Konu: jant rengi  (Okunma sayısı 10311 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #30 : 24 Mart 2014, 23:26:15 »
gun metal koyu olur bence . zaten plasti dip değil mi bi değişiklik deneyin derim... sarı efsanevi durabilir.
valla bu dediğin bir photshopta denicem kardeşm benmde hep aklımda aslında ama cesaret edemıyorum
ya zaten cesaret edicek bişey yok en en en kötü 300 lira çöpe gider ben küçümsemiyorum ama denenebilir yani millet neler neler deniyo. yani hep farklılıktan yanayım :) :) tercih meselesi
valla şu aralr 300 Tlmı çöpe atmam gerçi saolsun yapcak kısı baya bı kolaylık sağlıo odemede sıkıntı yokda olsun yınede dugun oncesı :D

Nerde yaptrypsnz acaba?
the tuning taner abi yapıyor eğer dusunursenızaracımı inceleyebilirsiniz

Tergeryan

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #31 : 24 Mart 2014, 23:27:15 »
gun metal koyu olur bence . zaten plasti dip değil mi bi değişiklik deneyin derim... sarı efsanevi durabilir.
valla bu dediğin bir photshopta denicem kardeşm benmde hep aklımda aslında ama cesaret edemıyorum
ya zaten cesaret edicek bişey yok en en en kötü 300 lira çöpe gider ben küçümsemiyorum ama denenebilir yani millet neler neler deniyo. yani hep farklılıktan yanayım :) :) tercih meselesi
valla şu aralr 300 Tlmı çöpe atmam gerçi saolsun yapcak kısı baya bı kolaylık sağlıo odemede sıkıntı yokda olsun yınede dugun oncesı :D

Nerde yaptrypsnz acaba?
the tuning taner abi yapıyor eğer dusunursenızaracımı inceleyebilirsiniz

Maslakdamı burası.

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #32 : 24 Mart 2014, 23:33:55 »
gun metal koyu olur bence . zaten plasti dip değil mi bi değişiklik deneyin derim... sarı efsanevi durabilir.
valla bu dediğin bir photshopta denicem kardeşm benmde hep aklımda aslında ama cesaret edemıyorum
ya zaten cesaret edicek bişey yok en en en kötü 300 lira çöpe gider ben küçümsemiyorum ama denenebilir yani millet neler neler deniyo. yani hep farklılıktan yanayım :) :) tercih meselesi
valla şu aralr 300 Tlmı çöpe atmam gerçi saolsun yapcak kısı baya bı kolaylık sağlıo odemede sıkıntı yokda olsun yınede dugun oncesı :D

Nerde yaptrypsnz acaba?
the tuning taner abi yapıyor eğer dusunursenızaracımı inceleyebilirsiniz

Maslakdamı burası.
aslına bakarsan hayır şuanlık bır yerı yok 1 2 aya izmiri taşınacağından sabit bir yeri yok bazen maslakta bazen z.burnu bazazen göztepede yapıyor araçları bazenden anlaştıgı servıslerde

Tergeryan

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #33 : 24 Mart 2014, 23:36:21 »
Haftaya maslakda yaptırabılırım musaıt oldugu bır zamanda sızınle ıletsme gecıcem ben

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #34 : 24 Mart 2014, 23:43:48 »
Haftaya maslakda yaptırabılırım musaıt oldugu bır zamanda sızınle ıletsme gecıcem ben
tamam

Çevrimdışı FatihKuzey

  • Transport
  • ****
  • İleti: 614
  • Yaş: 25
  • Yer: İstanbul Bostancı
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Nis 2013
« Yanıtla #35 : 25 Mart 2014, 00:40:08 »
Arkadaslar jant boyatmak istiyenler irtibata gecebilir
2005 Honda Accord 2.4 VTec
2011 BMW 320d
2000 Mercedes-Benz CLK 200 Komp. Avan.
2012 Volkswagen Scirocco TSI
1997 Ford Mustang GT 4.6

Burak M.

  • Ziyaretçi
« Yanıtla #36 : 25 Mart 2014, 01:37:59 »

arkadaşlar sizce mat siyah araba gun metal jant nasıl durur

Mermi olur mermi :)


iPhone ' dan Tapatalk aracılığı ile gönderildi


Çevrimdışı FurkanUstaoğlu

  • Transport
  • ****
  • İleti: 709
  • Yaş: 2013
  • Yer: KOCAELİ/BAŞİSKELE
  • Cinsiyet: Bay
  • 34 HB 5222
  • Üyelik Tarihi: Ağu 2013
« Yanıtla #37 : 25 Mart 2014, 08:28:28 »
iyi bi bomba atmışım ortaya belli :)) kanka o fosforlu yeşil güzel olur ama hakikaten  ;)

bu şekil güzel olur yani kanka .. hediye olarakta bundan alırız sana

 :bonuskafa

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #38 : 25 Mart 2014, 10:03:34 »
iyi bi bomba atmışım ortaya belli :)) kanka o fosforlu yeşil güzel olur ama hakikaten  ;)

bu şekil güzel olur yani kanka .. hediye olarakta bundan alırız sana

 :bonuskafa

 :bonuskafa :bonuskafa :bonuskafa :bonuskafa

Çevrimdışı İkbal Karataş

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2850
  • Yaş: 24
  • Yer: Pendik Sahil
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2012
« Yanıtla #39 : 25 Mart 2014, 17:31:28 »
bi an levye değil de başka birşey çıkacak diye çok korktum  :bonuskafa

Çevrimdışı krscan

  • In Production
  • **
  • İleti: 196
  • Yaş: 31
  • Yer: Antalya
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Haz 2013
« Yanıtla #40 : 25 Mart 2014, 17:49:55 »
Biraz acık gum metal rengi bence güzel olur diye düşünorum.

Nh546m Kaiser Silver Metallic bi bakın bu boyaya :)
'13 160 DSG Rocco (Stage2)

Çevrimdışı mcolgecen

  • In Production
  • **
  • İleti: 123
  • Yaş: 28
  • Yer: K.maraş 46
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #41 : 25 Mart 2014, 23:42:03 »
Ben aracımın üzerindeki doningtonları parlak gunmetale boyatmak istiyorum fakat boyama esnasında araç lifte flanmı duruyor nasıl oluyor bu işlem ?
Kurbaya ileride genelev var demişler Varak Vurak demiş .

Çevrimdışı MertGümüş

  • Transport
  • ****
  • İleti: 666
  • Yaş: 24
  • Yer: Erenköy
  • Cinsiyet: Bay
  • HN1021
  • Üyelik Tarihi: Eyl 2012
« Yanıtla #42 : 25 Mart 2014, 23:44:24 »
Bence mor olsun
2011 1.4 TSI DSG 160 HP - Indium Grey - RSA Motorsports (+ Toluen) & RSA DSG Software - Forge Dumpvalve - Forge Wastegate - 9 liter Mishimoto Intercooler - Audi R8 Ignition Coils - NGK Iridium - ITG Panel Filter - Custom Garage Downpipe - Custom Exhaust - KW Variant 1 Coilover

Çevrimdışı ......

  • Scirocco Gurusu
  • *****
  • İleti: 2496
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Ksm 2012
« Yanıtla #43 : 26 Mart 2014, 00:12:21 »
Ben aracımın üzerindeki doningtonları parlak gunmetale boyatmak istiyorum fakat boyama esnasında araç lifte flanmı duruyor nasıl oluyor bu işlem ?
yok hayır aractan lastığı sokuyorlar sonra jantları çıkarıyorlar ve boyuyorlar ancak parlan gunmetal yapıcam dersen ozmn fırınlatman lazım jantları

Çevrimdışı mcolgecen

  • In Production
  • **
  • İleti: 123
  • Yaş: 28
  • Yer: K.maraş 46
  • Cinsiyet: Bay
  • Üyelik Tarihi: Mar 2013
« Yanıtla #44 : 26 Mart 2014, 02:00:41 »
Ben aracımın üzerindeki doningtonları parlak gunmetale boyatmak istiyorum fakat boyama esnasında araç lifte flanmı duruyor nasıl oluyor bu işlem ?
yok hayır aractan lastığı sokuyorlar sonra jantları çıkarıyorlar ve boyuyorlar ancak parlan gunmetal yapıcam dersen ozmn fırınlatman lazım jantları

Valla gunmetalin bir sürü renk tonu var kafayı yer adam :) doningtonda örnekleri görmek lazım acaba forumda varmıdır ?
Kurbaya ileride genelev var demişler Varak Vurak demiş .