Konu: 122lik rocco nun motor modifikasyonu  (Okunma sayısı 8152 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« : 01 Şubat 2011, 01:52:56 »
http://www.remapstr.com/dunyada-ilk-1-4-tsi-122hp-stage-3-kit-210hp/

arkadaşlar internette şöyle birşey gördüm ve paylaşmak istedim. bilginize.
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #1 : 01 Şubat 2011, 01:57:15 »
güzel paylaşım :D teşekkürler kardeşim.
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

ghostrider1907

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : 01 Şubat 2011, 01:57:45 »
ne derece sağlıklı bilinmez ama 122'likler için 210hp çok iyi bir güç..

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #3 : 01 Şubat 2011, 01:58:53 »
yalnız bir dakika , makara sandım ilk okurken ama , tork garaj diyor , tork garaj ankarada iyi bir yer olması lazım demekki gerçek .. vay anası şimdi bnm boş+boş 210 hp olur yani .. hakkaten imkansız diye birşey yok ya :D
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı Umut fg 3295

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1057
  • İn boost we trust!
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #4 : 01 Şubat 2011, 02:11:38 »
Yarın hemen 160 lık için stage 3 soracağım. :)
BMW Z4 35İ Sdrive

34BB8253

STRAİGHTS ARE FOR FAST CARS, TURNS ARE FOR FAST DRİVERS

Çevrimdışı FV Terbiyesizi Benim

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1786
  • "FV Terbiyesizi" benim...
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #5 : 01 Şubat 2011, 02:21:23 »
yalnız bir dakika , makara sandım ilk okurken ama , tork garaj diyor , tork garaj ankarada iyi bir yer olması lazım demekki gerçek .. vay anası şimdi bnm boş+boş 210 hp olur yani .. hakkaten imkansız diye birşey yok ya :D

umarım doğrusur volkanım senin adına inan çook sevinirim kardeşim :)

Çevrimdışı Mert

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1539
  • Mert SANCAK
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #6 : 01 Şubat 2011, 02:38:17 »
1000km sonrada motoru alrsnz artık elinize
34 ARD 33

Çevrimdışı Murat

  • Transport
  • ****
  • İleti: 802
  • Yaş: 28
  • Yer: Adana
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #7 : 01 Şubat 2011, 02:40:55 »
Anormal bişey değil zaten bi büyük turboya geçince o güçler normal hatta 230 a kadar yolu var.

Çevrimdışı Umut fg 3295

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1057
  • İn boost we trust!
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #8 : 01 Şubat 2011, 02:44:24 »
1000km sonrada motoru alrsnz artık elinize

Kısmet..... :)
BMW Z4 35İ Sdrive

34BB8253

STRAİGHTS ARE FOR FAST CARS, TURNS ARE FOR FAST DRİVERS

Çevrimdışı Mert

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1539
  • Mert SANCAK
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #9 : 01 Şubat 2011, 03:52:03 »
Umut kısmetde körü körünede gidilmez yani 50.000gecmez bence
34 ARD 33

Çevrimdışı Umut fg 3295

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1057
  • İn boost we trust!
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #10 : 01 Şubat 2011, 04:13:40 »
Valla denemeden ne desek boş ama bende uzun ömürlü olacağına inanmıyorum.
BMW Z4 35İ Sdrive

34BB8253

STRAİGHTS ARE FOR FAST CARS, TURNS ARE FOR FAST DRİVERS

Çevrimdışı aydincondur

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 5065
  • Yaş: 30
  • Yer: istanbul/Ortaköy-Aydın/Germencik
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • ÇONDUR TEKSTİL
« Yanıtla #11 : 01 Şubat 2011, 18:13:23 »
1000km sonrada motoru alrsnz artık elinize

nerden biliyorsun ?

ben 224 hp ile geziyorum 25.000 km dir. arabam 33.000 km de bir sıkıntı yok . bence 50.000 km yi geçer diye düşünüyorum ki hiç bir sıkıntım yok çok şükür
Ağlayan gözlerim tuzu yok dilimde , kanayan şu yaramın adı yok bilimde...

Çevrimdışı Umut fg 3295

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1057
  • İn boost we trust!
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #12 : 01 Şubat 2011, 18:51:41 »
Sürekli arabayı limitlerde kullanmıyoruz sonuç olarak bakımına yağına özen gösterdikçe normal zamandan erken yaptığın sürece sürekli limitlerde kullanmayarak aldığın benzine dikkat ederek soğuk motoru zorlamayarak ve arabayı kapamadan önce turbo pallerinin durması için bi süre bekleyerek bir nebze olsun hem motoru hemde turboyu korumuş oluruz ve daha üzün ömürlü olmasını sağlarız.
BMW Z4 35İ Sdrive

34BB8253

STRAİGHTS ARE FOR FAST CARS, TURNS ARE FOR FAST DRİVERS

Çevrimdışı MOY

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 7222
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • CUMA ÇIKIŞI CAMİDE HOCAYI DÖVECEĞİZ GELEN VAR MI ?
  • Üyelik Tarihi: Ara 1986
    • şurukkom
« Yanıtla #13 : 01 Şubat 2011, 19:58:49 »
Umut'cum konuştunmu stage3'ü ?
Revolamadan kesinlik kazandıralım şu işe..Konuşalım pazarlığımızı yapalım,sonra yükliyelim ;)
valla plakalım LDD yaptırırım loaded :bonuskafa
34 RUN 02 2010 rocco sold
34 RUN 08 2011 E350 4M
34 MOY 86 2011 GOLF R
34 MOY 86 2016 BMW 4 CABRIO

Çevrimdışı ali

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 428
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #14 : 01 Şubat 2011, 20:02:33 »
Down pipe ı napıcaz onuda konusalım alalım hepbirlikte =)