Konu: 2018 New Polo presantation, world premiere 2017  (Okunma sayısı 303 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« : 20 Haziran 2017, 11:26:53 »

Çevrimdışı RoccoSi

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 31
  • Yaş: 28
  • Yer: Denizli
  • We are the champions
  • Üyelik Tarihi: Haz 2017
« Yanıtla #1 : 20 Haziran 2017, 14:21:52 »
Son noktadan önceki virgülü koymuşlar :)

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk

1> '94 KIRMIZI ASTRA G HB
2> '01 GRİ 306 XR PLATINIUM
3> '13 BEYAZ 301 HDI ALLURE
4> '13 GRİ JETTA DSG TRENDLINE
5> '12 BEYAZ SCIROCCO DSG
6> ??

Çevrimdışı togi1912

  • Ordered (Yeni Üye)
  • İleti: 21
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2016
« Yanıtla #2 : 21 Haziran 2017, 11:21:08 »
Çok güzel olmuş fakat fiyat olarak artık iyiden iyiye Golf'e yaklaşıyor Polo. Durum böyle olunca bence bir esprisi kalmıyor bu modelin.
2012 ~ 35 H C L 11 ~
D S G
ŞEKER BEYAZI
+200 HP
CUSTOM BYC DOWNPIPE - CUSTOM 63' BYC EXHAUST - CUSTOM VAREX - EIBACH 3.5 CM SPOR YAY

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #3 : 21 Haziran 2017, 12:50:24 »
Çok güzel olmuş fakat fiyat olarak artık iyiden iyiye Golf'e yaklaşıyor Polo. Durum böyle olunca bence bir esprisi kalmıyor bu modelin.
3 kasa golf kadar olmus

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4114
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #4 : 21 Haziran 2017, 23:19:31 »
lng iyi de bizde lpg var. Lng satan petrol istasyonumuz varmi bizim ? O.o
ayrica katiliyorum
Çok güzel olmuş fakat fiyat olarak artık iyiden iyiye Golf'e yaklaşıyor Polo. Durum böyle olunca bence bir esprisi kalmıyor bu modelin.
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #5 : 22 Haziran 2017, 10:18:48 »
lng iyi de bizde lpg var. Lng satan petrol istasyonumuz varmi bizim ? O.o
ayrica katiliyorum

Lng nin otomobiller icin olan turevi Cng diye geciyor.. Lng yani sivi dogalgaz -164 derecede depolanir gaz fazi kullanilir oysa cng icin dogal gaz 200-250 bar sıkıştırılır gaz fazinda depolanir gaz fazinda kullanilir..

 Yandıklarında ortaya çıkan enerji olarak doğal gaz diğer yakıtlar ile kıyaslandığında ;
1 m3  CNG ==> 1,05 lt Benzine
1 m3  CNG ==> 1 lt Motorine
1 m3  CNG ==> 1,3 lt LPG 'ye Eşdeğerdir.

Böylelikle en tasarruflu, en güvenilir, en konforlu, en ekonomik, en temiz yakıt CNG (Compressed Natural Gas)'dır.

Doğalgaz ile LPG arasındaki en önemli fark LPG'nin görece düşük sayılabilecek bir basınçta sıvılaşabilmesidir. Bu fark da kullanımında bazı farklılıklar ve kolaylıklar ortaya çıkarır.
LPG sıvılaştırılmış olarak depolanır, sevkedilir ve kullanılır. Yaklaşık 5-6 bar civarında (rakamı kesin bilmiyorum yaklaşık değerdir) bir basınç altına alınırsa sıvılaşır ve bundan sonraki davranışı herhangi bir sıvı gibidir. (Bundan öte basıncı artırmanın hacime efektif bir etkisi olmaz.) Bu nedenle taşınması, depolanması ve saklanması gayet kolaydır.
Doğalgaz ise LPG'ye görece sıvılaştırması çok zor olan bir gazdır. Rakamdan tam emin değilim ama siz deyin 150 bar gibi bir basınç uygulayınca ancak sıvılaştırılabiliyor. Bir gazı hacimsel olarak en efektif saklama yöntemi onu sıvılaştırmaktır; sıvılaştırılmış bir gazın hacmi efektif olarak minimuma inmiştir ve sıvılaştıktan sonra basınç-hacim ilişkisindeki marjinal kazanç minimum olur. Ancak 150 bar gibi bir basınçla sıvılaştırılabilen doğalgazın sıvılaştırılmış kullanımı oldukça nadirdir; çünkü o derece yüksek basınca dayanıklı saklama tanklarının ve o basınç altında çalışacak tesisatın masrafları bir hayli yüksek olmaktadır. O nedenle doğalgaz genellikle sıvılaştırılmış değil de 40-50 bar gibi bir basınçla (rakamlar yine tahmini) sıkıştırılmış halde (CNG=Compressed Natural Gas: Sıkıştırılmış Doğal Gaz) kullanılır.
Hal böyle olunca hacimsel olarak maksimum kazanca ulaşılamadığından 50-60 litrelik tanklarda ancak sınırlı miktarda gaz depolanabilir. Bu durum da örneğin otomobillerde kullanımında menzilin düşük olmasına neden olur. Bir de Doğalgaz sıkıştırılmış olmasına rağmen yine de LPG'ye göre 10 misli daha fazla basınç altında kullanıldığından kullanılan tankın et kalınlığı da fazla olmak durumundadır. Bu durumun hem ağırlığa olumsuz etkisi olur hem de hacimsel bir sınırlama oluşturur; Örneğin 45 litrelik LPG tankının eşdeğeri büyüklükte bir CNG tankı et kalınlığının fazla olmasından dolayı sözgelimi 35 litrelik bir net hacme sahip olur bir de içine basılan gazın sıvılaştırılamamış (yani minimum hacmine indirilememiş) olduğunu dikkate aldığınızda doğalgazlı araçların menzillerinin neden düşük olduğuna dair bir ön fikre sahip olabilirsiniz. (Ayrıca iki gaz arasındaki ısıl farklılıklar da menzile etki eder; bu da bir diğer faktördür)

Özetle cng ise yarasaydi 10-15 yil once otolarda tercih edilirdi.. vw cevreye duyar kasmak icin cng li arac uretmeye caddy den sonra ki caddy ticari aractir, binek modeldede baslamis oluyor.. ahh emisyon skandali ahh..

 

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4114
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #6 : 22 Haziran 2017, 10:36:08 »
sagol tevfik abi bilgilendirme icin.

sanirim bu olay emisyon degerlerinin alta cekilip carbon salinimi yuksek araclarin yapimina devam edebilmek icin yapildi. yani bir nevi standardizasyon calismasi. yanlis mi dusunuyorum?
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #7 : 22 Haziran 2017, 16:58:18 »
sagol tevfik abi bilgilendirme icin.

sanirim bu olay emisyon degerlerinin alta cekilip carbon salinimi yuksek araclarin yapimina devam edebilmek icin yapildi. yani bir nevi standardizasyon calismasi. yanlis mi dusunuyorum?


Olabilir ... yanliz vw diesel motorlara bu kadar yatirim yaptiktan sonra yediği diesel darbesinin şokunu uzun süre atlatamayacak gibi gozukuyor.. onumuzdeki 10 yil icinde tum marka/model ve siniftaki otomobillerde hybrid penetrasyonu cok artiyor olacak.. adblue suz diesel motorlar yakin gelecekte olmayacaklar. Buda dusuk hacimli diesel motorlarin sadece bizim gibi ulkelerde kullanilacagini dusunuyorum. Eger batarya teknolojisi gelisirse zero emission otomobillerde artarak devam eder. Yanliz bu gunku menziller ile satilabilmeleri imkansiz

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4114
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #8 : 22 Haziran 2017, 18:39:58 »
Nano kapositorlerin bir an once gelistirilmesi lazim. 2 ton aku ağırlığını kaldirmak buyuk problem. Bu teknolojiyle sicrama yapmak zor.
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı kadir269

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2146
  • Yaş: 24
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #9 : 23 Haziran 2017, 02:02:55 »
Geleceğin yakıtı fuel-celllerle hidrojen olacak bence (satılık hidrojen var gençler kilosu 5 lira :bonuskafa )
Sonra durdum ve dedim ki ona yürü badanaçç çektirmeye gidiyoruz :D

Çevrimdışı Sedat39

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1392
  • Yaş: 33
  • Yer: Kırklareli
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #10 : 23 Haziran 2017, 13:07:20 »
Polo efsane olmuş. Fiyat ne olur bilemem ancak bu kasa yine çok satar ;)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(SOLD)
2012.. Fırtına maviii.. 160.. Manuel.. Panoramic cam tavan.. 18'' İnterlagos.. Bi xenon.. Ayna paketi.. Işık paketi.. Cruise control.. LLumar.. KW yay.. Tuning garage difüzör.. İskender Downpipe+Varex.. RSA Motorsports.. İtg Kutu İçi Filtre..

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #11 : 23 Haziran 2017, 14:13:56 »
Polo efsane olmuş. Fiyat ne olur bilemem ancak bu kasa yine çok satar ;)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

bence golf yeniden başlıyor..

Çevrimdışı hakan_ua

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 403
  • Yaş: 31
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2014
    • solidworks izmir
« Yanıtla #12 : 13 Ekim 2017, 16:23:12 »
4 gün sonra fiyatlar belli oluyor.
açıkcası ben dizelini almayı düşünüyorum. yeter scirocco 4 sene.