Konu: Difüzör Hangisi?  (Okunma sayısı 36770 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Dorukan Arslankaya

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1282
  • Yaş: 112
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #15 : 16 Mart 2011, 15:29:57 »
aradim simdi bitmis kampanya kanka maci evde izler o 200 e tavani kaplatirim ben :)
:D:D
arıyorum şimdi tuning garajı hem bakalım belki biraz daha indirim kopartırız :)

Çevrimdışı kemaliyisan

  • In Production
  • **
  • İleti: 177
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #16 : 16 Mart 2011, 15:31:49 »
ben konustum tuning garage ile varmis elinde 2 tane dedim cuma gelicez ayir :) pazarlik sende
seker beyaz sunroof bi-xenon 18 Interlagos

Çevrimdışı Dorukan Arslankaya

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1282
  • Yaş: 112
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #17 : 16 Mart 2011, 15:32:06 »
tamamdır kemal hayırlı olsun şimdiden:D
fiyat 250 diyor ama biraz daha yaptırırız gidince :)

Çevrimdışı kemaliyisan

  • In Production
  • **
  • İleti: 177
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #18 : 16 Mart 2011, 15:34:32 »
tmm kardesim konusuruz yine
seker beyaz sunroof bi-xenon 18 Interlagos

Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #19 : 16 Mart 2011, 15:35:55 »
Araçlar artık Almanya'dan Tuning garage diflüzörlü oalrak gelecekmiş..
Gecen araçları yıkatırken ben Umut,Çağkan,Ali,  vardık hepimizin aracında Tuning Garege diflüzör vardı :D
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı Dorukan Arslankaya

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1282
  • Yaş: 112
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #20 : 16 Mart 2011, 15:38:09 »
Araçlar artık Almanya'dan Tuning garage diflüzörlü oalrak gelecekmiş..
Gecen araçları yıkatırken ben Umut,Çağkan,Ali,  vardık hepimizin aracında Tuning Garege diflüzör vardı :D


:):)
Onur,Hepimiz birimiz,birimiz hepimiz içindir :D

Çevrimdışı FV Terbiyesizi Benim

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1786
  • "FV Terbiyesizi" benim...
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #21 : 17 Mart 2011, 10:35:29 »
tuning garage daha güzel dorukancım... sen aynaları ve on ızgarayı src ye bıraktın öyle çıplak mı geziyosun kaç gundur :)

Çevrimdışı Dorukan Arslankaya

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1282
  • Yaş: 112
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #22 : 17 Mart 2011, 11:15:46 »
Aynen kardeşim :( malesef çıplak geziyorum,pek havamız yok ama napıcaz zaten benim araç salsa'ya fırtına değilki :)

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #23 : 17 Mart 2011, 11:25:10 »
dorukan bak bunların hepsini ben yaparken beraber benle gelceksin hee =)
ben çift egzos yapmayı düşünüyorum,egzosta düşünüyorum ... ilk resimdeki gibi ...
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı FV Terbiyesizi Benim

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1786
  • "FV Terbiyesizi" benim...
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #24 : 17 Mart 2011, 11:30:05 »
Aynen kardeşim :( malesef çıplak geziyorum,pek havamız yok ama napıcaz zaten benim araç salsa'ya fırtına değilki :)

sağlık olsun bi dahakine artık Dorukan :)

Çevrimdışı kemaliyisan

  • In Production
  • **
  • İleti: 177
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #25 : 17 Mart 2011, 11:33:03 »
reflexte nasil durur acaba
seker beyaz sunroof bi-xenon 18 Interlagos

Çevrimdışı Dorukan Arslankaya

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1282
  • Yaş: 112
  • Yer: İSTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #26 : 17 Mart 2011, 11:37:59 »
dorukan bak bunların hepsini ben yaparken beraber benle gelceksin hee =)
ben çift egzos yapmayı düşünüyorum,egzosta düşünüyorum ... ilk resimdeki gibi ...

Ayıpsın kardeşim sen yarın gel'de nevizadeye makarayı gör :)

guLsen_GG

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #27 : 17 Mart 2011, 14:03:22 »
Ben bişey sorucam cahilliğimi mazur görün dostlar bu difüzörler pilastik mi fiber mi? Konuya başka bi yerde açıklık getirildiyse cevap olarak linkte atabilirsiniz

Çevrimdışı chagyy

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4529
  • Yaş: 25
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Scirocco R(34RHH03)
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #28 : 17 Mart 2011, 14:04:11 »
Ben bişey sorucam cahilliğimi mazur görün dostlar bu difüzörler pilastik mi fiber mi? Konuya başka bi yerde açıklık getirildiyse cevap olarak linkte atabilirsiniz
tuning garage'ınkini soruyorsan fiber. istanbul garagedakide keza..
2010 Scirocco 1.4TSI DSG
2011 Mercedes E250CGI Coupe AMG
2012 Scirocco R 2.0TFSI DSG
2012 Citroen DS4 1.6 e-HDI
2012 Audi TT Roadster 2.0TFSI 365HP

Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« Yanıtla #29 : 17 Mart 2011, 14:04:42 »
Ben bişey sorucam cahilliğimi mazur görün dostlar bu difüzörler pilastik mi fiber mi? Konuya başka bi yerde açıklık getirildiyse cevap olarak linkte atabilirsiniz

fiber malzemeden üretilmiştir difizörler, şayet plastik olsa cok daha pahalı ya maal olur.
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...