Konu: En performanslı ampul takımı - referans fotoğraflar  (Okunma sayısı 8503 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı Tunç

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 352
  • Yaş: 26
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #30 : 31 Ocak 2015, 13:15:57 »
Abi iyimis bu ama boyutunu falan yazmamasi sknti. Gerci direk uyar demis scirocco icin olabilir bir bakayim

Çevrimdışı CRaFTY

  • Transport
  • ****
  • İleti: 724
  • Yaş: 31
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Tolgay KIRKIL
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2012
    • TK Resume
« Yanıtla #31 : 01 Şubat 2015, 23:17:06 »

Abi iyimis bu ama boyutunu falan yazmamasi sknti. Gerci direk uyar demis scirocco icin olabilir bir bakayim

Ben pederin jettaya aldim mk6 icin olanini, birebir uyuyor o konuda skinti yok. Fakat bu tek ampulun fiyati. Ben siparis verdim, dikkat etmemisim Tek ampul geldi sonra sitede baktim çift gonderilir gibi bi ibare yoktu. Pahali olmasi dezavantaj


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı Tunç

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 352
  • Yaş: 26
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #32 : 03 Şubat 2015, 00:36:46 »
Anladım abi. Peki bi foto koyabilir misin gece ne kadar aydınlattığını görmem için?

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #33 : 14 Şubat 2015, 12:08:49 »
D1S night breaker xenarc takıldı. Işık deseni başarılı gece performansını tecrübe edince ekleyeceğim


Takmayın led filan aynasına dağılımı uymaz sadece şov olur.
« Son Düzenleme: 14 Şubat 2015, 13:58:39 Gönderen: Ali Öztaş »

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #34 : 17 Şubat 2015, 20:33:33 »


D1S farlarda nirvana bu ampuller kesinlikle herkese öneririrm ***** !

Fotoğrafı ancak çekebildim yollar ıslak yağmur yağmaktayken ama gördüğünüz gibi suyu penetre edebiliyor.  :metal :metal

« Son Düzenleme: 17 Şubat 2015, 20:41:02 Gönderen: Ali Öztaş »

Çevrimdışı shotgun

  • Transport
  • ****
  • İleti: 910
  • Yaş: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #35 : 17 Şubat 2015, 22:20:43 »
D1S night breaker xenarc takıldı. Işık deseni başarılı gece performansını tecrübe edince ekleyeceğim


Takmayın led filan aynasına dağılımı uymaz sadece şov olur.
Bunu takmak için xenon mu lazim

Çevrimdışı berkecelik

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 460
  • Yaş: 2013
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #36 : 18 Şubat 2015, 01:57:53 »


D1S farlarda nirvana bu ampuller kesinlikle herkese öneririrm ***** !

Fotoğrafı ancak çekebildim yollar ıslak yağmur yağmaktayken ama gördüğünüz gibi suyu penetre edebiliyor.  :metal :metal




Bunların fiyatı nedir? Satın almak için link atabilir misin
RSA Motorsports

RIP 35 FH 778 :(

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #37 : 18 Şubat 2015, 11:13:42 »
Özel ampul olduğu üçün direk distribütörüne gidip bulabildim;
http://www.kuartet.com/kimkorkarkaranliktan/tr/buy.asp?city=6
Çifti pazarlığa göre 500 lira civarında

Çevrimdışı berkecelik

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 460
  • Yaş: 2013
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2013
« Yanıtla #38 : 18 Şubat 2015, 20:36:26 »
Özel ampul olduğu üçün direk distribütörüne gidip bulabildim;
http://www.kuartet.com/kimkorkarkaranliktan/tr/buy.asp?city=6
Çifti pazarlığa göre 500 lira civarında


Teşekkürler ben 200 300 civarı bekliyodum biraz pahalıymış :D
RSA Motorsports

RIP 35 FH 778 :(

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #39 : 18 Şubat 2015, 22:02:46 »
:D olay güvenliğe gelince pahalı oluyor :D zaten std lambanın tanesi bile 150-200 tl...

Çevrimdışı Emre_A

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1041
  • Yaş: 40
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #41 : 15 Mart 2015, 17:57:05 »
üsttekini kullanıyorum, onlar road legal, alttakilerin sarısı da var bu rengi de var hepsi var orda :) tam bir nirvana osram distribütörleri

Çevrimdışı pHenoL

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 VB 053
  • Üyelik Tarihi: Ara 2014
« Yanıtla #42 : 21 Mart 2015, 12:54:04 »
çok güzel bir konu açmışsın hocam bende 2014 yeni kasa scirocco aldık  ön farlar değişik ledli aynı sistemi yapsam arka farlara dokunmucam kaça patlar on numara yapmışsın birde bişi sorcam nedir bu insanlarda xenon ve scirocco diyeni dövüyolar vallaha

Türkiyede yaptırmayı düşünüyorum ebay falan güvenemiyorum gelir gelmez gümrükte takılır
« Son Düzenleme: 21 Mart 2015, 12:56:31 Gönderen: pHenoL »
2015 Scirocco 1.4 TSI Dsg White

Çevrimdışı pHenoL

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 381
  • Yaş: 26
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 VB 053
  • Üyelik Tarihi: Ara 2014
« Yanıtla #43 : 21 Mart 2015, 12:59:02 »
Teşekkürler ben 200 300 civarı bekliyodum biraz pahalıymış :D

bende bu seti alcam sis leri ve ön farı değiştircem nerede yaptırabilirim istanbulda yada nerden temin edebilirm acaba
2015 Scirocco 1.4 TSI Dsg White

Çevrimdışı AL

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5089
  • Yaş: 27
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Stockoviç
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #44 : 22 Mart 2015, 13:53:31 »
çok güzel bir konu açmışsın hocam bende 2014 yeni kasa scirocco aldık  ön farlar değişik ledli aynı sistemi yapsam arka farlara dokunmucam kaça patlar on numara yapmışsın birde bişi sorcam nedir bu insanlarda xenon ve scirocco diyeni dövüyolar vallaha

Türkiyede yaptırmayı düşünüyorum ebay falan güvenemiyorum gelir gelmez gümrükte takılır
:) arkalarda değişecek kısım yok zaten led olduğu için, önde de xenonlar D3S isimli yeni nesile geçti mi bilmiyorum, geçtiyse xenona yapacak bişey yok, sadece sis ve statik viraj farı için değişim olur; h7 + sis takım 100tl civarı olur. Bu lambaları değişmek için de özel işçiliğe gerek yok (xenon için farlar çıkıyor yerinden) sisler vidayla statik farlar da direk aç çıkar tak ile hallolur.