Konu: Range Rover Evoque  (Okunma sayısı 2652 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« : 20 Mart 2016, 19:39:05 »
Arkadaşlar, sciroccomu satmış bulunmaktayım, bir evoque ile anlaşmak üzereyim, evoque ile ilgili olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bana iletebilir misiniz? Salı günü aracı almayı düşünüyorum. Şimdiden herkese teşekkürler.

Çevrimdışı VaY77

  • Transport
  • ****
  • İleti: 523
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Ata
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #1 : 20 Mart 2016, 20:46:44 »
Aşırı yakıyor benzinlileri diye duydum birde güncel tasarımlara göre zayıf kaldı bence. X6 mesela ilk çıktığında tasarım çok farklıydı ama şuan bence çok itici. Evoque o kadar değil tabi ama yeni range modelleri çok iddialı ben nacizane kendi fikrimi söyledim. Siz peki ne alırdınız derseniz şayet ben daha yeni c dizel amg alır c63 bodykit yapar gezerdim veya lci 3 dizel


Sent from my iPhone using Tapatalk
34VaY77

Çevrimdışı radiodecoder

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1592
  • Yaş: 43
  • Yer: DiyarıBekir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #2 : 20 Mart 2016, 21:21:53 »
hep savunurum, tekrar ifade edeyim, infinity FX hem daha az yakıyor, hem daha atak, hem daha dikkat çekici...
2006 iNFiNiTi FX35 290Hp  -  Fiat Stilo 2004 1.6 100Hp -  VW Passat 2001  B5.5 / 1.9TDI 130Hp

Çevrimdışı red devil

  • In Production
  • **
  • İleti: 194
  • Yaş: 42
  • Yer: ANKARA-Batıkent İSTANBUL-Moda
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #3 : 20 Mart 2016, 21:37:18 »
Performans olarak 2.0 benzinlilerin 7.6 gibi 0-100'ü var diye biliyorum yani 160'lık rocco seviyesinde fakat yakıt tüketimi şehir içinde 100 km'de 14-15 lt gibi değerleri görüyor; sportif, prestijli ve fazla iri olmayan suv olarak bence tercih edilebilir tabi fiyat olarak verilecek rakamda tercih edilebilirliğini etkiler, sonuçta şimdiden hayırlı olsun diyorum...
Öğrenmek akıntıya karşı kürek çekmeye benzer, duran gerilere sürüklenir...

Çevrimdışı kadir269

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2146
  • Yaş: 24
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #4 : 20 Mart 2016, 22:31:11 »
hep savunurum, tekrar ifade edeyim, infinity FX hem daha az yakıyor, hem daha atak, hem daha dikkat çekici...
O namussuzun bir V6 sesi var hatatattatatat  :lol
Sonra durdum ve dedim ki ona yürü badanaçç çektirmeye gidiyoruz :D

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #5 : 20 Mart 2016, 22:50:44 »
Beyler teşekkürler yorumlar için, ben de infinitiyi cok begenıyorum ama bu araç temiz, fiyatı uygun gibi emsallerine göre, 5 bin TL dolayında bir hasarı var...Size bir konuda danışabilirim aracın plakasıyla 5664 ten sorgulattıgım zaman ufak bı hasarı var o çıkıyor fakat sase no ile sorgulattığımda xxxx Sasi no ile sorgulanan araç SBM kayıtlarında yoktur diyor, bu konuda bilgisi olan var mı?

Çevrimdışı radiodecoder

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1592
  • Yaş: 43
  • Yer: DiyarıBekir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #6 : 21 Mart 2016, 00:10:18 »
sigortacı bir tanıdık varsa ona gidip sorgulattırın.
2006 iNFiNiTi FX35 290Hp  -  Fiat Stilo 2004 1.6 100Hp -  VW Passat 2001  B5.5 / 1.9TDI 130Hp

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #7 : 21 Mart 2016, 00:14:44 »
Çok yakar ehhh kaçar... Aracın zaten yakıt sarfiyatı ortada, 0-100 vs ortada. Offroad desek o tamponlarla o egzoslara o jantlarla yazık olur araç zaten aslfalt jipi. Bi ara ben de araştırmıştım içine diyecek laf yok tek kelimeyle ferahlık ve malzeme kalitesi falan on numara ama uzun vadede gündelik kullanmak için çok mantıksız bir araç . Yaktığınız yakıta yazık bana göre hiçbir esprisi yok SUV alanında... Mini SUV falan istiyosam da gider Tiguan ya da Audi falan bakarım dizel miss....

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı SediciRocco

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 303
  • Yaş: 38
  • Yer: Ahmet Mekik - Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • 2013 160PS M+İnterlagos+Cam T+Bixenon+Ayna&Işık
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #8 : 21 Mart 2016, 00:29:32 »
yakıtını makıtını bilmemde yakışıklı ve havalı araba 280bin tl ila 334 bin tl arası fiyatı aslan besleyen yemini düşünmez misali o kadar parayı verenin yakıt pek umurunda olmasa gerek  8)

şimdiden hayırlı olsun  ;)
« Son Düzenleme: 21 Mart 2016, 00:32:46 Gönderen: SediciRocco »

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #9 : 21 Mart 2016, 00:50:18 »
yakıtını makıtını bilmemde yakışıklı ve havalı araba 280bin tl ila 334 bin tl arası fiyatı aslan besleyen yemini düşünmez misali o kadar parayı verenin yakıt pek umurunda olmasa gerek  8)

şimdiden hayırlı olsun  ;)

Öyle deme be abi yakıt önemli şey bu ülkede aslan besleyen bile artık yaktığı yakıttan illalah diyor. Eğer öyle bi durum olsa kimse 3 litre dizel araçları almazdı. Adam Panamera alıyor dizel alıyor atıyorum öyle düşün yani.... Çöpe atmaktan farkı yok yaktığın yakıtın illa benzinli olsun motor sesi olsun desem gider bmw M falan alırım. 520 f10 bile olsa ya da 4 serisi bile olsa çoğu kişi dizele yöneliyor yaktığı yakıtı karşılayamayacağından değil.... Biraz da kişisel tercih meselesi tabi...

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı SediciRocco

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 303
  • Yaş: 38
  • Yer: Ahmet Mekik - Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • 2013 160PS M+İnterlagos+Cam T+Bixenon+Ayna&Işık
  • Üyelik Tarihi: Ara 2013
« Yanıtla #10 : 21 Mart 2016, 01:01:13 »
Öyle deme be abi yakıt önemli şey bu ülkede aslan besleyen bile artık yaktığı yakıttan illalah diyor. Eğer öyle bi durum olsa kimse 3 litre dizel araçları almazdı. Adam Panamera alıyor dizel alıyor atıyorum öyle düşün yani.... Çöpe atmaktan farkı yok yaktığın yakıtın illa benzinli olsun motor sesi olsun desem gider bmw M falan alırım. 520 f10 bile olsa ya da 4 serisi bile olsa çoğu kişi dizele yöneliyor yaktığı yakıtı karşılayamayacağından değil.... Biraz da kişisel tercih meselesi tabi...

çoğu patron adam daha pahalılarının dizeline biniyor evet..ses için benzinli alanlarda var..bunların vergisi bakımı v.s v.s zaten orta kısım geliri üzerinde yılda 15bin km yapacaksada pek yakıtını takmaz kanımca ondan diyorum..dediğin gibi tercih meselesi
« Son Düzenleme: 21 Mart 2016, 01:06:20 Gönderen: SediciRocco »

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #11 : 21 Mart 2016, 08:27:51 »
Arkadaslar ufak dizel bir aracım var, keyiflik binecem bu araca, görüntü hoşuma gidiyor ve fiyatı uygun bişey denk geldi gibi, aracı iyice bir araştırıp değerlendirmek istiyorum, beni aşarsa eğer zarar etmeden hatta 3-5 bişey cebime kalcak şekilde satarım diye düşünüyorum.

Çevrimdışı solkor

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1416
  • Yaş: 32
  • Yer: ISTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Yasin DEMİR
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #12 : 21 Mart 2016, 09:20:59 »
Arkadaslar ufak dizel bir aracım var, keyiflik binecem bu araca, görüntü hoşuma gidiyor ve fiyatı uygun bişey denk geldi gibi, aracı iyice bir araştırıp değerlendirmek istiyorum, beni aşarsa eğer zarar etmeden hatta 3-5 bişey cebime kalcak şekilde satarım diye düşünüyorum.

Madem imkan var aracı almak için ve zevk için binilecek, bence alınası bir araç. Ne zaman yollarda görsek evoque'da çok güzel diyoruz hepimiz yalan yok. Bence beğendiyseniz alın güle güle binin.. dizel aracınız da varsa çiçek,,, 14-15lt ben rocco ile de yakıyorum şehir içinde yeri geilnce.
Yasin

2012 Scirocco RSA motorsports /Audi S3 OEM Intercooler / Milltek Sport non resonated catback exhaust /Forge DV / K&N airf./ H&R V2 coilover / Tuning Garage diffuser

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #13 : 21 Mart 2016, 09:37:02 »
Benim için önemli olan kronik sıkıntılarının olmaması, mekatronik önemli, sıkıntılar olsa bizim forumda illahaki duyanlar olur, ondan soruyorum :)

Çevrimdışı onur-kl95

  • In Production
  • **
  • İleti: 211
  • Yaş: 22
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2015
« Yanıtla #14 : 21 Mart 2016, 11:21:26 »
 Hayirli olsun guzel arac kaliteyi kimse tartisamaz ama ben o segmentte countryman jcw alirdim acikcasi :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
DSG sportline