Konu: VW den son Bomba !! Golf R 400 !!!  (Okunma sayısı 5383 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #30 : 21 Nisan 2014, 14:00:55 »

Tek renk mi olur acaba? Alacakmış gibi soruyorum :D

Sanırım tek renk tek trim tek donanım.. Herşey dahil extreeme paket ;)

Çevrimdışı mehmetterazi

  • Transport
  • ****
  • İleti: 998
  • Yaş: 25
  • Yer: bahcelıevler
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2011
« Yanıtla #31 : 21 Nisan 2014, 15:04:22 »
Müthiş!!!
VW bunu üretirse ve VW TR Türkiye'ye getirirse sanırım 180.000-200.000 TL civarı fiyatı olur 245 hp'lik 428'e 200.000'in üzerinde para verene kadar kesinlikle R400 alınır...

Kesinlikle 200 k ları hakedıcek bır araba olmadıgını dusunuyorum..  Arac mukemmel fakat sadece yurtdısı ıcın :)

Bmw 4.28 ile kıyaslamak cok abest kactı bana ya çoooook alakasız araçlar bence 4 serisinin egsozuna değişmem :D Şahsen tabi..
www.markaburasi.net

İnstagram:butikmarkaburasi

Bmw 3.16i F30 Siyah

Çevrimdışı Emre_A

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1038
  • Yaş: 40
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Tem 2012
« Yanıtla #32 : 21 Nisan 2014, 21:01:13 »
Abi suprizi bozdun yaa :( indigo yesili siparis verdim :bonuskafa


Tapatalk

bu da yakısır indigoda.. hadi bakalım zaman icinde goruruz. hayırlısı ;)

Çevrimdışı OZKAN

  • Transport
  • ****
  • İleti: 652
  • Yaş: 36
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #33 : 21 Nisan 2014, 21:40:09 »
Müthiş!!!
VW bunu üretirse ve VW TR Türkiye'ye getirirse sanırım 180.000-200.000 TL civarı fiyatı olur 245 hp'lik 428'e 200.000'in üzerinde para verene kadar kesinlikle R400 alınır...

+1  eyer 200.000 tl fiyat biçilirse bence satılır. Fiyat gayet makul olur scirocco R bile 140 150 golf gti 135 olmuş...
2000 106 GTİ Efsane
2006 206 RC
2009 Scirocco
2011 Polo Gti
2013 Golf 7 Higline
2013 POLO  GTI...

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #34 : 21 Nisan 2014, 21:58:32 »
böyle bir 911 turbo adalet dağıtıcısı dururken ne m4 ü ne 428 i  :lol

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #35 : 21 Nisan 2014, 21:59:31 »

böyle bir 911 turbo adalet dağıtıcısı dururken ne m4 ü ne 428 i  :lol

Aynen :)

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #36 : 21 Nisan 2014, 22:03:49 »
Aynen :)

abi bunu alıp full tdi paket yapamaz mıyız dışını şu hali inanılmaz atarlı çok vahşi kimse böyle bir "şeyi" görüp de atar gider yapamaz trafikte tdi olsun gelene geçene sürpriz yapalım temde 911 avlayalım  :( :konudisi >:( :kafaat :kafaat :kafaat :kafaat :kafaat
çok güzel çok muhteşem sayfalar dolusu övesim geldi her türlü kusursuz...

Çevrimdışı solkor

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1416
  • Yaş: 32
  • Yer: ISTANBUL
  • Cinsiyet: Bay
  • Yasin DEMİR
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #37 : 21 Nisan 2014, 22:16:05 »
TT 420 Quattro buna çok net saplar  :bonuskafa :lol
Yasin

2012 Scirocco RSA motorsports /Audi S3 OEM Intercooler / Milltek Sport non resonated catback exhaust /Forge DV / K&N airf./ H&R V2 coilover / Tuning Garage diffuser

Çevrimdışı T.C. Kaan

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8124
  • Yaş: 25
  • Yer: istanbul
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Şub 2011
« Yanıtla #38 : 21 Nisan 2014, 23:04:40 »
bu araba 200 civarında gelirse hiç bi güç bana m3 müş 4.28miş aldıramaz!

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #39 : 21 Nisan 2014, 23:13:18 »
m3 ne 428 ne ya adamlar resmen supersport golf yapmışlar  :taptim :taptim :taptim

Çevrimdışı Marky

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 426
  • Yaş: 40
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #40 : 22 Nisan 2014, 00:21:36 »
Beyler alet çok güzel, bomba eyvallah da biraz abartmışsınız, yok Ferrari'ye saplar, yok 911 Turbo'ya şu, M3'e bu...
Ebesinin.....Ali Sami diyorum...:)

200-220 bandında olursa 428 yerine tercih sebebi olur (öyle bir param olursa) o ayrı ama M3, 911 Turbo, ne yaptınız yahoo, Golf'e biraz yüklenmişler işte...
White Edition 1.4 160 Manuel, RSA Stage 2, ITG Maxogen Air Induction Kit, Eibach Prostreet-S Coilover, Forge Dumpvalve, Forge Wastegate, Custom Downpipe, Ngk Iridium Spark Plugs, R8 Ignition Coils

320d F30 Stock

Çevrimdışı kadir269

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2146
  • Yaş: 24
  • Yer: Ankara
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #41 : 22 Nisan 2014, 00:28:44 »
Golfü küçümseme abi hele ki bu canavarı hiç küçümseme :)
Sonra durdum ve dedim ki ona yürü badanaçç çektirmeye gidiyoruz :D

Çevrimdışı εrgünülker (ßuz)

  • Harbour
  • *****
  • İleti: 1497
  • Yaş: 34
  • Yer: Libadiye
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
« Yanıtla #42 : 22 Nisan 2014, 00:48:50 »
:) HGP golf 6 R da biraz yüklemişlerdi ama testlerde Aventador ile aynı süreleri çıkarıyor 0-200 'de vs. :)

Bu aracı sırf A45 AMG ve CLA 45 AMG'ye karşılık vermek için çıkardılar bence :)

Çevrimdışı Marky

  • Int.Transfer
  • ***
  • İleti: 426
  • Yaş: 40
  • Yer: İzmir
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2012
« Yanıtla #43 : 22 Nisan 2014, 00:55:27 »
Yaptığım Golf'ü küçümsemek değil, gerçekçi olmak.

Mesela Porsche 911 Turbo S'a bakalım:
0-100 3,1 sn.
Max güç 560 hp
Max tork 700 Nm

0-100'de r400 tutunmaya çalışır. Sonra ne olur biliyor musun Porsche'yi göremezsin. Nedeni ise hava sürtünmesidir. Hava sürtünmesi iki şeye bağlıdır, bir hızın karesi, iki arabanın aerodinamik yapısı sonucu oluşan katsayı.
Golf'ün kütük gibi dizaynı sayesinde zaten Golf daha büyük bir direnç ile karşı karşıya olacak. Hız arttıkça sürtünme kuvveti hızın karesi oranında artacağından Golf'ün kuvvetinin üstünde değerlere çıkacak ve Golf'ün son hızı 280'de sınırlanacak. Golf'un üretebildiği kuvvet (ki sürtünme kuvvetini yenecek şey tork'un kendisidir) 450 Nm. Porsche'nin ki 700 idi ve daha az bir sürtünme direncine maruz kalıyor. Bu sadece hızlanma ile ilgili konu.

Gene Golf'ün kütük gibi aerodinamik yapısı nedeniyle Golf'de 200 km/h ile giderken hissettiğin güveni Porsche'de 300'de hissedersin. Viraj performansına hiç girmiyorum.

Sonuç 0-100 Golf tutunmaya çalışır sonra Porsche'yi bir daha göremez...Net!!!
White Edition 1.4 160 Manuel, RSA Stage 2, ITG Maxogen Air Induction Kit, Eibach Prostreet-S Coilover, Forge Dumpvalve, Forge Wastegate, Custom Downpipe, Ngk Iridium Spark Plugs, R8 Ignition Coils

320d F30 Stock

Çevrimdışı ΤενҒіκ Έʀκ

  • ADMINISTRATOR
  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 8844
  • Yaş: 49
  • Yer: TEKIRDAG
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ara 2010
    • www.sciroccom.com
« Yanıtla #44 : 22 Nisan 2014, 01:11:07 »

Yaptığım Golf'ü küçümsemek değil, gerçekçi olmak.

Mesela Porsche 911 Turbo S'a bakalım:
0-100 3,1 sn.
Max güç 560 hp
Max tork 700 Nm

0-100'de r400 tutunmaya çalışır. Sonra ne olur biliyor musun Porsche'yi göremezsin. Nedeni ise hava sürtünmesidir. Hava sürtünmesi iki şeye bağlıdır, bir hızın karesi, iki arabanın aerodinamik yapısı sonucu oluşan katsayı.
Golf'ün kütük gibi dizaynı sayesinde zaten Golf daha büyük bir direnç ile karşı karşıya olacak. Hız arttıkça sürtünme kuvveti hızın karesi oranında artacağından Golf'ün kuvvetinin üstünde değerlere çıkacak ve Golf'ün son hızı 280'de sınırlanacak. Golf'un üretebildiği kuvvet (ki sürtünme kuvvetini yenecek şey tork'un kendisidir) 450 Nm. Porsche'nin ki 700 idi ve daha az bir sürtünme direncine maruz kalıyor. Bu sadece hızlanma ile ilgili konu.

Gene Golf'ün kütük gibi aerodinamik yapısı nedeniyle Golf'de 200 km/h ile giderken hissettiğin güveni Porsche'de 300'de hissedersin. Viraj performansına hiç girmiyorum.

Sonuç 0-100 Golf tutunmaya çalışır sonra Porsche'yi bir daha göremez...Net!!!

Da 911 lerin hepsi turbo ve turbo S değil... Tabiki bir super car ile karşılaştırmak doğru değil.. 911 çok pahalı ve efsane bir super car.. Ve 911 de vw nin ürünü.. Oysa R400 Golf C segmentinde a45 AMG ve cla45 AMG ye rakip... Başka rakibide M1 bmw... RS3 zaten kardeşi.. Ama R400 ile 911 karşılaştırmak heleki turbo 911 ve turboS 911 karşılaştırmak abes olur tabikide... M3 ün rakibi vw grup ta RS4 tür.. Mercedeste c63 amg dir...M4 rakibi RS5 tir... M5 rakibi RS6 ve e63 amg dir... Ama 911, R8, SLR, 458 italia, aventador vs super car.. Allahı başka yani :)