Konu: RADAR CEZASI GELMİŞ MORALİM SIFIR  (Okunma sayısı 2601 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı shotgun

  • Transport
  • ****
  • İleti: 910
  • Yaş: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #15 : 14 Mayıs 2016, 17:53:25 »
sizinkide çok sinir bozucu bir durum,istanbulda trafikte çokça olan bir olay bu,hatta tv de haber bile olmuştu,,

neticede herkez isyan ediyordu ama sonuç (ölen ölür kalan sağlar bizimledir)sağılma sırasını bekler hesabı
ya fotoyuda atmislar sinirim bozuldu onu gorunce ama opulduk yapcak bisey yok :)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı radiodecoder

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1592
  • Yaş: 43
  • Yer: DiyarıBekir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #16 : 14 Mayıs 2016, 21:02:51 »
yazdım kardeşim huni biçimli yerden çıkan herkes boş yolu görünce gazlıyordu,yanlız ben değildim,tabiki bende gazladım,ne yani scirocco arabam var sağdan gidip kendimemi güldürücem,sciroocosu var basamıyor diye ,,,niye bu arabayı aldım ozaman basamadıktan sonra,,gider Suzuki maruti alırdım hiç değilse radara girmez 120 zor yapıyo oda bayır aşağı,eniştede maruti vardı ordan biliyorum,,

benim zoruma giden işaret ikaz uyarı hiç bişey yok sadece pusu var,bu şekilde uyarı olmadan pusu kurmak kanunen yasak,(devlet vatandaşına pusu kuramaz )diye mahkeme karar verdi ve yasaklandı ama yapıyorlar işte,,ayrıca benim fobimdir hep yola radar uyarılarına bakarım ama burda yoktu ve yol çalışmasına uydurulmuş para tuzağıydı,huniden 500 metre sonra gizli olarak

ayrıca en dandik araba 500 metreye kadar 170-180 yapar,hangimiz sciroccoyu alıp yazılıp vs yapıp sağdan 120 ile gidiyor bırakın allahınızı severseniz yahu birbirimizi kandırmayalım allah var,süs içinmi aldık bu arabayı


hız limitleri belli her yerde, illa şu kadar hızı geçince radara girersin diye her yere levha asmayada gerek yok aslında.

gazlıycaksan parayıda ödeyeceksin yani olay budur,

54 lük yolda arabam boş viteste 55km hızla kayar giderken 1km için radara girdim ben. Yapacak bişi yok yani.  yüzbinlerce devlet çalışanı, köprüler, otoyollar yapılıyo, bunlar kendiliğinden oluşmuyo yani. sen ödemesen, ben ödemesem , biz ödemesek  :bonuskafa  :bonuskafa
2006 iNFiNiTi FX35 290Hp  -  Fiat Stilo 2004 1.6 100Hp -  VW Passat 2001  B5.5 / 1.9TDI 130Hp

Çevrimdışı dalgıç

  • In Production
  • **
  • İleti: 165
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #17 : 14 Mayıs 2016, 21:45:59 »

hız limitleri belli her yerde, illa şu kadar hızı geçince radara girersin diye her yere levha asmayada gerek yok aslında.

gazlıycaksan parayıda ödeyeceksin yani olay budur,

54 lük yolda arabam boş viteste 55km hızla kayar giderken 1km için radara girdim ben. Yapacak bişi yok yani.  yüzbinlerce devlet çalışanı, köprüler, otoyollar yapılıyo, bunlar kendiliğinden oluşmuyo yani. sen ödemesen, ben ödemesem , biz ödemesek  :bonuskafa  :bonuskafa

doğru söylüyon bunlara ek ayakkabı kutularıda var dolması lazım


ayrıca benim gibi çok varmış yaw,hemen herkese haklı haksız kaptırmışlar .öyle yada böyle,,

daha çok ceza ödememiz lazım,malum liderimizin kızıda yarın evleniyor,bunlar hep masraf,,yolları kapatıcaklar ne cezalar yazacaklar kim bilir
« Son Düzenleme: 14 Mayıs 2016, 21:59:44 Gönderen: dalgıç »
satıldı

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #18 : 14 Mayıs 2016, 23:16:48 »
<... ...> köprüler <.... ...>
Pardon köprü deyince en son yapılan İzmit Körfezi, pardon sırf Osmanlı Hayali devam etsin diye Osman Gazi denildi, Osman Gazi Köprüsü gidiş/dönüş 120TL olduğu söyleniyor yani köprü zaten kendine gelir sağlamıyor mu? Ya da 3.Boğaz köprüsü, onda da yine basında cıkan haberlere göre belli miktarda araç sayısına göre gelir garanti edilmiş, garanti edilen gelir eksik kaçarsa, eksik tutarı devlet karşılayacakmış. Bu şartlar altında tüm devlet çalışanları, gelirleri zaten yeterli olmaz mı, neden nasıl olmaz.
Bursa

Çevrimdışı dalgıç

  • In Production
  • **
  • İleti: 165
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #19 : 14 Mayıs 2016, 23:47:21 »
120 mi,,arabalı vapur araç kaç para acaba ,ben motorumla gidiş dönüş bileti 20 tl ye almıştım yılbaşından önce,şimdide olsun 25 tl,araç 2 katı olsa 25 den 50 tl gibi olabilirse köprü için istenen 120 tl haddinden fazla bir fiyat,

bu fiyata köprü yerine vapuru tercih ederim şahsen
« Son Düzenleme: 14 Mayıs 2016, 23:48:55 Gönderen: dalgıç »
satıldı

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #20 : 15 Mayıs 2016, 01:09:43 »
Akşam'ın 4.Mayıs.2016 haberine göre http://www.aksam.com.tr/yasam/osman-gazi-koprusu-gecis-ucreti-ne-kadar-korfez-koprusu/haber-509711

$35+KDV kabaca 120TL yapıyor. Haberde tam net bahsedilmemiş ancak bu rakam gidiş dönüş için olmalı.
Haberin ilerleyen kısımlarına bakınca

Körfez’in etrafında yoğun zamanlarda 1-1,5 saat süren ulaşım süresini 6 dakikaya indirecek. Vakit nakittir demiş büyüklerimiz. Ekonomiden anlamak budur. Vakiti nakde dönüştürüyoruz

ifadeleri dikkat cekiyor. Yani köprü ücretini köprü maliyetine göre değil de körfez etrafını dolaşınca harcanan zamana göre belirlenmiş oluyor. Ekonomi demişken ekonomide fiyatlandırma üzerine şöyle bir örnek vardır: Havalimanlarında bir sandviç normalden çok pahalıdır cunku orada aslında sandviç değil, zaman satılmaktadır ve havalimanında zaman cok değerlidir o yüzden sandviçin fiyatı normalden pahalıdır. Bu köprüde de onun gibi bir hesapla fiyat belirlenmiş. Haberde " Ekonomiden anlamak budur" denilirken de bu kastedilmiş olsa gerek.
Bursa

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #21 : 15 Mayıs 2016, 11:56:02 »
İsi acele olmayanlar yani zamani satin almak istemeyenler korfezi dolasabilir yada bir tik ustte arabali vapuru tercih edebilir bu otoyol icinde ayni sekilde.. Ben Hafta sonu gezinti amacli e5 i kullaniyorum istanbula seyahatte.. Ama isim var ise otoyoldan gaz basiyorum cunku otoyol 120 km/h eski e5 80 km/h..

Çevrimdışı SediciRocco

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 304
  • Yaş: 38
  • Yer: Ahmet Mekik - Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • 2013 160PS M+İnterlagos+Cam T+Bixenon+Ayna&Işık
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #22 : 15 Mayıs 2016, 17:24:33 »
İsi acele olmayanlar yani zamani satin almak istemeyenler korfezi dolasabilir yada bir tik ustte arabali vapuru tercih edebilir bu otoyol icinde ayni sekilde.. Ben Hafta sonu gezinti amacli e5 i kullaniyorum istanbula seyahatte.. Ama isim var ise otoyoldan gaz basiyorum cunku otoyol 120 km/h eski e5 80 km/h..

Topçular ile Eskihisar arası karadan körfezi dolaşarak 110km yaklaşık 1 saat 15 dk sakin giderseniz 30tl yakar,feribot 40-45 dk'da geçiyor ve 60 tl..Köprü ile 5 dk olacakmış

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #23 : 15 Mayıs 2016, 17:42:36 »
Topçular ile Eskihisar arası karadan körfezi dolaşarak 110km yaklaşık 1 saat 15 dk sakin giderseniz 30tl yakar,feribot 40-45 dk'da geçiyor ve 60 tl..Köprü ile 5 dk olacakmış
Buna gore karar verecek gecmek isteyen sürücü yada şöförler

Çevrimdışı dalgıç

  • In Production
  • **
  • İleti: 165
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #24 : 16 Mayıs 2016, 01:49:56 »
evet haber doğruymuş,120 tl araç gidiş dönüş,,vapur ise tam yarısı 60 tl,,evet bir çeşit seçenek sunmuşlar,vapurla 40-45 dakikada gitmek istersen 60 tl,yok 6 dakikada gitmek istersen 120 tl,seçenek senin,,

valla gidiş dönüş hesabı ile 30,dan 60 dakika vapurda beklememek için 60 tl verilirmi diye düşünmek lazım,,dakikası 1 tl ye geliyor,1 saatte 60 tl
günlük 8,5 saat çalıştığımızı varsayarsak,saat ücreti 60 tlye gelen varmı aranızda bilmiyorum ama benim saat ücretim  16-18 tl ye geliyor

geçermiyim diye sorulursa ,senede 1 defa geçeceksem deneme amaçlı 1 defa geçerim ancak sık sık karşıya geçeceksem kesinlikle köprü kullanmam,vapura devam,,ayrıca vapurla geçerken aracınızı stop edip bırakıyorsunuz,karşıda vapurdan çıkarken çalıştırıyorsunuz,ama aracınızla köprüyü geçerken haliyle yakıt harcayarak karşıya geçiyorsunuz,,buda bir maliyet
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2016, 01:59:07 Gönderen: dalgıç »
satıldı

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #25 : 16 Mayıs 2016, 08:12:51 »
Korfez gecis ucreti 100'TL nin altinda olur.. Kuzey marmara otoyolu da tamamlandiginda gemi falan kalmaz.. Kinalidan giren arac yss koprusunden gecip direkt osg koprusunden samanli tunellerinden bursa ovasina iner..

Çevrimdışı solkor

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1416
  • Yaş: 32
  • Yer: ISTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Yasin DEMİR
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #26 : 16 Mayıs 2016, 09:56:32 »
Yeni köprü gidiş dönüş 120 TL' ise tek yön 60 TL'mi demek oluyor? Eğer öyleyse ucuzmuş.
Yasin

2012 Scirocco RSA motorsports /Audi S3 OEM Intercooler / Milltek Sport non resonated catback exhaust /Forge DV / K&N airf./ H&R V2 coilover / Tuning Garage diffuser

Çevrimdışı marcellion

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 286
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2014
« Yanıtla #27 : 16 Mayıs 2016, 10:58:05 »
güzergahı bolca kullanıyorum, köprüye tekerimi bile sokmam; feribot rules  8)
160 DSG // Once you go led you never go back

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #28 : 16 Mayıs 2016, 11:30:46 »
güzergahı bolca kullanıyorum, köprüye tekerimi bile sokmam; feribot rules  8)

Otoyol tamamlandiginda gemilerin saatleri seyrelecek ve fiyati artacaktir malesef ..

Çevrimdışı Sezgin

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1447
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2012
« Yanıtla #29 : 16 Mayıs 2016, 11:38:48 »
Yeni köprü gidiş dönüş 120 TL' ise tek yön 60 TL'mi demek oluyor? Eğer öyleyse ucuzmuş.

Bana hala mantıksız geliyor fiyatlar. Arkadaş zaten bu otoyolun indiği yer gebze değil mi? Gebzeye kadar gelip yakacağım benzin ile feribota binsem %100 net kar elde ediyorum zaten ben çözemedim bu işi. sdaece kamyonlara ve tıralara yarar gibime geliyor oda sabah akşam saat 6-10 yasaklarına takılmazlarsa.