Konu: 2015 Passat ( B8 )  (Okunma sayısı 13349 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #30 : 08 Ağustos 2014, 18:01:26 »

Güncel kasa passata 9 ay bindim kesinlikle 150 bin verilecek bir araç değil. Ama 1.6 tdi 80'100 arasi araçlar arasında en ideali. Zaten satış oranlari da cok küçük 2.0tdi da

2.0 icin fiyat pahali haklisin akif yanliz d segmentinde 3 kasa bmw a4 C mercedes dahil en genis ic mekan ve bagaj hacmi passat ta var.. Sinifinin satis lideri.. 1.6 tdi euro6 120 hp yeni motorlar da konacak b8 e.. 150 bin TL ye 3.20 d alamazsin .. Hem passat onden cekisli yani kar kis kullaniminda bmw ve mercedese kullanislilik ustunlugu var.. Passat zaten vw denmiyor hele anadoluda basli basina bir marka.. 2.0 tdi satis rakami marka ici penetrasyonda oran olarak 1.6 tdi ye gorece az olsada, pazardaki D segmenti araclar icinde yine 2.0 tdi de pazar lideri.. Rakamlari ogrenip buraya yazacagim.. Bmw ye karsi 2.0 tdi guc handikapi vardi 4 yildir.. Onuda asti vag.. Ve yogurdu adeta ufleyerek yedi ki 4 yildir biturbo 240 hp 2.0 tdi motoru test etti.. Bi turbo cdti opelde 195 hp, cikariyor.. Mercedes zaten 2.2 motor ile 185 hp, bmw yeni euro6 ile 190 hp cikariyor.. Yanliz su var yeni euro6 motorlarda adblue tankida mevcut.. Vag nin yeni 240 hp lik biturbo tdi sinde var.. Kamyon gibi ;D

Çevrimdışı AKİF

  • Transport
  • ****
  • İleti: 637
  • Yaş: 23
  • Yer: İstanbul-Ataşehir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2011
« Yanıtla #31 : 08 Ağustos 2014, 18:11:37 »
2.0 icin fiyat pahali haklisin akif yanliz d segmentinde 3 kasa bmw a4 C mercedes dahil en genis ic mekan ve bagaj hacmi passat ta var.. Sinifinin satis lideri.. 1.6 tdi euro6 120 hp yeni motorlar da konacak b8 e.. 150 bin TL ye 3.20 d alamazsin .. Hem passat onden cekisli yani kar kis kullaniminda bmw ve mercedese kullanislilik ustunlugu var.. Passat zaten vw denmiyor hele anadoluda basli basina bir marka.. 2.0 tdi satis rakami marka ici penetrasyonda oran olarak 1.6 tdi ye gorece az olsada, pazardaki D segmenti araclar icinde yine 2.0 tdi de pazar lideri.. Rakamlari ogrenip buraya yazacagim.. Bmw ye karsi 2.0 tdi guc handikapi vardi 4 yildir.. Onuda asti vag.. Ve yogurdu adeta ufleyerek yedi ki 4 yildir biturbo 240 hp 2.0 tdi motoru test etti.. Bi turbo cdti opelde 195 hp, cikariyor.. Mercedes zaten 2.2 motor ile 185 hp, bmw yeni euro6 ile 190 hp cikariyor.. Yanliz su var yeni euro6 motorlarda adblue tankida mevcut.. Vag nin yeni 240 hp lik biturbo tdi sinde var.. Kamyon gibi ;D
Motor inanılmaz başarıli abi ona lafım yok ama passatta en azından benim kullandığım jenerasyonda o kadar güven bir yol tutuşu yoktu. Crossover kadar yüksek bir araç. Ama konfor ve genis aile kavramina superb'den sonraki en iyi secenek bana göre. Bu 2.0 tdi motorun a4 ve a6 icin daha uygun olduğunu düşünüyorum. Cc icin yorum yapamiyorum kullanmadim çünkü. Ama 150-160 bin seviyesine alınır 320d abi :)
2007 Audi A3 1.6 Hitler Sold
2010 Bmw 320d 184 Sold
2011 520d M-SPORT Sold
2012 Passat 1.6 TDİ Sold
2013 Polo GTİ Sold
2013 Scirocco GTS Sold
2011 320d Sold
2012 Megane Coupe 1.6 DCI Gt-line RSA Sold
2011 Q5 2.0 TDİ S-LİNE
2012 Beetle 1.4 TSİ

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #32 : 08 Ağustos 2014, 18:49:53 »

Motor inanılmaz başarıli abi ona lafım yok ama passatta en azından benim kullandığım jenerasyonda o kadar güven bir yol tutuşu yoktu. Crossover kadar yüksek bir araç. Ama konfor ve genis aile kavramina superb'den sonraki en iyi secenek bana göre. Bu 2.0 tdi motorun a4 ve a6 icin daha uygun olduğunu düşünüyorum. Cc icin yorum yapamiyorum kullanmadim çünkü. Ama 150-160 bin seviyesine alınır 320d abi :)

Spor suspansiyon yada ozel siparis 18 inc jant ile siparis verirsen spor suspansiyon yani 15 mm alcak gelir passat.. Cc zaten 15 mm alcak.. Ama highline passat yuksek olsada cok komforludur.. Ulke sartlarinda pitir pitir dag tepe gezer.. 3.20 d sifir fiyatindan bahsetmistim ben.. Eger 150 bine sifir 3.20 d varsa bostur o arac oysa passat o paraya dolu alinabilir.. Birde Ornegin tekirdagda 3.20 d 10 adet varsa 2.0 tdi passat 60-70 adet vardir.. Bmw mercedes kar kis olan yerde sadece doktor avukat arabasi.. Garaj bekler.. Ust arac alacak olan 4 matic mecedes yada A6 quattro alir.. Gerisi gunluk kullanan yol yapan kar kis hergun binen firma sahibi yada kisisel kullanan bireyler arka itisli arac kullanmazlar.. Unutmamaliyizki trakya yi bosver anadolu platosu ortalama 1000 mt yukseklikte ve en az 6 aya yakin buzlanma riski var.. Yani istanbul icin ok ama deniz seviyesinden yukseldikce arkadan itis is yapmiyor abicim.. Kasim ayinda direkt garaja nisan ayina kadar kapat gitsin.. :)

Çevrimdışı CND

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1776
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #33 : 27 Eylül 2014, 13:11:47 »
Test plakalı aracı getirmişler bile :D


Çevrimdışı CRaFTY

  • Transport
  • ****
  • İleti: 724
  • Yaş: 31
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Tolgay KIRKIL
  • Üyelik Tarihi: Ekm 2012
    • TK Resume
« Yanıtla #34 : 27 Eylül 2014, 14:49:17 »
Güzel görünüyor araç :) baya oturaklı bi tipi var

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #35 : 27 Eylül 2014, 19:00:08 »
alican bey siz mitin doğuş oto kolu falan mısınız her yeni gelen araç radarınızda  :D

ayrıca bence passat resmen segment atlamış eski kasaya göre..

Çevrimdışı Ahmet Muhtar

  • Forum Yöneticisi
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 14435
  • Yaş: 29
  • Yer: In my bedroom
  • Cinsiyet: Bay
  • Ahmet Muhtar
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #36 : 27 Eylül 2014, 20:42:58 »
Patron bana böyle b8 bir passat alalım


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
arabam bemeve
gel gidelim ataköye
arada giderim nasyonele
boru mu oğlum bu f30 bemeve

arabamla kızlar başıma üşüştü
eski milli kalecimizin adı rüştü
aman volkan dikkat
piston aşağı ya düştü :)

Çevrimdışı Marky

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 426
  • Yaş: 40
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #37 : 27 Eylül 2014, 22:53:01 »
2.0 240 hp'lik motor efsane olur....yeni passat'in onu de cok cekici olmus...normalde 320d varken passat'a o paralar kesinlikle verilmez derdim ama yeni passat asmis...bu motor 4 ceker aktarmayla roccoya gelmez mi?
White Edition 1.4 160 Manuel, RSA Stage 2, ITG Maxogen Air Induction Kit, Eibach Prostreet-S Coilover, Forge Dumpvalve, Forge Wastegate, Custom Downpipe, Ngk Iridium Spark Plugs, R8 Ignition Coils

320d F30 Stock

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #38 : 28 Eylül 2014, 14:22:24 »

2.0 240 hp'lik motor efsane olur....yeni passat'in onu de cok cekici olmus...normalde 320d varken passat'a o paralar kesinlikle verilmez derdim ama yeni passat asmis...bu motor 4 ceker aktarmayla roccoya gelmez mi?

A4, A5, A6, A8 e 245 hp olarak gelecek tabiki quattro 7STronic (dsg) ile.. 3.0 tdi 245 hp baslangic motorunun yerini alacak.. 500nm tork ile.. Araclar daha hafif ve hizli olacaklar 3.0 245 hp 6 silindir motorlara gore..  Zaten su an bir dusun A4 yada A5 i bu guc bu tork ve bu sanziman ile rakipsiz olacak.. 5lt yakit yakip 6 sn de 100 km/h hiza ulasip top speed te 245 civarlarinda ;)

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #39 : 28 Eylül 2014, 16:57:51 »
A4, A5, A6, A8 e 245 hp olarak gelecek tabiki quattro 7STronic (dsg) ile.. 3.0 tdi 245 hp baslangic motorunun yerini alacak.. 500nm tork ile.. Araclar daha hafif ve hizli olacaklar 3.0 245 hp 6 silindir motorlara gore..  Zaten su an bir dusun A4 yada A5 i bu guc bu tork ve bu sanziman ile rakipsiz olacak.. 5lt yakit yakip 6 sn de 100 km/h hiza ulasip top speed te 245 civarlarinda ;)

abi 3.0tdi lar yerine gelecek olan 2.0 üstü için bir seçim olur heralde illa orda nasıl bir motor seçeneği olacak acaba ?

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #40 : 28 Eylül 2014, 17:11:32 »

abi 3.0tdi lar yerine gelecek olan 2.0 üstü için bir seçim olur heralde illa orda nasıl bir motor seçeneği olacak acaba ?

3.0 tdi 300-350 hp civarina hizmet edecek.. Downsizing dizeldede devam ediyor..

Çevrimdışı CND

  • Forum Yöneticisi
  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1776
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #41 : 10 Ekim 2014, 13:18:57 »
Passat 1968cc 240PS 500Nm 7DSG -----> 0-80 km/h  4.2sn
                                                             0-100 km/h 6.1sn

1721kg lık bir kütle için epey etkileyici :) Yeni golf gtd fena olur fena  >:D

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #42 : 10 Ekim 2014, 13:23:02 »

Passat 1968cc 240PS 500Nm 7DSG -----> 0-80 km/h  4.2sn
                                                             0-100 km/h 6.1sn

1721kg lık bir kütle için epey etkileyici :) Yeni golf gtd fena olur fena  >:D

Golf GTD kült olacak gibi duruyor..

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #43 : 10 Ekim 2014, 16:05:10 »
değerler efsane yazılımla dehşet-ül vahşet olur bunlar  :lol

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #44 : 10 Ekim 2014, 16:07:09 »

değerler efsane yazılımla dehşet-ül vahşet olur bunlar  :lol

300 hp 600 nm gibi ucuk kacık degerler cıkarılabilir, biTurbo ... :)