Konu: Lise öğrencisi çakıl taşıyla arabamın üstüne isimler yazdı  (Okunma sayısı 5416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı shotgun

  • Transport
  • ****
  • İleti: 910
  • Yaş: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #15 : 27 Mayıs 2015, 01:48:35 »
iyi sabir vallahi ben arabama biri yaklasinca direk kitleniyorum oraya yaslanan birini görürsem ya uyaririm yada arabaya binerim  hala ayni tavri sergilerse arabanin içine binememe rağmen çaliştiririm arabayi  ileri geri yaparim zaten artik yaslancagini düsünmüyorum :D 

Çevrimdışı revivo73

  • Transport
  • ****
  • İleti: 854
  • Yaş: 45
  • Yer: Bursa
  • Cinsiyet: Bay
  • Mazda RX-8
  • Üyelik Tarihi: Şub 2013
« Yanıtla #16 : 27 Mayıs 2015, 02:01:23 »
iyi sabir vallahi ben arabama biri yaklasinca direk kitleniyorum oraya yaslanan birini görürsem ya uyaririm yada arabaya binerim  hala ayni tavri sergilerse arabanin içine binememe rağmen çaliştiririm arabayi  ileri geri yaparim zaten artik yaslancagini düsünmüyorum :D

Ohoo benim arabaya yaslanma olayı o kadar yaygın ki. Park ettiğim yer tarihi mekan olduğu için h.sonları birçok turist gezmeye geliyor ve bir kısmı durup araba ile resim cektiriyorlar. Ön camurluklar çok alçak ve düz olduğu için genelde oraya oturup poz veriyorlar. Bir keresindebir kız, o şekilde poz verip resimler çektirdi görünce dağıldım. Ancak tabi onlar güzel seyler, ellerine taş alıp isim yazmıyorlar sadece resim cekiliorlar.



Bursa

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #17 : 27 Mayıs 2015, 08:55:17 »
Sabır... Mantık... Akıl... Gecmis olsun..

Çevrimdışı Life

  • Transport
  • ****
  • İleti: 813
  • Yer: BEYOĞLU
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 FOL 74
  • Üyelik Tarihi: Mar 2014
« Yanıtla #18 : 27 Mayıs 2015, 09:31:16 »
Benim arabama kapalı güvenlikli otoparkta vurup kaçtılar hemde iki kez. Bu adamlıkla alakalı birşey Maalesef kendi özel garajın olmadığı sürece bunları yaşıyorsun.

Kendimize ait özel garajımız olmadıgı surecede bu sorunları yasıyacagız maalesef Tekrar gecmıs olsun...


Çevrimdışı SİNAN OKTAR

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2697
  • Yaş: 32
  • Yer: istanbul / ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • INSTAGRAM : sinan_oktar
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2011
« Yanıtla #19 : 27 Mayıs 2015, 09:47:47 »
Benim arabama kapalı güvenlikli otoparkta vurup kaçtılar hemde iki kez. Bu adamlıkla alakalı birşey Maalesef kendi özel garajın olmadığı sürece bunları yaşıyorsun.

Kendimize ait özel garajımız olmadıgı surecede bu sorunları yasıyacagız maalesef Tekrar gecmıs olsun...


banada öyle seneler önce sitenin içindeki açık otoparkta 13 yaşında ki velet pejoma çarpmıştı annesi de karşıdan izliyor sonrada hiç bişey olmamış gibi anneside o yaşta çocuğun kullandığı arabaya binip gidiyorlar. arka tamponun köşesini gövdeden ayırmıştı , neyseki alt katta oturan komşular sesleri duymuşlarda güvenliğe haber verdiler.
polis çağırdım ettim anasını ağlattım orda çocuğun şikayetçiyim diye acayip bi göt korkusu olmuştu annesinde ama ona rağmen şerefsiz bi özür bile dilememişti sanki 13 yaşındaki çocuğun trafiğe çıkması çok normal bişeymiş gibi çok ayar olmuştum...
genel olarak söylüyorum şimdiki çocukların gerçekten bir kabahatı yok,tüm kabahat anne babaların umarsızlığından, doğruyuo sokağa atıyo , doğruyo sokağa atıyo..
5 yaşındaki velet sitedeki çiçekleri koparıyo annesi arkadaşlarıyla sohbet muhabbette güvenlik gidiyo yanına yapma etme diye çocuk ; sana ne senin de paranı çiçeğinde parasını babam veriyor sen ne karışıyorsun diye üç beş kuruşa asgeri maaşla çalışan 35-40 yaşındaki güvenliğe dayılanıyor.
anasıda karşıdan bildiğiniz izliyor.
şimdiki çocuklara hiç bir şekilde milli değerler anlatılmıyor , yapılmaması gerekenler söylenmiyor sonrada ileride bu çocuklar büyüyünce + 18 olduklarında s.kleri t..şaklarına denkmiş gibi takılıyolar böyle ortalarda..

PEUGEOT 307                      34 S 2385 (SOLD)
VW SCIROCCO                      34 S 2339 (SOLD)
BMW 3.20 CABRIO E93          34 SNN 89 (SOLD)
MERCEDES E250 CGI W207    34 SNN 89 (ACTIVE)

Çevrimdışı Hanz

  • In Production
  • **
  • İleti: 160
  • Yaş: 27
  • Yer: İstanbul / Bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: May 2012
« Yanıtla #20 : 27 Mayıs 2015, 09:56:12 »
Geçmiş olsun Allah iyi sabir vermiş size gerçekten. Benimde araçim daha Bin km iken çizilmişti sokağımda düşmanlar tarafindan ama kamera yoktu kurtarmişti paçayi halen onun kini öfkesi siniri vardir bunları görünce ağız yüz dağıtasim geliyor. Ya bir insan neden başka bir insanın arabasina zarar verir anlamiyorum ya biz otoparka parkederken bile dikkat ediyoruz aman kapıyi acicaz ama yandaki arabaya değmesin diye elimizi koyan insanlariz başkası hangi sıfatla hangi şahsiyetle bunları yapıyor anlamiyorum amk hiç mi aile terbiyesi almadin hiç mi görgü kurallarin yok.

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #21 : 27 Mayıs 2015, 09:59:36 »

banada öyle seneler önce sitenin içindeki açık otoparkta 13 yaşında ki velet pejoma çarpmıştı annesi de karşıdan izliyor sonrada hiç bişey olmamış gibi anneside o yaşta çocuğun kullandığı arabaya binip gidiyorlar. arka tamponun köşesini gövdeden ayırmıştı , neyseki alt katta oturan komşular sesleri duymuşlarda güvenliğe haber verdiler.
polis çağırdım ettim anasını ağlattım orda çocuğun şikayetçiyim diye acayip bi göt korkusu olmuştu annesinde ama ona rağmen şerefsiz bi özür bile dilememişti sanki 13 yaşındaki çocuğun trafiğe çıkması çok normal bişeymiş gibi çok ayar olmuştum...
genel olarak söylüyorum şimdiki çocukların gerçekten bir kabahatı yok,tüm kabahat anne babaların umarsızlığından, doğruyuo sokağa atıyo , doğruyo sokağa atıyo..
5 yaşındaki velet sitedeki çiçekleri koparıyo annesi arkadaşlarıyla sohbet muhabbette güvenlik gidiyo yanına yapma etme diye çocuk ; sana ne senin de paranı çiçeğinde parasını babam veriyor sen ne karışıyorsun diye üç beş kuruşa asgeri maaşla çalışan 35-40 yaşındaki güvenliğe dayılanıyor.
anasıda karşıdan bildiğiniz izliyor.
şimdiki çocuklara hiç bir şekilde milli değerler anlatılmıyor , yapılmaması gerekenler söylenmiyor sonrada ileride bu çocuklar büyüyünce + 18 olduklarında s.kleri t..şaklarına denkmiş gibi takılıyolar böyle ortalarda..

Guzel makale olmuş sinan katiliyorum...

Çevrimdışı Lytic

  • Transport
  • ****
  • İleti: 881
  • Yaş: 25
  • Yer: ANKARA
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2015
« Yanıtla #22 : 27 Mayıs 2015, 10:04:19 »
banada öyle seneler önce sitenin içindeki açık otoparkta 13 yaşında ki velet pejoma çarpmıştı annesi de karşıdan izliyor sonrada hiç bişey olmamış gibi anneside o yaşta çocuğun kullandığı arabaya binip gidiyorlar. arka tamponun köşesini gövdeden ayırmıştı , neyseki alt katta oturan komşular sesleri duymuşlarda güvenliğe haber verdiler.
polis çağırdım ettim anasını ağlattım orda çocuğun şikayetçiyim diye acayip bi göt korkusu olmuştu annesinde ama ona rağmen şerefsiz bi özür bile dilememişti sanki 13 yaşındaki çocuğun trafiğe çıkması çok normal bişeymiş gibi çok ayar olmuştum...
genel olarak söylüyorum şimdiki çocukların gerçekten bir kabahatı yok,tüm kabahat anne babaların umarsızlığından, doğruyuo sokağa atıyo , doğruyo sokağa atıyo..
5 yaşındaki velet sitedeki çiçekleri koparıyo annesi arkadaşlarıyla sohbet muhabbette güvenlik gidiyo yanına yapma etme diye çocuk ; sana ne senin de paranı çiçeğinde parasını babam veriyor sen ne karışıyorsun diye üç beş kuruşa asgeri maaşla çalışan 35-40 yaşındaki güvenliğe dayılanıyor.
anasıda karşıdan bildiğiniz izliyor.
şimdiki çocuklara hiç bir şekilde milli değerler anlatılmıyor , yapılmaması gerekenler söylenmiyor sonrada ileride bu çocuklar büyüyünce + 18 olduklarında s.kleri t..şaklarına denkmiş gibi takılıyolar böyle ortalarda..

Sonuna kadar katılıyorum...
2015 VW Scirocco 160 ps Man.

Fırtına mavisi, cam tavan, 18' Interlagos, bi-xenon, ayna paketi, geri görüş kamerası

Çevrimdışı SİNAN OKTAR

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2697
  • Yaş: 32
  • Yer: istanbul / ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • INSTAGRAM : sinan_oktar
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2011
« Yanıtla #23 : 27 Mayıs 2015, 10:14:04 »
Guzel makale olmuş sinan katiliyorum...
Sonuna kadar katılıyorum...
valla bize çocukken anamız babamız devamlı yapma oğlum etme oğlum derdi. şimdiki anne babalar yapsın oğlum nolcak dünyaya bi daha mı gelecek durumunda

ya biz otoparka parkederken bile dikkat ediyoruz aman kapıyi acicaz ama yandaki arabaya değmesin diye elimizi koyan insanlariz başkası hangi sıfatla hangi şahsiyetle bunları yapıyor anlamiyorum amk hiç mi aile terbiyesi almadin hiç mi görgü kurallarin yok.
aynen öyle avm otoparklarında sürekli kolon kenarı kolluyorum, en basiti dün gittiğim spor salonu avm içersinde ve güvenliklerin çoğu beni ve arabalarımı tanıyor 2 arabalık 2 kolon arasına koydum sağımdaki arabanın şoför kapısı sırf benimkine çarpmasın diye soldan neredeyse sıfır gibi yanaştım inerken binerken şekilden şekle girdim,
güvenliğin demesi ;
abi sen böyle dikkat ediyosun vs.de yine kapıyı açan açıyor pat küt diye kimse dikkat etmiyor az önce gözümün önünde oldu adam yanındaki arabanın kapısına vurdu ve sadece kendi arabasına baktı , bişey yok devam etti. diğer arabaya bakmamış bile suçlu olduğu halde.
« Son Düzenleme: 27 Mayıs 2015, 10:15:38 Gönderen: SİNAN OKTAR »

PEUGEOT 307                      34 S 2385 (SOLD)
VW SCIROCCO                      34 S 2339 (SOLD)
BMW 3.20 CABRIO E93          34 SNN 89 (SOLD)
MERCEDES E250 CGI W207    34 SNN 89 (ACTIVE)

Çevrimdışı Silver Bullet

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 4114
  • Yaş: 32
  • Yer: izmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Esse est percipi
  • Üyelik Tarihi: Haz 2012
« Yanıtla #24 : 27 Mayıs 2015, 10:26:45 »
Bu cocuk yetistirme mantigini ne yazikki 70 80 kusagi insanlari oturtamamis durumdalar. Cocuklarin cogu aile terbiyesinden uzak,  toplum davranisi bilinci hicbirinde yok nerdeyse. Ben gormedim en iyisini cocugum gorsun, cocugum hicbiseyin eksikligini yasamasin derken cocuklari resmen arsizlastirip simarikligin sinirlarini zorlatiyorlar. Benim yanima gelenler evde kolay kolay simaramiyorlar , ailemden paparayi yiyorum genelde ama geldiklerinde de kicimin dibinden ayrilmiyor veletler. Cocuga cocuk gibi degil de adam gibi muamele etmek gerekiyor bazen. Bagirilacaksa bagirilicak, durmasi gerektigi yeri ogrenecek cocuk. Ben babamdan bugune kadar 1 kere tokat yedim onda da refleksti zaten haketmistim ama anamdan yedigim dayagin hesabini unuttum :bonuskafa cocugu bi sekilde hizaya sokmayi bilmek gerek. Simdiki cocuklar en ufak seyde depresyona giriyor. Kaybetmeye tahammulleri yokk. Biz misketlerimizi kaybettigimizde , maci kaybettigimizde ya da sinavdan kotu aldigimizda hic bunalima girmedik, uzulduk ama normal davrandik. Ne b.k varsa bu nesilde en ufak seyde bunalima, depresyona giriyorlar :bonuskafa buyudugunde ayaklari yere basamayacak olan bu yeni nesil veletlerle sonumuz ne olacak cok merak ediyorum.
Downloading content... Please wait!

Çevrimdışı @li_c@n

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 34
  • Yer: bahçeşehir-bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #25 : 27 Mayıs 2015, 10:37:36 »
yapılacak en mantıklı hareket çocuğu yakalayıp polis çağırmak,
sonra ailesini de karakola çağırıp gözlerini korkutmak olurdu.
soğan cücüğü kadar çocuk,
dövsen dövülmez. suçlu duruma düşersin.
zaten o çocuk (normal bir aileye sahipse) karakola girince gt korkusundan arabanın yanına yanaşmaz bir daha.

Çevrimdışı Serkan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 3454
  • Yaş: 31
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34YGZ88
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #26 : 27 Mayıs 2015, 10:41:26 »
turabi izletilen nesilin örnekleri...

çok geçmiş olsun vursan cocuk olurlar sahiplerine kıymetli olurlar iyi yapmssnz vurmayarak.


Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

Çevrimdışı @li_c@n

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 34
  • Yer: bahçeşehir-bahçelievler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2012
« Yanıtla #27 : 27 Mayıs 2015, 10:45:05 »
sene 2000 filan,
bir gün evde oturuyorum,
cama taş geliyor,
ulan 1--2-3-4
bi baktım 3 tane ilkokul piji şeytan taşlar gibi taş atıyorlar cam,
açtım lan lun,durun bilmemne.
dinlemiyolarda.
kapattım camı bi depar attım, 2 tanesini sıçarken yakaladım.
enselerinden tuttuğum gibi okula,
müdürün yanına götürdüm.
alın dedim sizin yetiştirdiğiniz çocuklar. öğle arasında gelip cam taşlıyolar diye inceden de bi ayar verdim.
kulakları kopmuştur muhtemelen çocukların, adam fena asılmıştı yanımda =)

Çevrimdışı Life

  • Transport
  • ****
  • İleti: 813
  • Yer: BEYOĞLU
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 FOL 74
  • Üyelik Tarihi: Mar 2014
« Yanıtla #28 : 27 Mayıs 2015, 10:46:29 »
turabi izletilen nesilin örnekleri...

çok geçmiş olsun vursan cocuk olurlar sahiplerine kıymetli olurlar iyi yapmssnz vurmayarak.

Turabı yine örf adet bılıyor serkan haksızlık edıyorsun bence...

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8845
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #29 : 27 Mayıs 2015, 10:46:40 »

Bu cocuk yetistirme mantigini ne yazikki 70 80 kusagi insanlari oturtamamis durumdalar. Cocuklarin cogu aile terbiyesinden uzak,  toplum davranisi bilinci hicbirinde yok nerdeyse. Ben gormedim en iyisini cocugum gorsun, cocugum hicbiseyin eksikligini yasamasin derken cocuklari resmen arsizlastirip simarikligin sinirlarini zorlatiyorlar. Benim yanima gelenler evde kolay kolay simaramiyorlar , ailemden paparayi yiyorum genelde ama geldiklerinde de kicimin dibinden ayrilmiyor veletler. Cocuga cocuk gibi degil de adam gibi muamele etmek gerekiyor bazen. Bagirilacaksa bagirilicak, durmasi gerektigi yeri ogrenecek cocuk. Ben babamdan bugune kadar 1 kere tokat yedim onda da refleksti zaten haketmistim ama anamdan yedigim dayagin hesabini unuttum :bonuskafa cocugu bi sekilde hizaya sokmayi bilmek gerek. Simdiki cocuklar en ufak seyde depresyona giriyor. Kaybetmeye tahammulleri yokk. Biz misketlerimizi kaybettigimizde , maci kaybettigimizde ya da sinavdan kotu aldigimizda hic bunalima girmedik, uzulduk ama normal davrandik. Ne b.k varsa bu nesilde en ufak seyde bunalima, depresyona giriyorlar :bonuskafa buyudugunde ayaklari yere basamayacak olan bu yeni nesil veletlerle sonumuz ne olacak cok merak ediyorum.

Aynen katiliyorum cok iyi yazmişsın abicim