Konu: RADAR CEZASI GELMİŞ MORALİM SIFIR  (Okunma sayısı 2590 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı dalgıç

  • In Production
  • **
  • İleti: 165
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #30 : 16 Mayıs 2016, 12:32:49 »
Otoyol tamamlandiginda gemilerin saatleri seyrelecek ve fiyati artacaktir malesef ..
Tevfik bey ben öyle olacağını pek sanmıyorum,çünkü aynı güzergahta (İstanbul Lines) adlı özel arabalı vapur şirketide taşımacılık yapıyor ve fiyatıda rekabet için herhalde,resmi arabalı vapura nazaran daha ucuz,sanırım resmi vapur araç 60 tl ise İstanbul Lines 50 tl dir,,,geçende motorsikletimle geçtiğimde motorsiklet gidiş dönüş 25 tl iken İstanbul Lines ile geçmiştim 20 tl ödedim

buna dayanarak şöyle söyleyebilirimki resmi vapurun seferini azaltması İstanbul Lines özel şirketinin ekmeğine yağ sürer ve gemi seferlerini artırırlar,,zaten öyle bişey arıyorlar

birde anlam veremediğim bişey var,,

bogaziçi köprüsünün uzunluğu 1560 metre ve geçiş ücreti 4.75 tl

Osmangazi körfez köprüsünün 2682 metre ve geçiş ücreti 120 tl deniyor

uzunluk hesaplamalarına göre ücretlendirmeyi var sayarsak 2 kat uzunluk dahi farkı bile yok ama 2 kat ücreti olmasını baz alırsak en fazla 9-10 tl gibi bir ücret olması gerekli ( bogaziçi köprüleri dönüş ücretsiz)

bu 120 tl ücretlendirmeyi neye göre hesaplıyorlar anlam veremedim

hadi körfez dolaşım maliyetine göre hesap ediyorlar diyelim,,ozaman boğaz göprülerinin ücretinide Ukrayna ve rusya üzerinden dolaşıp türkiyeye giriş yapacak şekilde ayarladıysalar yine ortada anlaşılmaz bir karmaşa var   
 bağaziçi köprü geçişlerinin ücreti milyarlar olması gerekli değilmiydi

anlayan açıklama yapabilirmi bu işe















« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2016, 12:57:02 Gönderen: dalgıç »
satıldı

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #31 : 16 Mayıs 2016, 13:37:11 »
Bursa

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #32 : 16 Mayıs 2016, 13:51:28 »
Bana hala mantıksız geliyor fiyatlar. Arkadaş zaten bu otoyolun indiği yer gebze değil mi? Gebzeye kadar gelip yakacağım benzin ile feribota binsem %100 net kar elde ediyorum zaten ben çözemedim bu işi. sdaece kamyonlara ve tıralara yarar gibime geliyor oda sabah akşam saat 6-10 yasaklarına takılmazlarsa.

Abicim zaten otoyollar sehirlerarasi transit ulasimi kisaltmak icin yapiliyor. Ben simdi tekirdagdan bursaya giderken yol nereden gidiyorsa oradan giderim.. Gebze falan dusunmem, ana yoldan cikip deniz kenarina inip feribot bekleyip aheste karsiya gecene kadar bursayi gecerim

Çevrimdışı Sezgin

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1447
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #33 : 16 Mayıs 2016, 14:41:39 »
Abicim zaten otoyollar sehirlerarasi transit ulasimi kisaltmak icin yapiliyor. Ben simdi tekirdagdan bursaya giderken yol nereden gidiyorsa oradan giderim.. Gebze falan dusunmem, ana yoldan cikip deniz kenarina inip feribot bekleyip aheste karsiya gecene kadar bursayi gecerim

Sanırım benim isyanım çok abartılmasına ve sanki dünyanın en onemlı projesıymıs gıbı sunulmasına :) bu kadar buyuk bırseymıs gıbı anlatılınca ınsan umutlanıyor, sanıyorkı kendısınınde cok ısıne yarayacak ama cok etkılı olmayacak bellıkı.

Çevrimdışı solkor

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1416
  • Yaş: 32
  • Yer: ISTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Yasin DEMİR
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #34 : 16 Mayıs 2016, 15:19:55 »
Sanırım benim isyanım çok abartılmasına ve sanki dünyanın en onemlı projesıymıs gıbı sunulmasına :) bu kadar buyuk bırseymıs gıbı anlatılınca ınsan umutlanıyor, sanıyorkı kendısınınde cok ısıne yarayacak ama cok etkılı olmayacak bellıkı.

Abicim çok ta küçük bir proje değil, Avrupanın en uzun 2. asma köprüsü ve 1,5 saatlik yolu 4-5 dkda geçme şansı tanıyacak, ben gibi git gel 8 saat izmir çeken birisi için ilaç niteliğinde, hele bayram günleri...
Yasin

2012 Scirocco RSA motorsports /Audi S3 OEM Intercooler / Milltek Sport non resonated catback exhaust /Forge DV / K&N airf./ H&R V2 coilover / Tuning Garage diffuser

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #35 : 16 Mayıs 2016, 15:43:26 »
Sanırım benim isyanım çok abartılmasına ve sanki dünyanın en onemlı projesıymıs gıbı sunulmasına :) bu kadar buyuk bırseymıs gıbı anlatılınca ınsan umutlanıyor, sanıyorkı kendısınınde cok ısıne yarayacak ama cok etkılı olmayacak bellıkı.
Abicim çok ta küçük bir proje değil, Avrupanın en uzun 2. asma köprüsü ve 1,5 saatlik yolu 4-5 dkda geçme şansı tanıyacak, ben gibi git gel 8 saat izmir çeken birisi için ilaç niteliğinde, hele bayram günleri...


Su anda dunyada yuruyen en buyuk 3 projeden biri istanbul izmir otoyolu ki kinali tekirdag gelibolu ckale1915 koprusu balikesir ringi de bittiginde tekirdag balikesir 2 saat, yada istanbul gelibolu 2 saat olacak.. Birbirine cok yakin ama kopuk olan ege ve trakya birbirine baglanacak.. Simdi gelibolu yada eceabat ta bekle gemiyi gelsin 3 saatte.. Kis ayinda lodos var sis var calismaz.. Otoyol iyidir ve duble yollara harcanan kaynak keske otoyollara harcansa idi keske..

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #36 : 16 Mayıs 2016, 15:55:29 »
Dünyanın en uzun köprüsü, Öresund Köprüsü iki ülkeyi birbine bağlıyor (Danimarka İsveç) alttan giriyor üstten cıkıyor. Tek geçiş ücretleri biraz yüksek ancak abonelik alınırsa otomobil için €22 yani 65TL gibi birşey. Ha orada da yolu İsveç'in altından dolaşılsa harcanacak zaman ve benzine göre  hesaplasalar belki €1000 çıkacak ancak salt maliyetine göre cıkarılmış bir ücret ancak İsveç, Norveç, Danimarka ve (çoğu kimse tahmin etmez) İsviçre bunlar neo-sosyalist ülkelerdir + ortalama gelir düzeyleri kişi başı €60.000 civarıdır. Ortalama deyince ünv giden gençler de hesaba dahil, çalışan kişilerin senelik geliri €100.000 civarı. Yani köprüden geçen oradaki €22'yi çerez gibi öder.


(Resim boyutu: 150KB)
Bursa