Konu: 3.20 i ed VS 3.16 i  (Okunma sayısı 6276 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Batuhan Özdemir

  • Transport
  • ****
  • İleti: 719
  • Yaş: 24
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2014
« Yanıtla #30 : 18 Kasım 2015, 10:16:00 »
Tabiki maksat geçmek geçilmek değil. 1 hafta kadar yatalağım sonra haberleşiriz inşallah.

Ben OzanPolat bu arada :)
Tamamdir kardesim insallah :) Bu arada konu sahibi arkadas söyledigim gibi tamamen bütce meselesi ama fazla bi fark olmuyor 3.16 ve 3.20 arasinda yazilimdan sonra bence kesinlik m paket olmali suan m paket bi 3.20 fiyatlari 135 bin tl civarlarinda basliyor ona gore kararinizi verin simdiden hayirli olsun :)
2014 BMW 3.20i E.D     Sanroof +   Comfort + Technology paket                 2012  Scirocco 1.4 160hp ( Sold)

Çevrimdışı BB.

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4230
  • Cinsiyet: Bay
« Yanıtla #31 : 18 Kasım 2015, 11:03:40 »
Yazılım yapılacaksa 320'ye verilecek parayla donanımla 3.16 daha  mantıklı.

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #32 : 18 Kasım 2015, 11:36:48 »
O zaman şu soruyu sorayım bu araçlar arasında tek fark yazılım mı?..mekanik ya da elektronik ne fark var da satış fiyatları arasında 10 bin tl yi aşan bir fark var?..bmw ye gitsem eminim ki mantıklı bir cevap alamayacağım.

Çevrimdışı BB.

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4230
  • Cinsiyet: Bay
« Yanıtla #33 : 18 Kasım 2015, 11:58:36 »
O zaman şu soruyu sorayım bu araçlar arasında tek fark yazılım mı?..mekanik ya da elektronik ne fark var da satış fiyatları arasında 10 bin tl yi aşan bir fark var?..bmw ye gitsem eminim ki mantıklı bir cevap alamayacağım.

Bildiğim kadarıyla egzoz sisteminde bir farklılık var. BMW ürün farklılaştırma için o farkı koyuyor, 5 bin fark olsa kimse 316 almaz.

Çevrimdışı onur-kl95

  • In Production
  • **
  • İleti: 211
  • Yaş: 22
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2015
« Yanıtla #34 : 18 Kasım 2015, 12:20:31 »
birçok kez arkadaşımın 320d e90 184 luk aracıyla denedik , gerek roll olsun gerek sıfırdan kalkma hepsinde boy boy geçtim. tanıdık vasıtasıyla 118i le denedik 170 hp olan onda da hepsinde rocco alıyor. 8) bence 118 e boy boy vermem bana da garip geldi o aracta bir sıkıntı vardı ama neyse.. bi kere trafikte de 320ied ile kırmzııda kalktık onda da kafa kafaya gibiydik hatta ben tam almaya başlıyodum orda bitmişti :D uzun lafın kısası bence bmw nin 1.6 170 hp motoru 200 e kadar bizim roccoları alamaz ama 200 den sonra işler değişir  ;D

bu arada 316 vs 320 ye gelirsek, yazılım yapacaksanız 316 almak daha mantıklı mpaketle ama yok yazılım işleriyle uğraşmam 320i yi alırım keyfime bakarım derseniz mantıklı bi hareket olur :) ama 110 bin tl lere dolu 320ied biraz zor ben sizin yerinizde olsam makyajsız mpaket 118i alırdım  ;)
DSG sportline

Burak M.

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #35 : 18 Kasım 2015, 13:10:44 »
Tabiki maksat geçmek geçilmek değil. 1 hafta kadar yatalağım sonra haberleşiriz inşallah.

Ben OzanPolat bu arada :)

Ozan adın niye değişti deşifre olmuşsun  :bonuskafa :lol

Stage 1.5 Rocco,320 d ye 1 tır fark yapıyorsa,gerisi sizde  :konudisi

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #36 : 18 Kasım 2015, 13:15:32 »
birçok kez arkadaşımın 320d e90 184 luk aracıyla denedik , gerek roll olsun gerek sıfırdan kalkma hepsinde boy boy geçtim. tanıdık vasıtasıyla 118i le denedik 170 hp olan onda da hepsinde rocco alıyor. 8) bence 118 e boy boy vermem bana da garip geldi o aracta bir sıkıntı vardı ama neyse.. bi kere trafikte de 320ied ile kırmzııda kalktık onda da kafa kafaya gibiydik hatta ben tam almaya başlıyodum orda bitmişti :D uzun lafın kısası bence bmw nin 1.6 170 hp motoru 200 e kadar bizim roccoları alamaz ama 200 den sonra işler değişir  ;D

bu arada 316 vs 320 ye gelirsek, yazılım yapacaksanız 316 almak daha mantıklı mpaketle ama yok yazılım işleriyle uğraşmam 320i yi alırım keyfime bakarım derseniz mantıklı bi hareket olur :) ama 110 bin tl lere dolu 320ied biraz zor ben sizin yerinizde olsam makyajsız mpaket 118i alırdım  ;)

1 kasa pek düşünmüyorum ama bakalım nasip :)

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #37 : 18 Kasım 2015, 13:17:30 »
Bu arada olur da 1 kasa alırsam makyajlısını almam, arka taraftan aracı hiç beğenmedim..

Burak M.

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #38 : 18 Kasım 2015, 13:19:08 »
1 kasa pek düşünmüyorum ama bakalım nasip :)

Saygın ;
Açıkça söylemek gerekirse beni stg2 rocco'dan sonra İmkanlar dahilinde tabi ki,2.0 TSİ veya TFSİ motorlu bi araç tatmin ederdi. (Bkz. GOLF 6R,S3) :)

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #39 : 18 Kasım 2015, 13:29:34 »

Çevrimdışı Sedat39

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1392
  • Yaş: 33
  • Yer: Kırklareli
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #40 : 18 Kasım 2015, 13:38:46 »
Saygın ;
Açıkça söylemek gerekirse beni stg2 rocco'dan sonra İmkanlar dahilinde tabi ki,2.0 TSİ veya TFSİ motorlu bi araç tatmin ederdi. (Bkz. GOLF 6R,S3) :)

+1
(SOLD)
2012.. Fırtına maviii.. 160.. Manuel.. Panoramic cam tavan.. 18'' İnterlagos.. Bi xenon.. Ayna paketi.. Işık paketi.. Cruise control.. LLumar.. KW yay.. Tuning garage difüzör.. İskender Downpipe+Varex.. RSA Motorsports.. İtg Kutu İçi Filtre..

Çevrimdışı marcellion

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 286
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2014
« Yanıtla #41 : 18 Kasım 2015, 14:15:14 »
160 DSG // Once you go led you never go back

Çevrimdışı Y.Headshot

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2642
  • Yaş: 26
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Oca 2013
« Yanıtla #42 : 19 Kasım 2015, 03:57:58 »
Konu 320d mevzusuna dönmeden tekrardan üstüne basa basa bir hatırlatma yapmak istiyorum. Bmw'nin arka çeker olması nedeniyle motordan gelen gücün aktarma organları vasıtası ile arka tekerlere ulaşması güç kaybı, Runflat lastik olması güç kaybı, ağır olması güç kaybı.... Bence şu araçları bi kıyaslamayı bırakalım artık gerçekten çünkü alakası bile olmayan iki tane segment... Bmw tokatlasa ne yazar rocco içinden geçse ne yazar hepsinin keyfi ayrı...
« Son Düzenleme: 19 Kasım 2015, 04:26:37 Gönderen: Y.Headshot »

Megane Coupe RS BodyK... (in use)
BMW F30 320d Sportline SOLD

Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #43 : 19 Kasım 2015, 09:28:21 »
istanbulda deneme olursa cam carlık yaparım izlemeye gelirim buluşma düzenleriz :bonuskafa
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı Saygın KALOĞLU

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 314
  • Yaş: 28
  • Yer: Izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #44 : 19 Kasım 2015, 09:38:10 »
İzmirde olursa da ben yaparım :)