?
Senin aynalar piano black kaplı değilmiydi ya benmi yanlış hatırlıyorum :) Değilsede söyleyim Protac için taa Maslaklara gitmene gerek yok Bahçelievlerdede Protac açıldı geçen ay evimiz aynı yerde zaten burdan 5dk sürüyo...Volkancım bu arada Protacla işin olursa taaa Maslaklara gitme Bahçelievlerde mevcut haberin olsun bilmiyorsan eğer :)


Hayir Kaan abi benimkiler beyaz normal :)) ama acaba karbon kaplama yapiyorlarmis aynalari ve arka ufak spoileri karbon mu kaplatsam diye seytan durtuyor beni

benim aynalar karbon kaplı amblemlerde aynı şekilde, spoilerida düşünmüstüm ama gitmez diye yaptırmadım

Çevrimdışı kgn

  • Scheduled
  • *
  • İleti: 87
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2012
« Yanıtla #27 : 21 Nisan 2012, 23:27:36 »
arkadaşlar bu ön tampondaki gündüz farının yanındaki plastikleri en iyi şekilde nerde boyattırabiliriz

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #28 : 22 Nisan 2012, 01:07:03 »
arkadaşlar bu ön tampondaki gündüz farının yanındaki plastikleri en iyi şekilde nerde boyattırabiliriz
tampondaki gündüz farı ? ? ?
forumda boyamayla alakalı bir sürü konu var araştırabilirsiniz

Çevrimdışı chagyy

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4529
  • Yaş: 25
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Scirocco R(34RHH03)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #29 : 22 Nisan 2012, 01:16:43 »
arkadaşlar bu ön tampondaki gündüz farının yanındaki plastikleri en iyi şekilde nerde boyattırabiliriz
tampondaki gündüz farı ? ? ?
forumda boyamayla alakalı bir sürü konu var araştırabilirsiniz
adamda r var belki 1.4line tampon yapmak istiyo hacı ne karışıyosun :P :P :D
2010 Scirocco 1.4TSI DSG
2011 Mercedes E250CGI Coupe AMG
2012 Scirocco R 2.0TFSI DSG
2012 Citroen DS4 1.6 e-HDI
2012 Audi TT Roadster 2.0TFSI 365HP